Тест "Орнанізація дорожнього руху"

Про матеріал
Передбачено три рівня І рівень складається з 10 питань, кожна правильна відповідь оцінюється в 1 балл, ІІ рівень задача - 1 балл, ІІІ рівень задача - 1 балл.
Перегляд файлу

Тестові  питання

З дисципліни «Організація дорожнього руху»

Варіант №1

 

І РІВЕНЬ

1.Розрахунковий час повідомлення про наближення поїзда до переїзду повинен бути не менше ніж:

А) при автоматичні переїзній сигналізації – 50с., при сповіщальній сигналізації – 40 с.

В)при автоматичні переїзній сигналізації – 40с., при сповіщальній сигналізації – 30 с.

С)при автоматичні переїзній сигналізації – 30с., при сповіщальній сигналізації – 40 с.

2. В які строки повинні бути очищенні магістральні вулиці  і тротуари після закінчення снігопаду згідно ДЕРЖСТАНДАРТУ Р 50597-93 «Автомобільні дороги і вулиці» :

А)Для вулиць загальноміського значення  12 години після закінчення снігопаду,  а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини

В) Для вулиць загальноміського значення  4 години після закінчення снігопаду,  а тротуарів 2 години після снігоочищення проїзної частини

С)Для вулиць загальноміського значення  8 години після закінчення снігопаду,  а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини

3. Двостороннє розташування світильників допускається при:

А)  ширині проїзної частини менше 15 м

В) ширині проїзної частини більше 15 м.

С)при ширині проїзної частини від 20м і більше

4 . Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг:

А)проїзна частина в одному напрямку має не менше 2- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 1440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 1000 од/год

В) проїзна частина в одному напрямку має не менше 3- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 50 од/год

С) проїзна частина в одному напрямку має не менше 4- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 840 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 150 од/год

5. Класифікація тимчасових стоянок:

А)по режиму роботи, по розміщенню,

В) по системі сплати, п по наповненню

С)по режиму роботи, по системі сплати, по розміщенню, по наповненню

6. Оптимізація швидкісного режиму це:

А)вплив на інтенсивність транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху

В)  вплив на швидкості пішоходів у потоці для підвищення безпеки руху

С) вплив на швидкості транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху

7. Класифікація транспортного потоку по меті руху:

А) місцевий та транзитний рух

В)транзитний рух та рух на магістралі

С)місцевий та рух на магістралі

8.  Перехрестям називається:

А)місце перетину вулиць

В)місце перетину тротуарів

С) місце перетину велосипедних доріжок

9. Переваги однобічного руху:

А)Раціональне використання смуг проїзної частини, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.

В)Раціональне використання тротуарів, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов проїзду транспортними засобами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.

С)Поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.

10. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти:

А)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення

В)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху

С)Швидкісний режим  транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення

ІІ Рівень

Задача № 1

Розрахувати коефіцієнт відносної аварійності для кожної ділянки вулиці , якщо N1= 650 авт/год; загальна кількість ДТП = 30

ІІІ Рівень

Задача №2

Розрахувати  швидкість сполучення на маршруті МПТ для одного циклу, розрахунок проводимо для 1-го перегону, якщо Довжина перегону між зупинками =200м., розрахункова швидкість=60 км/год, середня затримка руху при посадці пасажирів на -й зупинці=6,5 с.

 

docx
Додано
30 травня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку