Тест "Організація дорожнього руху"

Про матеріал
Тест складається з 10 теоретичних питань, на 2-х задач. Кожне виконанне завдання оцінюється в 1 балл.
Перегляд файлу

Екзаменаційний тест

з дисципліни:

 «Організація та регулювання дорожнього руху»

 

Варіант № 2

 

 

І РІВЕНЬ

1. Що таке технічний стан транспортного засобу?

А)Ступінь його готовності до роботи

В)Ступінь його готовності до ТО

С)Ступінь його готовності до завантаження

2. Служба безпеки руху на автомобільному транспорті має структуру:

А)Однорівневу (служба міністерства)

В)Трирівневу (служба міністерства, служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

С)Дворівневу (служба міжнародного об’єднання, служба транспортного підприємства)

3. Методи вивчення ДТП:

А)Імовірнісний

В)детермінований

С)Імовірнісний, детермінований

4. Транспортні детектори поділяються на :

А)Безконтактні, ультразвукові, електромагнітні

В)Фото елементні, безконтактні, електромагнітні

С)Контактні, ультразвукові, електромагнітні

5. Каналізування руху в зоні перехресть призначене:

А)Для скорочення числа й небезпеки конфліктних крапок

В)Для скорочення пропускної здатності

С)Для оптимізації швидкості руху

6. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти:

А)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення

В)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху

С)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення

 

7. Поняття диференціація смуг:

А)розподіл на якісно відмінні частини легкові та вантажні автомобілі

В)розподіл на якісно відмінні частини тротуари і проїзну частину

С) розподіл на якісно відмінні частини доріг пасажирського і вантажного рухів

8. Під затором мається на увазі:

А)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення .

В)мало рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного ущільнення .

С)не рухливий стан транспортного потоку внаслідок його граничного уповільнення .

9. Основні вимоги, пропоновані до проти сліпучих огороджень зводяться до наступного:

А)висота огородження повинна бути не менше 160мм, а нижнього краю не більше 50мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-300.

В)висота огородження повинна бути не менше 1600 м, а нижнього краю не більше 450 м від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-500.

С)висота огородження повинна бути не менше 1600мм, а нижнього краю не більше 450мм від поверхні дороги., огородження не повинне пропускати світловий потік фаз зустрічних автомобілів при куті дії в межах 0-200.

10. Фактори та причини, що сприяють виникненню ДТП:

А)Людина, транспортні засоби, дорога

В)Інтенсивність, людина, дорога

С)Погодно – кліматичні умови, транспортні засоби, дорога

ІІ Рівень

Задача №3

Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість  ДТП з пораненими = 3 од.

ІІІ Рівень

Задача № 6

 Розрахувати показник небезпеки елементу вулично-дорожної мережі для інтегральної оцінки небезпеки , якщо відомо що: кількість  ДТП з пораненими з проявами інвалідності = 3 од., кількість ДТП з загибеллю дорослої людини  = 5 од, кількість ДТП із загибеллю дитини= 2 од., кількість ДТП  з легкими тілесними ушкодженнями = 15 од.,    Nί  = 250 авт/доб інтенсивність транспортного потоку на даній ділянці дороги

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Інші матеріали
Додано
31 травня 2022
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку