Тест «Лаконічне запам'ятовування 10 слів»
Мета: оцінювання короткочасної слухової пам'яті
Обладнання: набір слів, бланк фіксації результату № 3
Інструкція: «Зараз я читатиму тобі слова. Постарайся запам'ятати їх. (Прочитайте дитині наступні 10 слів: стіл, зошит, годинник, кінь, брат, яблуко, собака, лампа, вогонь, зима.)
А тепер повтори, будь ласка, ті слова, що ти запам'ятав(ла), у будь-якому порядку».
Зафіксуйте перший результат. Продиктуйте дитині ті слова, які вона не назвала, і так повторюйте 5 разів, фіксуючи кожен результат.
Інтерпретація результату:
Слабкий рівень: перший раз – запам'ятала 2 слова, після 5-го повторення запам'ятала до 5 слів.
Середній рівень: перший раз – запам'ятала 3–4 слова, останній – до 7 слів.
Добрий рівень: перший раз – запам'ятала 5–6 слів, наприкінці – до 8 слів.
Високий рівень: перший раз – 7–10 слів, до п'ятого повторення дитина називає 9–10 слів
Бланк до тесту
«ЛАКОНІЧНЕ ЗАПАМЯТОВУВАННЯ 10СЛІВ»
Прізвище, ім'я _______________________________________ Дата ________ Клас _______
Джерело
Сироватко О, Байер О. Визначення готовності дітей до навчання у школі // Психолог – 2003 - № 13
«ЛАКОНІЧНЕ ЗАПАМЯТОВУВАННЯ 10СЛІВ»
Прізвище, ім'я _______________________________________ Дата ________
Клас _______
1 |
Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни |