Урок з української мови відповідає вимогам НУШ, сприяє повторенню та поглибленню знань учнів правил написання прислівників; допомагає створити умови для складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання.
Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використання прислівників та прислівникових сполук
Мета: сприяти повторенню та поглибленню знань учнів правил написання прислівників; створити умови для складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання; мотивувати учнів до формування умінь і навичок щодо створення рекламного тексту; сприяти розвитку усного та писемного мовлення; вихованню толерантності у стосунках з однокласниками; сприяти вихованню відчуття стилю, смаку.
Міжпредметні компетентності: спілкування рідною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, інформаційно-цифрова, підприємницька.
Наскрізні змістові лінії: підприємливість і фінансова грамотність.
Обладнання: роздатковий матеріал (ножиці, клей, олівці, маркери, журнали, листки А-3, фотографії), ІКТ, буклети, листівки, брошури.
Тип уроку: урок мовленнєвого розвитку
Очікувані результати: учні знають значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівників; складають речення й мікротексти з прислівниками; цінують такі риси,як «вірність малій батьківщині»; учні зможуть оцінювати рівень власних навчальних досягнень з мови, прагнутимуть поглибити мовні знання.
Хід уроку
І Етап орієнтації
Створення сприятливого мікроклімату в класі. Привітання учнів.
ІІ Етап покладання мети та оголошення теми уроку
(Сьогодні я очікую від уроку…
Я хочу навчитися…
Я хочу повторити…
Я хочу спробувати…)
ІІІ Етап проектування
Тему записали, цілі визначили. А тепер давайте з’ясуємо, що ж будемо робити на уроці, щоб досягти мети.
IV Етап організації навчальної діяльності
Словниковий диктант з ключем. Записати прислівники, пояснити їх написання.
Всього-на –всього, сонно, емоційно, від усюди, не до вподоби, аніяк, шалено, на вибір, хтозна-скільки, раз у раз, утричі, кінець кінцем, анітрохи, хоч-не хоч.
(За правильно написанні слова – 0, 25 б+ 3,5б)
Поясніть вивчені орфограми в словах. Підкресліть перші літери, а в прислівниковій сполуці на вибір – 4 літеру, у вас вийде початок речення.
«Все в наших руках, тому їх не можна опускати» Коко Шанель.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ «БУКЛЕТ»
ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО 8 Березня.
-Як ви ставитеся до такої реклами? Чи потрібно вживати суржик,щоб привабити клієнта?
РОБОТА за варіантами.
1 в. – відредагувати речення.
Ти сьогодні кльово вдітий (Ти сьогодні гарно одягнутий)
Я знаю,де є афігенно модні шмотки. (Я знаю де є шалено модний одяг)
Будемо отпадно смотрється у цьому присіді. (Будемо прекрасно(неповторно) виглядати у цьому вбранні)
Ти виглядаєш стрьомно. (Ти одягнутий недоречно. Ти виглядаєш смішно).
2 в. Складіть речення, використовуючи опорні слова та сполуки слів.
Гарно, зі смаком, стильно, до вподоби, сучасно, на вибір, молодіжно, до речі.
(За кожне правильно відредаговане слово в реченні або за кожне використане слово в реченні ви отримуєте 0,5 б = 4 б)
-А тепер спробуємо з’ясувати, які є стилі одягу. До вашої уваги пропоную презентацію. Одні стилі будуть вам знайомі, інші, можливо, ні.
(СТИЛІ ОДЯГУ)
Завдання: створити буклет, використовуючи додатковий матеріал, написати текст реклами одягу, використовуючи прислівники та прислівникові сполуки. По завершенню роботи проставте в табличку бали.
Представлення роботи – відгук
V Підсумковий етап.
Рефлексія.
Я дізнався(лася)…
Я навчився(лася)…
Я зрозумів(ла)…
Найбільший мій успіх…
Найбільше труднощів я відчув(ла)…
Найбільше мені сподобалося…
Свою роботу на уроці я оцінюю…
Оцінювання.
Домашнє завдання.
Повторити вивчене про прислівник. Виконати тестові завдання. Принести улюблену книгу.
Акровправа (0,25 б)=1,5 |
Словниковий диктант (0,25 б)=3,5 б |
Редагування речень або складання речень (0,5 б)=4 б |
Робота з буклетом |
||
Складання реклами-1,5 б |
Вирізання, наклеювання (0, 5б) |
Представлення (1б) |
|||
|
|
|
|
|
|