цей тест з української мови 2 класу під час перевірки знань та вмінь комбінований розроблений по трьом темам "Текст", "Речення", "Мова і мовлення" тому що теми невеличкі
|
1 варіант 1. Знайдіть речення. Поставте потрібний розділовий знак. а) Навесні кожен хоче б) А ти посадив своє дерево в) Школярі повісили 2. Позначте головні слова в реченні. На деревах з'явилися молоді листочки. а) На деревах з'явилися; б) листочки з'явилися; в) з'явилися молоді. 3. Перетворіть розповідне речення на питальне. Навесні тварини прокидаються після зимової сплячки. 4. Виконайте завдання. а) Пронумеруйте подані речення так, щоб утворився текст. Підкресліть зачин тексту. - Вони дружно почали ліпити хатку. - Навесні повернулися ластівки. - У гніздечку з'явилися ластів'ята. - Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко. б) Визначте тип тексту. Ялинковий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює зранку до вечора — шишки трощить. а) Розповідь; б) міркування; в) опис. 5. Підкресліть звертання. — Що ти» донечко, шепочеш? І чому це ти не спиш? — Я, матусю, спати хочу, Але треба вивчить вірш. 6. Уставте слова ввічливості. Оленка та Мар'янка малюють. Оленка сказала: — Мар'янко, дай_____жовту фарбу. Мар'янка дала фарбу й сказала: - _______ . Оленка відповіла: - _______ .
2 варіант 1. Знайдіть речення. Поставте потрібний розділовий знак. а) Вчора ми дружно б) Школярі обкопували деревця в) Тепло гріє 2. Позначте головні слова в реченні. Тендітні проліски вкрили галявину. а) Проліски вкрили; б) тендітні проліски; в) вкрили галявину. 3. Перетворіть розповідне речення на питальне. Школярі повісили на деревах шпаківні. 4. Виконайте завдання. а) Пронумеруйте подані речення так, щоб утворився текст. Підкресліть кінцівку тексту. - Раптом із яру вискочив вовк. - Молодий пастух пас овець. - Це трапилось у гірському селі. - Пастух кинувся на вовка і прогнав його. - Він схопив вівцю. б) Визначте тип тексту. Заєць — гризун великого розміру. У нього довгі ноги, великі вуха, короткий хвіст. Пухнасте хутро влітку сіре, а взимку біле. а) Опис; б) розповідь; в) міркування. 5. Підкресліть звертання. — Мамо, я впав у калюжу. — Як, у нових штанях, сину? — Усе сталося так швидко, що я не встиг їх зняти. 6. Уставте слова ввічливості. Мами немає вдома. Прийшла мамина знайома. Тарас зустрів її біля дверей. —_____, Тарасику! Мама вдома? — Ні, мама незабаром прийде. Сідайте,_____, ось стілець. —_____, Тарасику! |