Урок "Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використання прислівників та прислівникових сполук"

Про матеріал

Урок з української мови відповідає вимогам НУШ, сприяє повторенню та поглибленню знань учнів правил написання прислівників; допомагає створити умови для складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання.

Перегляд файлу

Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використання прислівників та прислівникових сполук

 

Мета: сприяти повторенню та поглибленню знань учнів правил написання прислівників; створити умови для складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання; мотивувати учнів до формування умінь і навичок щодо створення рекламного тексту; сприяти розвитку усного та писемного мовлення; вихованню толерантності у стосунках з однокласниками; сприяти вихованню відчуття стилю, смаку.

 

Міжпредметні компетентності: спілкування рідною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, інформаційно-цифрова, підприємницька.

 

Наскрізні змістові лінії: підприємливість і фінансова грамотність.

 

Обладнання: роздатковий матеріал (ножиці, клей, олівці, маркери, журнали, листки А-3, фотографії), ІКТ, буклети, листівки, брошури.

 

Тип уроку: урок мовленнєвого розвитку

 

Очікувані результати: учні знають значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівників; складають речення й мікротексти з прислівниками; цінують такі риси,як «вірність малій батьківщині»; учні зможуть оцінювати рівень власних навчальних досягнень з мови, прагнутимуть поглибити мовні знання.

 

 

 

 

Хід уроку

І Етап орієнтації

Створення сприятливого мікроклімату в класі. Привітання учнів.

  • Давайте поглянемо, яка ж погода за вікном, незважаючи на те, що вже весна? Опишіть одним словом, використовуючи прислівники.
  • Я вам бажаю, щоб, не дивлячись на погоду, у нас на уроці було весело, затишно, привітно.

ІІ Етап покладання мети та оголошення теми уроку

  • Ми вже з вами багато вивчили про прислівник. Дізналися, в чому його особливість, мали можливість порівняти з іншими частинами мови. А сьогодні здобуті знання спробуємо застосувати на уроці. Як на мене, він для нас буде трішки незвичайним. Під час цього уроку ми спробуємо поєднати з вами знання з мови, з інформатики, образотворчого мистецтва і навіть знання, що стосуються нашого з вами життя, а саме, поговоримо про рекламу.

 

  • Тему уроку ви вже записали. А тепер скажіть, які ж ваші цілі,очікування?

(Сьогодні  я очікую від уроку…

Я хочу навчитися…

Я хочу повторити…

Я хочу спробувати…)

 

  • Мотивація навчальної діяльності – ваші цілі я почула, і щоб їх досягнути, нам потрібно буде гарно попрацювати. Свої знання та роботу ви будете оцінювати за допомогою карток( ПОЯСНИТИ).

 

  • Отже, починаємо працювати. І спочатку за допомогою «Акровправи» спробуємо з’ясувати, як ви будете працювати. Доберіть прислівники, які б відповідали на питання «Як?» та починалися з таких літер, які є початковими у слові БУКЛЕТ. (за кожен прислівник 0,25 б)
  • Підрахуйте свої бали та виставте їх в 1 колонку.
  • Скажіть, а чи будуть нам потрібні знання, вміння, навички, здобуті на цьому уроці?
  • Чи актуальною є наша тема уроку?

 

ІІІ Етап проектування

Тему записали, цілі визначили. А тепер давайте з’ясуємо,  що ж будемо робити на уроці, щоб досягти мети.

  1. Повторити написання прислівників.
  2. З’ясувати, що таке буклет, як його створювати.
  3. З’ясувати, якою повинна бути реклама.
  4. Написати текст рекламного буклета, та створити буклет.

 

IV Етап організації навчальної діяльності

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Словниковий диктант з ключем. Записати прислівники, пояснити їх написання.

 

Всього-на –всього, сонно, емоційно, від усюди, не до вподоби, аніяк, шалено, на вибір, хтозна-скільки, раз у раз, утричі, кінець кінцем, анітрохи, хоч-не хоч.

 

(За правильно написанні слова – 0, 25 б+ 3,5б)

Поясніть вивчені орфограми в словах. Підкресліть перші літери, а в прислівниковій сполуці на вибір – 4 літеру, у вас вийде початок речення.

