Тестові питання
З дисципліни «Організація дорожнього руху»
Варіант №1
І РІВЕНЬ
1.Розрахунковий час повідомлення про наближення поїзда до переїзду повинен бути не менше ніж: А) при автоматичні переїзній сигналізації – 50с., при сповіщальній сигналізації – 40 с. В)при автоматичні переїзній сигналізації – 40с., при сповіщальній сигналізації – 30 с. С)при автоматичні переїзній сигналізації – 30с., при сповіщальній сигналізації – 40 с. |
2. В які строки повинні бути очищенні магістральні вулиці і тротуари після закінчення снігопаду згідно ДЕРЖСТАНДАРТУ Р 50597-93 «Автомобільні дороги і вулиці» : А)Для вулиць загальноміського значення 12 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини В) Для вулиць загальноміського значення 4 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 2 години після снігоочищення проїзної частини С)Для вулиць загальноміського значення 8 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини |
3. Двостороннє розташування світильників допускається при: А) ширині проїзної частини менше 15 м В) ширині проїзної частини більше 15 м. С)при ширині проїзної частини від 20м і більше |
4 . Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг: А)проїзна частина в одному напрямку має не менше 2- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 1440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 1000 од/год В) проїзна частина в одному напрямку має не менше 3- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 50 од/год С) проїзна частина в одному напрямку має не менше 4- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 840 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 150 од/год |
5. Класифікація тимчасових стоянок: А)по режиму роботи, по розміщенню, В) по системі сплати, п по наповненню С)по режиму роботи, по системі сплати, по розміщенню, по наповненню |
6. Оптимізація швидкісного режиму це: А)вплив на інтенсивність транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху В) вплив на швидкості пішоходів у потоці для підвищення безпеки руху С) вплив на швидкості транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху |
7. Класифікація транспортного потоку по меті руху: А) місцевий та транзитний рух В)транзитний рух та рух на магістралі С)місцевий та рух на магістралі |
8. Перехрестям називається: А)місце перетину вулиць В)місце перетину тротуарів С) місце перетину велосипедних доріжок |
9. Переваги однобічного руху: А)Раціональне використання смуг проїзної частини, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби. В)Раціональне використання тротуарів, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов проїзду транспортними засобами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби. С)Поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби. |
10. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти: А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення |
ІІ Рівень |
Задача № 1 Розрахувати коефіцієнт відносної аварійності для кожної ділянки вулиці , якщо N1= 650 авт/год; загальна кількість ДТП = 30 |
ІІІ Рівень |
Задача №2 Розрахувати швидкість сполучення на маршруті МПТ для одного циклу, розрахунок проводимо для 1-го перегону, якщо Довжина перегону між зупинками =200м., розрахункова швидкість=60 км/год, середня затримка руху при посадці пасажирів на -й зупинці=6,5 с. |