27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Тест:«Планета Земля як середовище життя організмів»

Про матеріал
Контрольна робота з природознавства. Тема: «Планета Земля як середовище життя організмів» Мета: узагальнити рівень знань учнів, оцінити рівень навчальних досягнень за тематичним блоком: «Планета Земля як середовище життя організмів» . Здійснити контроль і корекцію знань учнів, перевірити якість засвоєння учнями вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

Текст завдань контрольної роботи з природознавства 

 

Тема: «Планета Земля як середовище життя організмів»

Варіант   І

У завданнях 1-10 виберіть одну правильну відповідь із запропонованих.

 

1. Рослини, які  в  природі  ростуть  без  участі  людини  називаються:

а) отруйними ;    

б) дикорослими;  

в)  культурними.     

2. Чорнобривці, соняшник, гвоздика, конвалія  належать до рослин:

а) безквіткових;    

б) квіткових.   

3. Кущі, дерева це рослини:

а) однорічні;    

б) дворічні;    

в) багаторічні.

4. До  одноклітинних  організмів  належить:

а) ромашка;     

б) білий гриб;     

в) амеба;       

г) лелека.

5. У  ґрунтовому  середовищі  поширені:

а) дощові  черв’яки;      

б) комахи;      

в) риби.         

6. Ячмінь, соняшник, огірок це рослини:

а) світлолюбні;     б) тіньолюбні.   

7. Для  багатьох  організмів  це середовище життя і  складова  частина  клітини:

а) повітря;       б) світло;      

в) вода;          г) тепло.

8. Шипшина,  горобина,  шавлія, звіробій  це  рослини:              

а) отруйні;       б) лікарські.

9. Із поданого переліку виберіть гриб, який споживає поживні речовини культурних рослин і виснажує їх:

А

Б

В

Сажковий гриб

Гриб-трутовик

Зонтичний гриб

 

10. Укажіть ряд, утворений назвами тільки мешканців водного середовища:

 

А

Б

В

Граб, черешня, водорості

Водомірка, яблуня, рогіз

Медуза, кит, сом

 

Завдання 11 – 12 на встановлення відповідності

 

11. Установіть відповідність між назвами рослини та її їстівним органом:

 

А

Морква

1

Плід

Б

Соняшник

2

Пагін

В

Груша

3

Насіння

 

 

4

Корінь

 

12. Установіть відповідність між організмом та групою організмів, до якої вони належать:

 

А

Лось

1

Тварини-паразити

Б

Вовк

2

Всеїдні тварини

В

Дикий кабан

3

Хижі тварини

 

 

4

Травоїдні тварини

 

 

 

 

 

 

 

Варіант  ІІ

У завданнях 1-10 виберіть одну правильну відповідь із запропонованих.

 

1. Вода необхідна:

а) окремим   організмам;      

б) всім  організмам.   

2. Рослини, які  мають  лікувальні    властивості називаються:

а) вічнозелені;                в) однорічні;    

б) листопадні;               г) лікарські.

3. Туя, сосна, самшит це  рослини:

а) листопадні;     

б) вічнозелені.

4. До  основних   частин  клітини  не  належить:

а) мантія;               в) цитоплазма;             

б) ядро;                           г) оболонка.                             

5. Рослини суші  мешкають у  середовищі:

а) водному;                                

б) наземно-повітряному; 

в) ґрунтовому.     

6. Мох, папороть, конвалія це  рослини:

а) світлолюбні;       б) тіньолюбні.   

7. Допомагає багатьом  тваринам і людині орієнтуватися  в  середовищі, розрізняти  предмети:

а) вода;       б) тепло;      

в) світло;          г) повітря.

8. Вороняче око, дурман звичайний, блекота  чорна, чемериця біла - це  рослини:              

а) отруйні;       б) лікарські.

9.   Із поданого списку виберіть гриб, який є паразитом деревних рослин:

 

 

 

А

Б

В

Сажковий гриб

Гриб-трутовик

Зонтиковий гриб

 

10. Укажіть ряд, утворений назвами тільки мешканців наземно-повітряного середовища:

 

А

Б

В

Синиця, заєць, сокіл

Рогіз, латаття біле,  глечики,

Кріт, ананас, кактус

 

Завдання 11 – 12 на встановлення відповідності

 

11. Установіть відповідність між органом рослини та її функцією:

 

А

Пагін

1

Фотосинтез

Б

Корінь

2

Утворення насіння для розмноження

В

Листок

3

Поглинає воду з розчиненими у ній неорганічними речовинами

 

 

4

Опора рослин, рухаються поживні речовини

 

12. Установіть відповідність між організмом та групою організмів, до якої він належить:

 

А

Білий гриб

1

Чагарники

Б

Жито

2

Бур’яни

В

Осот

3

Культурні рослини

 

 

4

Їстівні гриби

 

 

 

 

 

 

 

Бланк відповідей

Варіант – І

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Б

 

Б

 

В

 

В

 

А

 

А

 

В

 

Б

 

А

 

В

А-4

А-4

Б-3

Б-3

В-1

В-2

Правильна відповідь на запитання оцінюється в один бал

 

Варіант - ІІ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Б

 

Г

 

Б

 

А

 

Б

 

Б

 

В

 

А

 

Б

 

А

А-4

А-4

Б-3

Б-3

В-1

В-2

Правильна відповідь на запитання оцінюється в один бал

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ostrovskaya Margarita
    Доступно.Без заплутаних або неоднозначних запитань.Охоплює всі теми.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Машталер Олег
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
9262
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку