Тест: особливості роботи практичного психолога в ЗДО

Про матеріал
Тест: особливості роботи практичного психолога в закладках дошкільної освіти. Тест для викладачів, вчителів та студентів
Перегляд файлу

Особливості роботи практичного психолога в закладі дошкільної освіти (ЗДО) Тест № 1

1.  Із перечислених нижче функцій, укажіть ті які не відповідають роботі практичного психолога.

а) Забезпечення емоційного благополуччя дитини;

б) Спрямування педагогічного колективу на створення умов, що сприяють охороні здоров’я дитини;

в) Самостійний та ефективний розвиток здібностей дитини;

г) Формування творчих здібностей у дитини.

Ключ г)

2. До видів діяльності практичного психолога із перечисленого не належить:

а) Психокорекція;

б) Психопрофілактика;

в) Організація культмасових заходів;

г) Психодіагностика;

Ключ в)

3.Психопрофілактика – це...

а) Вид діяльності психолога, спрямований на подолання стресового стану у дитини;

б) Вид діяльності психолога, спрямований на вивчення індивідальних особливостей дітей;

в) Вид діяльності психолога, що вивчає причини  мовленнєвих порушень у дітей;

г) Вид діяльності психолога, спрямований на ефективний розвиток розумових здібностей у дітей;

Ключ а)

4.У якому з наведених рядків вказано неіснуючі форми психологічного консультування практичного психолога:

а) Індивідуальні, групові;

б) Колективні, індивідуальні;

в) Очні, заочні;

г) Корекційні, діагностичні;

Ключ г)

5. У якому із перечислених рядків правильно зазначено послідовність етапів роботи психокорекції:

а) Прогноз, підбір методик, розробка програм, діагноз, організація умов;

б) Діагноз, прогноз, підбір методик, відбір дітей у групу, організація умов, визначення періоду, розробка програм, реалізація програм, повторна діагностика, складання рекомендацій;

в) Складання рекомендацій, розробка програм, діагноз, вибір дітей у групу, реалізація програм, прогноз, підбір методик, повторна діагностика, визначення періоду, створення умов.

г) Діагноз, прогноз, організація умов, визначення періоду, розробка програм, підбір методик, відбір дітей у групу, реалізація програм, повторна діагностика, складання рекомендацій;

Ключ б)

6. Із перечислених видів діяльності зазначте правильну мету до кожного з них:


1) психологічне консультування;                  

2) психодіагностика;

3) психокорекція;

4) психологічна просвіта.

 

 

 

Ключ 1- б;2-в; 3-г; 4-а;

а) підвищення психологічної культури вихователя і батьків;

б) надання психологічної допомоги у вирішенні проблеми;

в) розробка принципів оцінювання індивідуальних особливостей особистості;

г) усунення недоліків у розвитку особистості.

 


7. З’єднайте етап психодіагностики з його характерними ознаками:


1) Підготовчий;

2) Етап інтерпретації;

3) Основний етап;

4) Заключний етап;

а) Облік кількісних показників їх статистична обробка;

б) Формування психологічного діагнозу, ухвалення рішення;

в) Збір даних, ознайомлення з попередньою інформацією;

г) Подолання недоліків клієнта;


Ключ  1-в; 2-а; 3-г; 4-б;

8. З’єднай визначення з його поняттям:


1) Корекція;

2) Діагноз;

3) Консультація;

4) Просвіта;

 

 

Ключ 1-б; 2-в; 3-г; 4-а;

а) вплив на людину з метою чогось;

б) отримання відповіді на запитання;

в) висновок про стан людини;

г) забезпечення інформації з психологічних проблем;

 


9. Практичний психолог – це фахівець, який має ____________освіту і займається психологічною практикою: надає________________ послуги людям і організаціям,  проводить  такі види діяльності як: ________________, психологічне консультування,___________________________, психологічна просвіта, _______________________,психопрофілактика.

Ключ: 1. Вищу. 2. Психологічні. 3.Психокорекцію. 4.Психодіагностика.

10. Практичний психолог повинен: керуватися ________________ кодексом психолога, Законами України «Про Освіту», ________________ України, нормативними документами, положенням про ___________________ служу освіти, розглядати питання в межах своєї професійної ___________________, дотримуватися професійної  _______________, поважати дитину, захищати її.

Ключ: 1. Етичним. 2. Конституцією. 3. Психологічну. 4. Компетенції. 5. Етики.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку