20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Тест контрольна робота з біології за 2 семестр для учнів 9 класу(нова програма)

Про матеріал

Контрольна робота з біології у 9 класі 2 семестр. Даний матеріал має два рівні складності, що дає змогу учневі самостійно обирати та виконувати задання відповідно до своїх здібностей та розумової діяльності. Автор Євтушенко Антоніна Федорівна.

Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за 2 семестр  у 9 класі.

Складність 1 на 7 балів

1.Нервова система виконує такі функції:                                                                                                                         А — транспортує поживні речовини       Б — здійснює гуморальну регуляцію                                                                                                                 В — забезпечує зв'язок організму із зовніш­нім середовищем  Г — забезпечує узгоджену діяльність органів.

2.Розвиток цукрового діабету пов'язаний із:

А — нестачею секреції інсуліну Б — надлишком секреції інсуліну В — порушенням функцій статевих залоз

Г — порушенням функцій щитовидної за­лози

3.Білки — біологічні полімери, мономерами яких є:

А — амінокислоти Б — нуклеїнові кислоти   В — вуглеводи Г — ферменти

4.  Встановіть відповідність між назвами структур або процесу та їх визначенням

Структура

Визначення

1. Токсикоз

А. Індивідуальний розвиток

2.Каріотип

Б. зменшення кількості хромосом

 3. Овогенез

В.Формування статевих клітин

4.Онтогенез

Г.Набір хромосом у клітині

5. Редукція

Д.Утворення яйцеклітин

1

2

3

4

5

В

Г

Д

А

Б

5.Завдання на встановлення логічної послідовності.

Установіть логічну послідовність процесів, що відбуваються у складі памяті.

1

2

3

4

в

а

б

г

 А збереження(забування) Б пізнавання В запам’ятовування                                                 Г відтворення

6.Поясніть взаємозв’язок між будовою та функціями носової порожнини.

Носова порожнина — це орган дихальної системи. Вона поділяється кістково-хрящовою перегородкою на 2 половини — праву i ліву. У  кожній  з них є три звивисті носові ходи: верхній, середній i нижеій. До  нижнього носового ходу відкривається носослізний канал. У слизовій оболонці верхнього носового ходу містяться нюхові рецептори. Слизова оболонка hocoboї порожнини багата на кровоносні судини, які зігрівають повітря, що надходить, й залози, що виділяють слиз, який  знищує мікроорганізми у вдихуваному повітрі. Війчастий епітелій затримує та виводить назовні пил.Отже, носова порожнина виконує в організмі важливі функції

—захисну (очищення повітря), зігрівання та зволоження повітря; є органом нюху.

7. Проаналізуйте вплив соціальних чинників на формування мови і мислення людини.

Складність 2 на 9 балів

1. Вегетативна нервова система регулює:

А рухи скелетних м'язів Б роботу внутрішніх органів   В тонус судин Г — перистальтичне скорочення кишечника

2.До залоз змішаної секреції належать:

А — гіпофіз Б — підшлункова залоза  В — щитовидна залоза Г — статеві залози

3. Рефлекс — це:

А — дія подразника   Б — шлях, по якому проходить нервовий імпульс

В — зміна роботи одних органів під впливе:: інших

Г — реакція організму у відповідь на под­разнення, яка здійснюється нервовою сис­темою

4. Встановіть відповідність, утворюючи логічні пари.

А Барабанна перетинка       1. сполучає середнє вухо з носоглоткою

а

б

в

г

3

2

1

4

 Б. слухові кісточки              2. передає звукові коливання

В. Євстахієва труба             3. сприймає звукові коливання

Г. Кортів орган                    4. функція слуху.

5. Визначіть послідовність проходження нервового імпульсу при забезпеченні рефлексу.

А доцентровий нейрон Б відцентровий нейрон В рецептор Г ділянка головного мозку

1

2

3

4

в

а

г

б

6. Обгрунтуйте необхідність помірних фізичних навантажень для збереження здоров'я.

Заняття фізичними вправами, рухливими іграми позитивно впливають на фізичний та психічний розвиток організму. Рухова активність сприяє формуванню сильної і  витривалої  людини. Фізичні вправи підвищують інтенсивність обміну речовин, сприяють опірності організму до захворювань, також активізується робота вcix органів i систем (м'язів, серця, дихальної  системи, кісток, стінок судин тощо). Працюючи м'язи надсилають до кори головного мозку нервові імпульси, які активізують діяльність кори i підкіркових центрів, що сприяє полегшенню настрою, пам'яті, підвищує опірність до негативних емоцій. Проте тренування повинні бути помірними, інакше розвивається виснаження.

7.Схарактеризуйте будову голосового апарату людини.

 

Контрольна робота з біології за 2 семестр  у 9 класі.

Складність 1 на 7 балів

1.Нервова система виконує такі функції:                                                                                                                             А — транспортує поживні речовини       Б — здійснює гуморальну регуляцію                                                                                                                 В — забезпечує зв'язок організму із зовніш­нім середовищем  Г — забезпечує узгоджену діяльність органів.

2.Розвиток цукрового діабету пов'язаний із:

А — нестачею секреції інсуліну Б — надлишком секреції інсуліну В — порушенням функцій статевих залоз

Г — порушенням функцій щитовидної за­лози

3.Білки — біологічні полімери, мономерами яких є:

А — амінокислоти Б — нуклеїнові кислоти   В — вуглеводи Г — ферменти

4.  Встановіть відповідність між назвами структур або процесу та їх визначенням

Структура

Визначення

1. Імунітет

А. здатність організму протистояти збудникам

2.Антигени

Б. чужорідні для організму хімічні речовини

3специфічний імунітет

В.Формується впродовж життя людини

4.неспецифічний імунітет

Г. успадковується від батьків

5. фагоцитоз

Д. знешкодження лейкоцитом бактерій

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

5.Завдання на встановлення логічної послідовності.

Установіть логічну послідовність процесів, що відбуваються у складі памяті.

1

2

3

4

 

 

 

 

 А збереження(забування) Б пізнавання В запам’ятовування    Г відтворення

6.Поясніть чому ми здатні сприймати запахи?.

7. Проаналізуйте вплив соціальних чинників на формування мови і мислення людини.

Складність 2 на 9 балів

1. Вегетативна нервова система регулює:

А рухи скелетних м'язів Б роботу внутрішніх органів   В тонус судин Г — перистальтичне скорочення кишечника

2.До залоз змішаної секреції належать:

А — гіпофіз Б — підшлункова залоза  В — щитовидна залоза Г — статеві залози

3. Рефлекс — це:

А — дія подразника   Б — шлях, по якому проходить нервовий імпульс

В — зміна роботи одних органів під впливе:: інших

Г — реакція організму у відповідь на под­разнення, яка здійснюється нервовою сис­темою

4. Встановіть відповідність, утворюючи логічні пари.

А Барабанна перетинка       1. сполучає середнє вухо з носоглоткою

а

б

в

г

 

 

 

 

 Б. слухові кісточки              2. передає звукові коливання

В. Євстахієва труба             3. сприймає звукові коливання

Г. Кортів орган                    4. функція слуху.

5. Визначіть послідовність проходження нервового імпульсу при забезпеченні рефлексу.

А доцентровий нейрон Б відцентровий нейрон В рецептор Г ділянка головного мозку

1

2

3

4

 

 

 

 

6. Обґрунтуйте необхідність помірних фізичних навантажень для збереження здоров'я.

7.Схарактеризуйте відомі вам біоритми людини

 

На 11 балів

 

8. схематично замалюйте та поясніть рефлекторну дугу колінного рефлексу.

9.Чим відрізняється поведінка людини, коли вона відчуває приємний запах та неприємний?

10.Поріняйте характеристики першої та другої сигнальної системи.

doc
Додано
9 червня 2018
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку