Місце для штампа навчального закладу Підсумкова контрольна робота
з української мови
____________________________
____________________________
____________________________
Початковий рівень (по 0,5 б)
1. Правильно побудовано словосполучення в рядку:
А їхати по дорозі;
Б дякувати товаришеві;
В не звертати увагу;
Г робота по геометрії.
2. Лише тверді приголосні в усіх словах у рядку:
А дорога, доріжка, добро;
Б порожнина, кулак, попереду;
В підбадьорювати, молоко, сніжок;
Г йогурт, порада, допомога.
3. Літеру ґ замість пропусків слід писати в усіх словах у рядку:
А ..удзик, ..речаний, з..уртувати;
Б ..рунт, ..азда, ..анок;
В ..речний, за..артувати, ле..кий;
Г ..едзь, ..лузувати, ..атунок.
4. Укажіть слова, які мають омоніми
А гори, жила;
Б узвар, говорить;
В тесляр, м’яз;
Г шасі, чумак.
5. У якому реченні правильно розставлено розділові знаки при звертанні?
А Ластівочко сизокрила, звідкіля ти прилетіла? (А. Камінчук)
Б Прощай дівчинонько, серце коханеє, прощайте кучері, личко рум’яне (Народна пісня).
В Мир тобі, сива, Вкраїно, вірю твоєму прозрінню (О. Князенко).
Г Ой, вишенько-черешенько чом рясно не родиш? (Народна творчість).
6. М’який знак на місці пропусків уживаємо в усіх словах у рядку:
А українс..кий, нен..ці, гір..кий;
Б Гор..кий, Хар..ків, тр..ох;
В пал..чик, міл..ярд, чотир..ох;
Г тр..ох, мен..ший, уман..ський.
Середній рівень (по 1 балу)
7. Установіть відповідність між префіксами та словами , в яких вони вживаються.
А) С- 1. …брати,…рвати,…скочити;
Б) З- 2….творювати….керувати,…тягувати;
В)Зі- 3….чудовий,…завзятий,…мудрий;
Г) Прі- 4…звище,…звисько,…рва;
5. …червонілий. …шиток,…садити.
8. Установіть відповідність між реченнями та ускладнювальними елементами речень.
А) Хтось, мабуть, зорі позбирав у небі. 1. Речення із звертанням.
Б) Жоржини й троянди прикрашали 2. Речення із вставним словом.
клумбу.
В) Ніжним подихом вітру, теплим 3.Речення з однорідними додатками.
сонячним променем вітає нас весна.
4. Речення з однорідн. присудками.
Г) Збери, веселко, всі свої барвисті
стрічки у віночок. 5. Речення з однорідн. підметами.
Достатній рівень ( 2 бали)
9. Перебудуйте речення так, щоб була пряма мова і слова автора.
Мама попросила Максима, щоб він купив хліба.
10. Розберіть слова за будовою.
Безстрашний, присвятити.
Високий рівень ( 3 бали)
11. Скласти діалог на тему «У магазині». Використати у діалозі звертання, вставні слова.