23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Тест " Перевірка знань та вмінь по темам "Текст", "Речення", "Мова і мовлення"

Про матеріал

цей тест з української мови 2 класу під час перевірки знань та вмінь комбінований розроблений по трьом темам "Текст", "Речення", "Мова і мовлення" тому що теми невеличкі

Перегляд файлу

 

1 варіант

1. Знайдіть речення. Поставте потрібний розділовий знак.

а) Навесні кожен хоче

б) А ти посадив своє дерево

в) Школярі повісили

2. Позначте головні слова в реченні. На деревах з'явилися молоді листочки.

а) На деревах з'явилися;

б) листочки з'явилися;

в) з'явилися молоді.

3. Перетворіть розповідне речення на питальне.

Навесні тварини прокидаються після зимової сплячки.

4. Виконайте завдання.

а)  Пронумеруйте подані речення так, щоб утворився текст. Підкресліть зачин тексту.

- Вони дружно почали ліпити хатку. 

- Навесні повернулися ластівки. 

- У гніздечку з'явилися ластів'ята. 

- Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

б) Визначте тип тексту.

Ялинковий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює зранку до вечора — шишки трощить.

а) Розповідь;

б) міркування;

в) опис.

5. Підкресліть звертання.

— Що ти» донечко, шепочеш? І чому це ти не спиш?

— Я, матусю, спати хочу, Але треба вивчить вірш.

6. Уставте слова ввічливості.

Оленка та Мар'янка малюють. Оленка сказала:

— Мар'янко, дай_____жовту фарбу.

Мар'янка дала фарбу й сказала:

- _______ .

Оленка відповіла:

- _______ .

 

 

 

 

2 варіант

1. Знайдіть речення. Поставте потрібний розділовий знак.

а) Вчора ми дружно

б) Школярі обкопували деревця

в) Тепло гріє

2. Позначте головні слова в реченні.

Тендітні проліски вкрили галявину.

а) Проліски вкрили;

б) тендітні проліски;

в) вкрили галявину.

3. Перетворіть розповідне речення на питальне.

Школярі повісили на деревах шпаківні.

4. Виконайте завдання.

а) Пронумеруйте подані речення так, щоб утворився текст. Підкресліть кінцівку тексту.

- Раптом із яру вискочив вовк. 

- Молодий пастух пас овець.

- Це трапилось у гірському селі. 

- Пастух кинувся на вовка і прогнав його. 

- Він схопив вівцю.

б) Визначте тип тексту.

Заєць — гризун великого розміру. У нього довгі ноги, великі вуха, короткий хвіст. Пухнасте хутро влітку сіре, а взимку біле.

а) Опис;

б) розповідь;

в) міркування.

5. Підкресліть звертання.

— Мамо, я впав у калюжу.

— Як, у нових штанях, сину?

— Усе сталося так швидко, що я не встиг їх зняти.

6. Уставте слова ввічливості.

Мами немає вдома. Прийшла мамина знайома. 

Тарас зустрів її біля дверей.

—_____, Тарасику! Мама вдома?

— Ні, мама незабаром прийде. Сідайте,_____, ось стілець.

—_____, Тарасику!

 

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
3157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку