Тест "Контрольна робота з геометрії для 7 класу"

Про матеріал
Контрольна робота з геометрії для 7 класу розроблена за новою програмою та призначення для перевірки отриманих знань
Перегляд файлу

Контрольна робота 1

Варіант 1

 

В завданнях № 1, 2 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

 

1. На рисунку точка С лежить між точками А і Д. Перекреслити таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 


А                       С         D

 

АС

СD

АD

7 см

4 см

 

8 см

 

12 см

 

2. Промінь АС виходить з вершини кута ВАD  і проходить між його сторонами (див. рисунок). Перекресліть таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 

 

 

210

400

 

170

 

 

400

 

3. Точка В лежить між точками А і С, АС = 45 см. Знайти відрізок АВ, якщо ВС = 23 см.

 

4. Промінь ОК лежить між сторонами кута СОD, який дорівнює 1200. Знайти кут  СОК, якщо 550.

 

5. Кут АВС дорівнює 1050. Промінь ВD проходить між його сторонами. Знайти кути АВD і СВD, якщо їх градусні міри відносяться як 4 : 11.

__________________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 1

Варіант 2

 

В завданнях № 1, 2 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

 

1. На рисунку точка А лежить між точками В і С. Перекреслити таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 


В        А                         С

АВ

АС

ВС

5 см

7 см

 

4 см

 

10 см

 

2. Промінь АС виходить з вершини кута ВАD  і проходить між його сторонами (див. рисунок). Перекресліть таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 

 

150

120

 

 

180

 

 

300

 

 

3. Точка В лежить між точками А і С, АС = 45 см. Знайти відрізок АВ, якщо ВС = 23 см.

 

4. Промінь ОК лежить між сторонами кута СОD, який дорівнює 1200. Знайти кут  DОК, якщо 650.

 

5. Розгорнутий кут поділено на два кути, градусна міра одного з яких на 280 більше градусної міри другого кута. Знайти утворені кути.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 1

Варіант 3

 

В завданнях № 1, 2 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

 

1. На рисунку точка В лежить між точками А і С. Перекреслити таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 


А                       В        С

 

АВ

АС

ВС

13 см

 

5 см

 

16 см

5 см

2. Промінь АС виходить з вершини кута ВАD  і проходить між його сторонами (див. рисунок). Перекресліть таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 

 

300

150

 

 

300

 

 

400

 

3. Точка А лежить між точками В і С. Знайти відрізок ВС, якщо АВ = 20 см, АС = 70 см.

 

4. Промінь ОL лежить між сторонами кута АОВ. Знайти кут  ВОL, якщо 430,   130.

 

5. Кут MSK дорівнює 1020. Промінь SD проходить між його сторонами. Знайти кути MSD і КSD, якщо їх градусні міри відносяться як 9 : 8.

__________________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 1

Варіант 4

В завданнях № 1, 2 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

 

1. На рисунку точка С лежить між точками А і В. Перекреслити таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 


А             С                    В

 

АС

ВС

АВ

10 см

5 см

 

 

5 см

20 см

 

2. Промінь АС виходить з вершини кута ВАD  і проходить між його сторонами (див. рисунок). Перекресліть таблицю в зошит і заповніть пусті клітиночки.

 

 

300

180

 

 

310

 

 

460

 

3. Точка А лежить між точками В і С. Знайти відрізок ВС, якщо АВ = 45см, АС = 25 см.

 

4. Промінь ОL лежить між сторонами кута АОВ. Знайти кут  ВОL, якщо 280, 150.

 

5. Прямий кут поділено на два кути, градусна міра одного з яких на 420 більше градусної міри другого кута. Знайти утворені кути.

 

 

 

 

Контрольна робота 2

Варіант 1

 

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

1. Чи можуть два суміжних кута мати градусні міри 480 і 1320? Відповідь обґрунтувати.

2. Знайти кут, суміжний з кутом 1790.

3. Чи може пара двох суміжних  кутів складатися з двох гострих кутів? Відповідь обґрунтувати.

4. Накресліть пряму р і позначте точку F, яка не належить прямій. Провести через точку F пряму, перпендикулярну прямій р.

5. Знайти суміжні  кути, якщо їх різниця дорівнює 1040.

6. Знайти величину кожного з кутів, утворених при перетині двох прямих, якщо сума трьох з них дорівнює 2940.

__________________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 2

Варіант 2

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

1. Чи можуть два суміжних кута мати градусні міри 830 і 870? Відповідь обґрунтувати.

2. Знайти кут, суміжний з кутом 910.

3. Чи може пара двох суміжних  кутів складатися з двох тупих кутів? Відповідь обґрунтувати.

4. Накресліть пряму k і позначте точку H, яка належить прямій. Провести через точку H пряму, перпендикулярну прямій k.

5. Один з суміжних кутів в 11 раз менше другого. Знайти ці кути.

6. Знайти величину кожного з кутів, утворених при перетині двох прямих, якщо різниця двох з них дорівнює 620.

__________________________________________________________________________________

Контрольна робота 2

Варіант 3

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

1. Чи можуть два суміжних кута мати градусні міри 630 і 1270? Відповідь обґрунтувати.

2. Знайти кут, суміжний з кутом 690.

3. Чи може пара двох суміжних  кутів складатися з гострого і прямого кутів? Відповідь обґрунтувати.

4. Накресліть пряму n і позначте точку N, яка не належить прямій. Провести через точку N пряму, перпендикулярну прямій n.

5. Знайти суміжні кути, якщо їх градусні міри відносяться як 9 : 11.

6. Знайти величину кожного з кутів, утворених при перетині двох прямих, якщо сума двох з них дорівнює 960.

__________________________________________________________________________________

Контрольна робота 2

Варіант 4

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань оцінка 4б.

1. Чи можуть два суміжних кута мати градусні міри 480 і 1320? Відповідь обґрунтувати.

2. Знайти кут, суміжний з кутом 70.

3. Чи може пара двох суміжних  кутів складатися з прямого і тупого кутів? Відповідь обґрунтувати.

4. Накресліть пряму p і позначте точку C, яка належить прямій. Провести через точку C пряму, перпендикулярну прямій p.

5. Знайти суміжні  кути, якщо їх різниця дорівнює 560.

6. Знайти величину кожного з кутів, утворених при перетині двох прямих, якщо сума двох з них дорівнює 760.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 3

 

Варіант 1

 

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1.

 

 

 

 

 

На рисунку а в, с – січна, 1 = 480. Знайти градусну міру кута 3.

 

А)  480;                         Б) 900;                         В) 1320;                         Г) визначити неможливо.

 

2. При перетині двох прямих утворилось чотири кути, які відрізняються від розгорнутого. Знайти невідомий кут між прямими, якщо сума трьох кутів дорівнює 2700.

 

А)  300;                         Б) 600;                         В) 900;                         Г) 1000.

 

3. При перетині двох прямих січною  утворилися кути, два з яких відомі і мають вказані градусні міри. Визначити, в якому з даних випадків прямі паралельні, якщо кути є односторонніми.

 

А)  1030 і 870;                           Б) 50 і 1750;                          В) 980 і 980;                          Г) 600 і 1600.

 

4.

 

 

 

 

 

При перетині прямих а і в січною с утворилися кути 1, 2, 3, 4 (див. рисунок). Серед даних пар кутів вкажіть пару односторонніх.

А) 1 і 2;                          Б) 1   3;                          В) 1  і 4;                          Г) 3 і 4.

 

5.

 

 

 

 

 

На рисунку прямі а і в паралельні, с – січна. Знайти кути 1, 2, 3, 4, якщо 2 + 3 = 1000.

 

 

6.

 

 

 

 

 

На рисунку А = 600, D = 1200. Знайти кут В, якщо С = 1000

 

7. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, на 300 більше другого. Знайти всі кути, утворені при перетині цих прямих.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 3

Варіант 2

 

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1.

 

 

 

 

 

На рисунку а в, с – січна, 1 = 480. Знайти градусну міру кута 2.

 

А)  480;                         Б) 900;                         В) 1320;                         Г) визначити неможливо.

 

2. При перетині двох прямих утворилось чотири кути, які відрізняються від розгорнутого. Знайти невідомий кут між прямими, якщо сума трьох кутів дорівнює 3000.

 

А)  300;                         Б) 600;                         В) 900;                         Г) 1000.

 

3. При перетині двох прямих січною  утворилися кути, два з яких відомі і мають вказані градусні міри. Визначити, в якому з даних випадків прямі паралельні, якщо кути є відповідними.

 

А)  1030 і 870;                           Б) 50 і 1750;                          В) 980 і 980;                          Г) 600 і 1600.

 

4.

 

 

 

 

 

При перетині прямих а і в січною с утворилися кути 1, 2, 3, 4 (див. рисунок). Серед даних пар кутів вкажіть пару різносторонніх.

 

 

А) 1 і 2;                          Б) 1 і 3;                          В) 1 і 4;                          Г) 3 і 4.

 

5.

 

 

 

 

 

На рисунку прямі а і в паралельні, с – січна. Знайти кути 1, 2, 3, 4, якщо 4 - 2= 100.

 

6.

 

 

 

 

 

На рисунку А = 600, D = 1200. Знайти кут В, якщо С = 1100

 

7. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, в 3 рази більше другого. Знайти всі кути, утворені при перетині цих прямих.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 3

Варіант 3

 

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1.

 

 

 

 

 

На рисунку а в, с – січна, 3 = 1300. Знайти кут 1.

 

А)  500;                         Б) 900;                         В) 1300;                         Г) визначити неможливо.

 

2. При перетині двох прямих утворилось чотири кути, які відрізняються від розгорнутого. Знайти невідомий кут між прямими, якщо сума трьох кутів дорівнює 2800.

 

А)  600;                         Б) 700;                         В) 800;                         Г) 900.

 

3. При перетині двох прямих січною  утворилися кути, два з яких відомі і мають вказані градусні міри. Визначити, в якому з даних випадків прямі паралельні, якщо кути є односторонніми.

 

А)  1020 і 880;                           Б) 30 і 1770;                          В) 500 і 1700;                        Г) 890 і 890.

 

4.

 

 

 

 

 

При перетині прямих а і в січною с утворилися кути 1, 2, 3, 4 (див. рисунок). Серед даних пар кутів вкажіть пару односторонніх.

 

А) 1 і 3;                          Б) 1 і 4;                          В) 1 і 2;                          Г) 2 і 4.

 

5.

 

 

 

 

 

На рисунку прямі а і в паралельні, с – січна. Знайти кути 1, 2, 3, 4, якщо 2 + 3 = 1100.

 

6.

 

 

 

 

 

 

На рисунку С = 1100, D = 700. Знайти кут А, якщо В = 400

 

7. Сума двох кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною дорівнює 1440. Знайти градусну міру всіх, утворених кутів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 3

Варіант 4

 

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1.

 

 

 

 

 

На рисунку а в, с – січна, 3 = 1300. Знайти кут 2.

 

А)  500;                         Б) 900;                         В) 1300;                         Г) визначити неможливо.

 

2. При перетині двох прямих утворилось чотири кути, які відрізняються від розгорнутого. Знайти невідомий кут між прямими, якщо сума трьох кутів дорівнює 2900.

 

А)  600;                         Б) 700;                         В) 800;                         Г) 900.

 

3. При перетині двох прямих січною  утворилися кути, два з яких відомі і мають вказані градусні міри. Визначити, в якому з даних випадків прямі паралельні, якщо кути є відповідними.

 

А)  1020 і 880;                           Б) 30 і 1770;                          В) 500 і 1700;                        Г) 890 і 890.

 

4.

 

 

 

 

 

При перетині прямих а і в січною с утворилися кути 1, 2, 3, 4 (див. рисунок). Серед даних пар кутів вкажіть пару різносторонніх.

 

А) 1 і 3;                          Б) 1 і 4;                          В) 1 і 2;                          Г) 2 і 4.

 

5.

 

 

 

 

 

На рисунку прямі а і в паралельні, с – січна. Знайти кути 1, 2, 3, 4, якщо  1 - 2 = 200.

 

6.

 

 

 

 

 

 

На рисунку С = 1100, D = 700. Знайти кут А, якщо В = 500

 

7. Один з кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, на 400 більше другого. Знайти всі кути, утворені при перетині цих прямих.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 4

Варіант 1

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Вказати пару рівних сторін трикутників, якщо

А)  MN = PR;                         Б) MN = SP;                         В) NK = SP;                         Г) NK = PR.

2. Визначити, яка з даних рівностей випливає з умови, що в різносторонньому трикутнику АВС відрізок СD є бісектрисою.

А)  ;                         Б) AD = BD;                         В) AC = BC;                         Г) .

3.

 

 

 

 

 

 

 

Визначити, за якими елементами два трикутника, зображених на рисунку, рівні.

 

А) За двома сторонами і куту між ними;     Б) За стороною і прилеглим до неї кутам;                       

В) За трьома сторонами;                               Г) Визначити неможливо.

 

4. У рівнобедреному трикутнику АВС АВ = 6 см, ВС = 7 см. Знайти периметр трикутника, якщо його бічною стороною  є АВ.

А)  13 см;                           Б) 15 см;                          В) 19 см;                          Г) 20 см.

5. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 37 см. Основа менше бічної сторони на 5 см. Знайти сторони цього трикутника.

6.

 

 

 

Дано: АD = СВ, . Довести: АВ = СD.

 

 

7.

 

 

 

 

Дано: - рівнобедрений,  . Довести:

 

_____________________________________________________________________________

Контрольна робота 3

Варіант 2

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Вказати пару рівних сторін трикутників, якщо

А)  MN = PR;                         Б) MN = SP;                         В) NK = SP;                         Г) NK = PR.

2. Визначити, яка з даних рівностей випливає з умови, що в різносторонньому трикутнику АВС відрізок СD є медіаною.

А)  ;                         Б) AD = BD;                         В) AC = BC;                         Г) .

3.

 

 

 

 

 

 

 

Визначити, за якими елементами два трикутника, зображених на рисунку, рівні.

 

А) За двома сторонами і куту між ними;     Б) За стороною і прилеглим до неї кутам;                       

В) За трьома сторонами;                               Г) Визначити неможливо.

 

4. У рівнобедреному трикутнику АВС АВ = 6 см, ВС = 7 см. Знайти периметр трикутника, якщо його бічною стороною  є ВС.

А)  13 см;                           Б) 15 см;                          В) 19 см;                          Г) 20 см.

5. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 45 см, а бічна сторона менше основи  на 3 см. Знайти сторони цього трикутника.

6.

 

 

 

Дано: АВ = СD, . Довести:

 

7.

 

 

 

 

Дано: - рівнобедрений,  .  Довести: АВ = DС.

 

Контрольна робота 3

Варіант 3

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Вказати пару рівних сторін трикутників, якщо

А)  АВ = DС;                         Б) АС = DС;                         В) ВС = DС;                         Г) АВ = АС.

2. Визначити, яка з даних рівностей випливає з умови, що в різносторонньому трикутнику АВС відрізок ВD є висотою.

А)  = 900;                       Б) ;                         В) = 900;                         Г) .

3.

 

 

 

 

 

 

Визначити, за якими елементами два трикутника, зображених на рисунку, рівні.

 

А) За двома сторонами і куту між ними;     Б) За стороною і прилеглим до неї кутам;                       

В) За трьома сторонами;                               Г) Визначити неможливо.

 

4. У рівнобедреному трикутнику АВС АВ = 10 см, АС = 9 см. Знайти периметр трикутника, якщо його основою  є АС.

А)  19 см;                           Б) 28 см;                          В) 29 см;                          Г) 38 см.

5. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 35 см. Знайти сторони цього трикутника, якщо бічна сторона на 5 см менше основи. 

6.

 

 

 

 

Дано:  , ВО = СО.  Довести : – рівнобедрений.

 

_________________________________________________________________________________________

7.

 

 

 

Дано: , АО = СО.  Довести : АВ = СВ.

 

 

Контрольна робота 3

Варіант 4

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Вказати пару рівних сторін трикутників, якщо

А)  АВ = DС;                         Б) АС = DС;                         В) ВС = DС;                         Г) АВ = АС.

2. Визначити, яка з даних рівностей випливає з умови, що в різносторонньому трикутнику АВС відрізок ВD є бісектрисою.

А)  = 900;                       Б) ;                         В) = 900;                         Г) .

3.

 

 

 

 

 

 

Визначити, за якими елементами два трикутника, зображених на рисунку, рівні.

 

А) За двома сторонами і куту між ними;     Б) За стороною і прилеглим до неї кутам;                       

В) За трьома сторонами;                               Г) Визначити неможливо.

 

4. У рівнобедреному трикутнику АВС АВ = 10 см, АС = 9 см. Знайти периметр трикутника, якщо його основою  є АВ.

А)  19 см;                           Б) 28 см;                          В) 29 см;                          Г) 38 см.

5. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 42 см. Знайти сторони цього трикутника, якщо бічна сторона в 3 рази більше основи. 

6.

 

 

 

 

Дано: ВD – бісектриса ; DВ.  Довести: – рівнобедрений.

 

7.

 

 

 

Дано:  СD = АD, .  Довести: .

 

 

 

Контрольна робота 5

Варіант 1

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Знайти кут трикутника, якщо два інших його кута дорівнюють 1070 і 170.

А)  560;                         Б) 900;                         В) 1240;                         Г) 1800.

2.  Знайти гострий кут прямокутного трикутника, якщо один з його гострих кутів дорівнює 250.

А)  250;                         Б) 450;                         В) 650;                         Г) 900.

3. Визначити вид трикутника АВС, якщо 460, = 440.

А)  Гострокутний;     Б) Прямокутний;            В) Тупокутний;                          Г) Визначити неможливо.

4. Знайти кути трикутника, якщо один з цих кутів у 2 рази менше другого кута і менше третього на 600.

5. Один з зовнішніх кутів трикутника дорівнює 1260. Знайти кути трикутника, не суміжні з ним, якщо один з них на 220 більше другого.

6. Один з гострих кутів прямокутного трикутника на 280 більше другого. Знайти ці кути.

_____________________________________________________________________________

Контрольна робота 5

Варіант 2

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Знайти кут трикутника, якщо два інших його кута дорівнюють 170 і 390.

А)  560;                         Б) 900;                         В) 1240;                         Г) 1800.

2. Знайти гострий кут прямокутного трикутника, якщо один з його гострих кутів дорівнює 650.

А)  250;                         Б) 450;                         В) 650;                         Г) 900.

3. Визначити вид трикутника АВС, якщо 450, = 440.

А)  Гострокутний;     Б) Прямокутний;            В) Тупокутний;                          Г) Визначити неможливо.

4. Знайти кути трикутника, якщо один з цих кутів в 2 рази менше другого кута і менше третього на 800.

5. Один з зовнішніх кутів трикутника дорівнює 1260. Знайти кути трикутника, не суміжні з ним, якщо один з них у 2 рази більше другого.

6. В прямокутному трикутнику АВС 600, катет ВС дорівнює 6 см. Знайти гіпотенузу АВ.

_____________________________________________________________________________

Контрольна робота 5

Варіант 3

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Знайти кут трикутника, якщо два інших його кута дорівнюють 1050 і 350.

А)  600;                         Б) 400;                         В) 700;                         Г) 900.

2. Знайти гострий кут прямокутного трикутника, якщо один з його гострих кутів дорівнює 100.

А)  100;                         Б) 150;                         В) 750;                         Г) 800.

3. Визначити вид трикутника АВС, якщо 450, = 600.

А)  Гострокутний;     Б) Прямокутний;            В) Тупокутний;                          Г) Визначити неможливо.

4. Знайти кути трикутника, якщо один з цих кутів в 3 рази менше другого кута і менше третього на  300.

5. Один з зовнішніх кутів трикутника дорівнює 980. Знайти кути трикутника, не суміжні з ним, якщо один з них на 240 більше другого.

6.  В прямокутному трикутнику MDS  600, катет DS дорівнює 28 см. Знайти гіпотенузу DM.

 _____________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 5

Варіант 4

В завданнях № 1 -4 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

1. Знайти кут трикутника, якщо два інших його кута дорівнюють 550 і 650.

А)  600;                         Б) 400;                         В) 700;                         Г) 900.

2. Знайти гострий кут прямокутного трикутника, якщо один з його гострих кутів дорівнює 150.

А)  100;                         Б) 150;                         В) 750;                         Г) 800.

3.  Визначити вид трикутника АВС, якщо 450, = 500.

А)  Гострокутний;     Б) Прямокутний;            В) Тупокутний;                          Г) Визначити неможливо.

4. Знайти кути трикутника, якщо один з цих кутів в 3 рази менше другого кута і менше третього на 200.

5. Один з зовнішніх кутів трикутника дорівнює 980. Знайти кути трикутника, не суміжні з ним, якщо один з них у 13разів менше другого.

6.   В прямокутному трикутнику CFO 600, гіпотенуза CO дорівнює 42 см. Знайти катет FO.

 

Контрольна робота 6

Варіант 1

 

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1. Знайти  діаметр кола, якщо її радіус дорівнює 4 см.

2. Знайти радіус кола, якщо її діаметр дорівнює 11,8 см.

3. Накресліть коло радіусом 2,5 см. Провести в ньому радіус, діаметр, хорду.

4.

 

 

 

 

 

 

На рисунку точка О – центр кола, АОС = 500. Знайти кут ВСО.

 

5. АС – дотична, відрізок АВ – хорда кола з центром в точці О, ВАС = 750. Знайти величину кута АОВ.

6.

 

 

 

 

 

 

 

В колі  проведено радіуси ОМ, ОК і ОN (див. рисунок). Довести, що якщо

MN = NK, то .

 

_____________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 6

Варіант 2

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1. Знайти  діаметр кола, якщо її радіус дорівнює 3,7 см.

2. Знайти радіус кола, якщо її діаметр дорівнює 8 см.

3. Накресліть коло радіусом 2 см. Провести в ньому радіус, діаметр, хорду.

 

4.

 

 

 

 

 

 

На рисунку точка О – центр кола, АВО = 400. Знайти кут ВОС.

 

5. Пряма АС – дотична, АВ – хорда кола з центром в точці О, АОВ = 700. Знайти величину кута ВАС.

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

На рисунку DК – діаметр кола. Хорди DЕ і DF утворюють з DК рівні кути. Довести, що DЕ = DF.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 6

Варіант 3

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1. Знайти  діаметр кола, якщо її радіус дорівнює 9 см.

2. Знайти радіус кола, якщо її діаметр дорівнює 15,8 см.

3. Накресліть коло радіусом 3,5 см. Провести в ньому радіус, діаметр, хорду.

 

4.

 

 

 

 

 

 

На рисунку точка О – центр кола, АОС = 420. Знайти кут АВС.

 

5.  Пряма СВ – дотична, АВ – хорда кола з центром в точці О, АВС = 650. Знайти величину кута АОВ.

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

На рисунку АВ – діаметр кола. АС і АD – рівні хорди. Довести, що

 .

 

_____________________________________________________________________________

 

Контрольна робота 6

Варіант 4

В завданнях № 1 - 3 робимо запис без дано, коротко. За правильне розв’язання цих завдань

оцінка 4б.

 

1. Знайти  діаметр кола, якщо її радіус дорівнює 6,8 см.

2. Знайти радіус кола, якщо її діаметр дорівнює 18 см.

3. Накресліть коло радіусом 3 см. Провести в ньому радіус, діаметр, хорду.

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

В колі проведено радіуси ОА, ОВ і ОС (див. рисунок). Довести, що якщо

, то АВ = ВС.

 

5. .  Пряма СВ – дотична, АВ – хорда кола з центром в точці О, АВС = 550. Знайти величину кута АОВ.

6.

 

 

 

 

 

 

На рисунку точка О – центр кола, ADF = 630. Найти кут AOF. 

 

 

 

docx
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
131013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку