Контрольна робота з теми “Повторення вивченого. Дієслово». Контрольний тест дасть змогу перевірити знання учнів і полегшить роботу вчителя при підготовці до уроку.
Контрольна робота з теми “Повторення вивченого. Дієслово»
І варіант
І рівень ( 3 бали)
1. Який розділ про мову вивчає частини мови?
а) синтаксис; б) пунктуація; в) морфологія; г)орфографія;
2. Дієслово відповідає на питання…
а) де? коли?; б) хто? що?; в) що робить? що зробить? г) який? яка? яке?
3. Вибрати рядок, у якому записані лише дієслова.
а) читати, малювання, їздити, летіти.
б) швидко, спішити, скакати, хворіти;
в) прийшла, зійшли, співають, зеленіє.
г) ясніє, зелень, швидкий, якісно.
4. Дієслово має такі форми:
а) неозначена форма, особове дієслово;
б)дієприкметник, дієприслівник;
в) неозначена форма, інфінітив, особове дієслово;
г) неозначена форма, особове дієслово, безособові форм на -но, -то, дієприкметник, дієприслівник.
5. Вибрати з поданих слів, рядок, у якому записані лише дієслова майбутнього часу складної форми.
а) сміятись, буду ходити, прийду;
б) писатимемо, торгуватимуть, цікавитимуться;
в) приїду, зайду, шепче;
г) будемо читати, привітають, скакати муть.
6. У якому з рядків записані всі часи дієслова?
а) малюватиму, дивлюся, прийшов;
б) об’їхав, буде читати, кричатиме;
в) дивиться, благав, читати;
г) зробить, закликав, співатиме.
ІІ рівень( 2 бали)
1. Утворити дієслова доконаного і недоконаного виду: брати, .їхати, зеленіти.
2. Записати приклади всіх форм дієслова.
ІІІ рівень( 4 бали)
1. Записати в особах просту, складну і складену форми дієслова майбутнього часу варити.
2. Записати 3дієслова неозначеної форми і скласти з ними речення.
IV рівень ( 3 бали)
Написати твір-мініатюру «Чи заслуговую я називатися справжнім другом»
ІІ варіант
І рівень( 3 бали)
1. Який розділ про мову вивчає дієслово?
а) синтаксис; б) пунктуація; в) морфологія; г)орфографія;
2. Дієслово означає …
а) ознаку предмета; б) дію предмета; в) називає предмет; г) ознаку дії предмета
3. Вибрати рядок, у якому записані лише дієслова.
а) малий, скоро, прискакати, буде писати;
б) прийде, буде робити, співатиму, летів;
в) оминув, пришили, сказав, малюнок;
г) зіпсований, гарний, призвичаїтись, жовтіє.
4. Дієслово має такі форми:
а) дієприкметник, дієприслівник, особове дієслово, безособове дієслово на –но, -то;
б) особове дієслово, інфінітив;
в) неозначене дієслово, прислівник, прикметник, особове дієслово;
г) неозначена форма, особове дієслово, безособові форм на -но, -то, дієприкметник, дієприслівник
5. Вибрати з поданих слів, рядок, у якому записані лише дієслова майбутнього часу складеної форми.
а) буде летіти, будуть кричати, будеш допомагати;
б) озветься, писатиме, зазеленіє;
в) малює, співатиме, буде фіксувати;
г) буду накидувати, був, співав.
6. У якому з рядків записані всі часи дієслова?
а) біжу, дивилися, будемо літати;
б) буде кричати, милуються, приїжджатиме;
в) ясніти, маскував, їхали;
г) надивився, прийшовши, зустріла.
ІІ рівень( 2 бали)
1. Утворити дієслова доконаного і недоконаного виду: нести, кликати, співати.
2. Записати приклади всіх форм дієслова.
ІІІ рівень( 4 бали)
1. Записати в особах просту, складну і складену форми дієслова майбутнього часу мовчати.
2. Записати 3 особові дієслова і скласти з ними речення
IV рівень( 3 бали)
Написати твір-мініатюру «Що я можу зробити для збереження природи»