Тест " Механічний рух "

Про матеріал
Впровадження новітніх технологій навчання, що ґрунтується на нових підходах щодо подання та засвоєння знань, потребує нових, сучасних методів їх вимірювання та оцінювання. Пошук досконалих методів вимірювання рівня навчальних досягнень учнів на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій набуває надзвичайної актуальності, оскільки об’єктивізація процесу вимірювання, забезпечуючи зворотний зв’язок, дає можливість координувати цей розвиток. Метод тестування(у форматі ЗНО) більш ніж інші, відповідає критеріям якості при визначенні рівня теоретичних знань, практичних умінь і навичок учнів. Завдання відповідають чинній програмі з фізики для учнів 7 класу. Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів структуровано за трьома компонентами компетентності :знаннєвим, діяльнісним і ціннісним.
Перегляд файлу

Тема №1.  «Механічний рух»

 

Завдання №1 - №9  мають чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. 

1. Укажіть літеру, якою позначається період:

1) ν;

2) t;

3) T;

4) S.

 

2.  Укажіть одиницю вимірювання частоти:

  1. с;
  2. м/с;
  3. м;
  4. Гц.

 

3.  Формула швидкості руху: ν = …

  1. S∙t;
  2. ;
  3. ;
  4. .

 

4. При збільшенні частоти коливань струни висота звуку:

  1. не змінюється;
  2. зменшується;
  3. збільшується;
  4. жодної правильної відповіді.

 

5. Коливання, значення частоти яких змінюється в межах від 16Гц до 20000Гц називаються:

  1. інфразвуковими;
  2. звуковими;
  3. ультразвуковими;
  4. жодної правильної відповіді.

 

6.  Укажіть малюнок, на якому зображено графік рівномірного руху тіла:

                                                                  

1)   3)   

   s                                  t                              s                                  t

2)     4)       

                                      t                                                                   t

7. Укажіть, яким чином можна визначити період коливань тіла:

  1. кількість обертів розділити на час, протягом якого вони відбувалися;
  2. кількість обертів помножити на час, протягом якого вони відбувалися;

3)  час розділити на кількість обертів, які відбулися за цей час;

4) час помножити на кількість обертів, які відбулися за цей час.

 

8. Укажіть, на якому з малюнків зображена траєкторія криволінійного руху:

1)                                                        3)   

 

 

 

2)                                                         4)       

 

 

9. Укажіть значення швидкості руху тіла  у системі СІ, якщо воно дорівнює

108км/год:

1) 108000 м/с;

2) 30 м/с;

3) 3 м/с;

4) 1,8 м/с.

 

10. Укажіть період обертання тіла, якщо його частота дорівнює 0,5Гц:

1) 0,2с;

2) 2с;

3) 0,5с;

4) 1с.

 

Завдання №11-№12  з кількома  правильними відповідями. Складаються з вступного запитання та переліку варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати ДВІ  ПРАВИЛЬНІ.

11. Виберіть твердження, які дозволяють розкрити можливості вивчення ультразвуку:

  1. дослідження негативного впливу ультразвуку на організм людини ;
  2. вимірювання відстані до перешкод;
  3. краще вимішування тіста;
  4. лікування хвороб.

 

12. Визначте за графіком руху автомобіля скільки часу  тривала його зупинка:

S, км

                                                     1) 30хв; 

                             2) 2год;

                                                            3) 1,5год;

                                             t, год                  4) 0,5год.

 

 

Завдання №13  з кількома  правильними відповідями. Складається з вступного запитання та переліку варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати ТРИ ПРАВИЛЬНІ.

13. Визначте за графіком руху швидкість тіла:

S, км                                            1) 5дм/с;            

                                                     2) 0,5м/с;  

                                                     3) 80дм/с;

                              с                     4) 50см/с.

 

 

Завдання №14  з кількома  правильними відповідями. Складається з вступного запитання та переліку варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ..

 

14. Укажіть час, через який  вовк зможе наздогнати зайця, якщо швидкість руху вовка – 72км/год, зайця – 160дм/с та початкова відстань між ними – 80м:

1) 20с;

2) 160с;

3) 44с;

4) 22с.

 

 

У завданнях №15 - №17 установіть відповідність інформації, позначеної буквами і цифрами, утворіть логічні пари. Пам’ятайте: до твердження з першої колонки можна використати тільки одну відповідь з другої. Один приклад із другої колонки залишається зайвим.

15.  Установіть відповідність між двома колонками.

Фізична величина:                                                          Вимірювальний прилад:

  1. період;                                                                    1. мірна стрічка;
  2. амплітуда;                                                              2. транспортир;
  3. швидкість;                                                              3. секундомір;
  4. кутове переміщення;                                             4. спідометр ;

                                                                                      5. динамометр.

 

16. Установіть відповідність між двома колонками.

Фізична величина:                                               Розрахункова формула:

  1.  період;                                                           1. ;
  2.  лінійна швидкість;                                       2.  ų/t;
  3. середня швидкість;                                       3.  2πRn;
  4.  кутова швидкість.                                        4. ;

 

                                                                             5. 

 

17. Установіть відповідність між двома колонками.

Фізичні величини:                                               Визначення:

  1. матеріальна точка;                          1. тіло відліку, зв’язана з ним система     

                                                                    координат і годинник;                                                       

  1. тіло відліку;                                     2. зміна положення тіла у просторі з часом;
  2. система координат;                         3. тіло, розмірами якого можна знехтувати ;
  3. механічний рух.                              4. тіло, яке рухається прямолінійно,                 

                                                                   рівномірно;

                                                               5.тіло, відносно якого розглядають рух   

                                                                 іншого тіла.

 

У завданні № 18  розташуйте певні дії у правильній, на Вашу думку, послідовності.

18. Установіть послідовність зростання одиниці вимірювання довжини:

  1. 1мм;
  2. 1мкм;
  3. 1км;
  4. 1см.

 

Завдання №19 - №22  мають декілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. 

19. Укажіть, як зміниться лінійна швидкість точки, якщо радіус кола, по якому вона рухається збільшити у 2 рази, а період обертання зменшити у 3 рази:

  1. зменшиться у 2 рази;
  2. збільшиться у 2 рази;
  3. зменшиться у 1,5 рази;
  4. зменшиться у 6 разів;
  5. зменшиться у 3 рази;
  6. збільшиться у 1,5 рази;
  7. збільшиться у 3 рази;
  8. жодної правильної відповіді.

 

20. Швидкість човна в стоячій воді 2м/с, а швидкість течії – 40дм/с. Визначте швидкість човна, якщо він пливе за течією:

1) 42м/с;

2) 2 м/с;

3) 6 м/с;

4) 4 м.

 

21.  Кулька, яка спокійно лежала на столі вагона при рівномірному русі поїзда, покотилася вперед вздовж напрямку руху поїзда. Укажіть, яка зміна відбулася в русі поїзда:

1) поїзд загальмував;

2) поїзд збільшив швидкість;

3) поїзд повернув вліво;

4) у вагоні поїзда відчинились двері.

 

22. У залізній цистерні є нафта. Як розташовується вільна поверхня нафти, якщо потяг буде збільшувати швидкість?

 

1)                               2 )

 

 

 

3)                                4)

 

 

Завдання № 23– 26 з відкритою відповіддю:

23. У стоячій воді людина долає деяку відстань за 10хв, за течією пропливає цю ж саму відстань за 7хв. Скільки знадобиться часу людині, щоб здолати таку  саму відстань проти течії?

 

24.  Секундна стрілка годинника у 1,5 рази довша за хвилинну. Порівняйте лінійні швидкості кінців стрілок.

 

25. За 40хв тіло пройшло 10км. За який час воно пройде ще 25км, якщо буде продовжувати рухатись з тією ж  швидкістю.

 

26.  Порівняйте частоти коливань математичних маятників, якщо перший за 30 секунд здійснює 60 коливань, а другий за 2хвилини – 150 коливань.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
8 серпня 2019
Переглядів
1945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку