Особливості роботи практичного психолога в закладі дошкільної освіти (ЗДО) Тест № 1
1. Із перечислених нижче функцій, укажіть ті які не відповідають роботі практичного психолога.
а) Забезпечення емоційного благополуччя дитини;
б) Спрямування педагогічного колективу на створення умов, що сприяють охороні здоров’я дитини;
в) Самостійний та ефективний розвиток здібностей дитини;
г) Формування творчих здібностей у дитини.
Ключ г)
2. До видів діяльності практичного психолога із перечисленого не належить:
а) Психокорекція;
б) Психопрофілактика;
в) Організація культмасових заходів;
г) Психодіагностика;
Ключ в)
3.Психопрофілактика – це...
а) Вид діяльності психолога, спрямований на подолання стресового стану у дитини;
б) Вид діяльності психолога, спрямований на вивчення індивідальних особливостей дітей;
в) Вид діяльності психолога, що вивчає причини мовленнєвих порушень у дітей;
г) Вид діяльності психолога, спрямований на ефективний розвиток розумових здібностей у дітей;
Ключ а)
4.У якому з наведених рядків вказано неіснуючі форми психологічного консультування практичного психолога:
а) Індивідуальні, групові;
б) Колективні, індивідуальні;
в) Очні, заочні;
г) Корекційні, діагностичні;
Ключ г)
5. У якому із перечислених рядків правильно зазначено послідовність етапів роботи психокорекції:
а) Прогноз, підбір методик, розробка програм, діагноз, організація умов;
б) Діагноз, прогноз, підбір методик, відбір дітей у групу, організація умов, визначення періоду, розробка програм, реалізація програм, повторна діагностика, складання рекомендацій;
в) Складання рекомендацій, розробка програм, діагноз, вибір дітей у групу, реалізація програм, прогноз, підбір методик, повторна діагностика, визначення періоду, створення умов.
г) Діагноз, прогноз, організація умов, визначення періоду, розробка програм, підбір методик, відбір дітей у групу, реалізація програм, повторна діагностика, складання рекомендацій;
Ключ б)
6. Із перечислених видів діяльності зазначте правильну мету до кожного з них:
1) психологічне консультування;
2) психодіагностика;
3) психокорекція;
4) психологічна просвіта.
Ключ 1- б;2-в; 3-г; 4-а;
а) підвищення психологічної культури вихователя і батьків;
б) надання психологічної допомоги у вирішенні проблеми;
в) розробка принципів оцінювання індивідуальних особливостей особистості;
г) усунення недоліків у розвитку особистості.
7. З’єднайте етап психодіагностики з його характерними ознаками:
1) Підготовчий;
2) Етап інтерпретації;
3) Основний етап;
4) Заключний етап;
а) Облік кількісних показників їх статистична обробка;
б) Формування психологічного діагнозу, ухвалення рішення;
в) Збір даних, ознайомлення з попередньою інформацією;
г) Подолання недоліків клієнта;
Ключ 1-в; 2-а; 3-г; 4-б;
8. З’єднай визначення з його поняттям:
1) Корекція;
2) Діагноз;
3) Консультація;
4) Просвіта;
Ключ 1-б; 2-в; 3-г; 4-а;
а) вплив на людину з метою чогось;
б) отримання відповіді на запитання;
в) висновок про стан людини;
г) забезпечення інформації з психологічних проблем;
9. Практичний психолог – це фахівець, який має ____________освіту і займається психологічною практикою: надає________________ послуги людям і організаціям, проводить такі види діяльності як: ________________, психологічне консультування,___________________________, психологічна просвіта, _______________________,психопрофілактика.
Ключ: 1. Вищу. 2. Психологічні. 3.Психокорекцію. 4.Психодіагностика.
10. Практичний психолог повинен: керуватися ________________ кодексом психолога, Законами України «Про Освіту», ________________ України, нормативними документами, положенням про ___________________ служу освіти, розглядати питання в межах своєї професійної ___________________, дотримуватися професійної _______________, поважати дитину, захищати її.
Ключ: 1. Етичним. 2. Конституцією. 3. Психологічну. 4. Компетенції. 5. Етики.