«Все в наших руках, тому їх не можна опускати» Коко Шанель.

 

  1. Представлення теми.
  • Хто ж така Коко Шанель?
  • Подивіться на її фото. Як вона виглядала? Чи є нам чого у неї повчитися?
  • Сьогодні й ми спробуємо себе відчути частково творцями: рекламодавцями або законодавцями моди.
  • Отже, нам потрібно скласти текст рекламного буклета молодіжного вбрання, тому спочатку з’ясуємо, що ж таке буклет?
  • На столі лежать різні види реклам. Підійдіть і візьміть той, який ви вважаєте є буклетом.
  • А тепер побачимо, хто ж був правий.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ «БУКЛЕТ»

  • Підійміть руку,хто вибрав правильно буклет. З цим завдання впоралися.
  • А тепер скажіть, що ж таке реклама? (Реклама – спеціальна інформація, що розповсюджується у будь-якій формі з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку. Реклама впливає на свідомість людини, тому без знання психології реклама не може бути ефективною).
  • Чи завжди реклама буває ефективною,вдалою?
  • Що потрібно, щоб реклама не відштовхувала, а привертала увагу?

 

  1. Робота з редагуванням та складанням речень.

 

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО 8 Березня.

-Як ви ставитеся до такої реклами? Чи потрібно вживати суржик,щоб привабити клієнта?

РОБОТА за варіантами.

1 в. – відредагувати речення.

Ти сьогодні кльово вдітий (Ти сьогодні гарно одягнутий)

Я знаю,де є афігенно модні шмотки. (Я знаю де є шалено модний одяг)

Будемо отпадно смотрється у цьому присіді. (Будемо прекрасно(неповторно) виглядати у цьому вбранні)

Ти виглядаєш стрьомно. (Ти одягнутий недоречно. Ти виглядаєш смішно).

 

2 в. Складіть речення, використовуючи опорні слова та сполуки слів.

Гарно, зі смаком, стильно, до вподоби, сучасно, на вибір, молодіжно, до речі.

 

(За кожне правильно відредаговане слово в реченні або за кожне використане слово в реченні ви отримуєте 0,5 б = 4 б)

 

  1. Створення буклета.

-А тепер спробуємо з’ясувати, які є стилі одягу. До вашої уваги пропоную презентацію. Одні стилі будуть вам знайомі, інші, можливо, ні.

(СТИЛІ ОДЯГУ)

  • А тепер об’єднайтеся в групи. Кожна буде мати свій кейс з певним завданням. Отже, розпочинаємо роботу над буклетом та текстом реклами.
  1. Робота на ноутбуці. Буклет «Одяг на нестандартні свята (Хелловін)»
  2. Колаж «Шкільний одяг»
  3. Колаж «Одяг-треш»
  4. Колаж «Вечірній одяг»
  5. Колаж «Джинсовий одяг».

Завдання: створити буклет, використовуючи додатковий матеріал, написати текст реклами одягу, використовуючи прислівники та прислівникові сполуки. По завершенню роботи проставте в табличку бали.

Представлення роботи – відгук

V  Підсумковий етап.

Рефлексія.

  • Чи все нам вдалося? Чи досягли ви поставлених цілей?
  • Як ви розумієте слова Коко Шанель, що все в наших руках?

 

Я дізнався(лася)…

Я навчився(лася)…

Я зрозумів(ла)…

Найбільший мій успіх…

Найбільше труднощів я відчув(ла)…

Найбільше мені сподобалося…

Свою роботу на уроці я оцінюю…

 

Оцінювання.

Домашнє завдання.

Повторити вивчене про прислівник. Виконати тестові завдання. Принести улюблену книгу.

 

 

Акровправа (0,25 б)=1,5

Словниковий диктант (0,25 б)=3,5 б

Редагування речень або складання речень (0,5 б)=4 б

Робота з буклетом

Складання реклами-1,5 б

Вирізання, наклеювання (0, 5б)

Представлення (1б)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
13536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку