Тест "Контрольна робота з української мови за рік"

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота за рік містить різнорівневі завдання, що дасть можливість об'єктивно перевірити знання учнів
Перегляд файлу

Місце для штампа навчального закладу                                                                  Підсумкова контрольна робота

                                                                             з  української мови

                                                                            ____________________________

                                                                            ____________________________

                                                                            ____________________________

Початковий рівень (по 0,5 б)

1. Правильно побудовано словосполучення в рядку:

А  їхати по дорозі;                                                          

Б  дякувати товаришеві;

В  не звертати увагу;                                                     

Г  робота по геометрії.

 

2. Лише тверді приголосні в усіх словах у рядку:

А дорога, доріжка, добро;

Б порожнина, кулак, попереду;

В підбадьорювати, молоко, сніжок;

Г йогурт, порада, допомога.

 

3. Літеру ґ замість пропусків слід писати в усіх словах у рядку:

А  ..удзик, ..речаний, з..уртувати;

Б  ..рунт, ..азда, ..анок;

В  ..речний, за..артувати, ле..кий;

Г  ..едзь, ..лузувати, ..атунок.

 

     4.  Укажіть слова, які мають омоніми

     А   гори, жила;

     Б   узвар, говорить;

     В   тесляр, м’яз;

     Г   шасі, чумак.

 

5. У якому реченні правильно розставлено розділові знаки при звертанні?

А Ластівочко сизокрила, звідкіля ти прилетіла? (А. Камінчук)

Б Прощай дівчинонько, серце коханеє, прощайте кучері, личко рум’яне (Народна пісня).

В Мир тобі, сива, Вкраїно, вірю твоєму прозрінню (О. Князенко).

Г Ой, вишенько-черешенько чом рясно не родиш? (Народна творчість).

 

6. М’який знак на місці пропусків уживаємо в усіх словах у рядку:

А українс..кий, нен..ці, гір..кий;

Б Гор..кий, Хар..ків, тр..ох;

В пал..чик, міл..ярд, чотир..ох;

Г тр..ох, мен..ший, уман..ський.

 

Середній рівень (по 1 балу)

7. Установіть відповідність між префіксами та словами , в яких вони вживаються.

    А) С-              1. …брати,…рвати,…скочити;

    Б) З-               2….творювати….керувати,…тягувати;

    В)Зі-               3….чудовий,…завзятий,…мудрий;

    Г) Прі-           4…звище,…звисько,…рва;

              5. …червонілий. …шиток,…садити.

 

8.  Установіть відповідність між реченнями та ускладнювальними елементами речень.

 А) Хтось, мабуть, зорі  позбирав у небі.    1. Речення із  звертанням.

 Б) Жоржини й троянди прикрашали          2.   Речення із вставним словом.                          

   клумбу.                                                                                                      

 В) Ніжним подихом вітру, теплим      3.Речення з однорідними додатками.                                                                                                           

 сонячним променем  вітає нас весна.                 

                                                                  4. Речення з однорідн. присудками.

 Г) Збери, веселко, всі свої барвисті

стрічки у віночок.                                    5. Речення з  однорідн.   підметами.

  

Достатній рівень     ( 2 бали)    

   

9. Перебудуйте речення так, щоб  була пряма мова і слова автора.

 

      Мама попросила Максима, щоб він купив хліба.

 

10. Розберіть слова за будовою.

 

 Безстрашний,  присвятити.

 

Високий  рівень     ( 3 бали)    

 

  11. Скласти діалог на тему «У магазині». Використати у діалозі звертання, вставні слова.

 

doc
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
3924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку