Екзаменаційний тест
з дисципліни:
«Організація та регулювання дорожнього руху»
Варіант № 2
І РІВЕНЬ
1. Що таке технічний стан транспортного засобу? А)Ступінь його готовності до роботи В)Ступінь його готовності до ТО С)Ступінь його готовності до завантаження |
2. Служба безпеки руху на автомобільному транспорті має структуру: А)Однорівневу (служба міністерства) В)Трирівневу (служба міністерства, служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства) С)Дворівневу (служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства) |
3. Методи вивчення ДТП: А)Імовірнісний В)детермінований С)Імовірнісний, детермінований |
4. Транспортні детектори поділяються на : А)Безконтактні, ультразвукові, електромагнітні В)Фото елементні, безконтактні, електромагнітні С)Контактні, ультразвукові, електромагнітні |
5. Каналізування руху в зоні перехресть призначене: А)Для скорочення числа й небезпеки конфліктних крапок В)Для скорочення пропускної здатності С)Для оптимізації швидкості руху |
6. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти: А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення
|
7. Поняття диференціація смуг: А)розподіл на якісно відмінні частини легкові та вантажні автомобілі В)розподіл на якісно відмінні частини тротуари і проїзну частину С) розподіл на якісно відмінні частини доріг пасажирського і вантажного рухів |
8. Під затором мається на увазі: А)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення . В)мало рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення . С)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного уповільнення . |
9. Основні вимоги, пропоновані до проти сліпучих огороджень зводяться до наступного: А)висота огородження повинна бути не менше 160мм, а нижнього краю не більше 50мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-300. В)висота огородження повинна бути не менше 1600 м, а нижнього краю не більше 450 м від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-500. С)висота огородження повинна бути не менше 1600мм, а нижнього краю не більше 450мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-200. |
10. Фактори та причини, що сприяють виникненню ДТП: А)Людина, транспортні засоби, дорога В)Інтенсивність, людина, дорога С)Погодно – кліматичні умови, транспортні засоби, дорога |
ІІ Рівень |
Задача №3 Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість ДТП з пораненими = 3 од. |
ІІІ Рівень |
Задача № 6 Розрахувати показник небезпеки елементу вулично-дорожної мережі для інтегральної оцінки небезпеки , якщо відомо що: кількість ДТП з пораненими з проявами інвалідності = 3 од., кількість ДТП з загибеллю дорослої людини = 5 од, кількість ДТП із загибеллю дитини= 2 од., кількість ДТП з легкими тілесними ушкодженнями = 15 од., Nί = 250 авт/доб інтенсивність транспортного потоку на даній ділянці дороги
|