Тест по темі «Євразія»

Про матеріал
Різнорівневі завдання для учнів 7 класу. В першому рівні завдання у вигляді тестів, де учням пропонується вибрати одну правильну відповідь серед чотирьох. Завдання другого рівня спрямовують учнів систематизувати свої знання і коротко описати саме головне. У третьому рівні лише одне завдання, але воно містить елементи творчого характеру.
Перегляд файлу

Конспект уроку з географії для учнів 7 класу на тему “Урок контролю знань по темі Євразія”.

Автор: вчитель географії Дубковецька Тетяна Юріївна  

 

 Різнорівневі завдання для учнів 7 класу. В першому рівні завдання у вигляді тестів, де учням пропонується вибрати одну правильну відповідь серед чотирьох. Завдання другого рівня спрямовують учнів систематизувати свої знання і коротко описати саме головне. У третьому рівні лише одне завдання, але воно містить елементи творчого характеру.


 

 

Тема уроку: Узагальнююче  оцінювання навчальних досягнень учнів по темі «Євразія»

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів по вивченій темі; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.

Тип уроку: урок контролю знань

Обладнання:  розробки завдань у 2  варіантах.

Варіант 1

Рівень 1 (8 запитань по 0,5 бала)

  1. Євразію та Північну Америку розділяє протока:

а) Берингова;                                    в) Малаккська;

б) Ла-Манш;                                     г) Гібралтарська.

  1. Умовна природна межа між Європою та Азією проходить східними схилами гір…

а) Альп;                                              в) Уральських;

б) Карпат;                                           г) Тянь-Шань.

  1. Найвища точка Європи, г. Монблан, розміщена в горах:

а)Карпати;                                         в) Кавказ;

б) Альпи;                                           г) Гімалаї.

  1. Найбільша річка Європи:

а) Рейн;                                             в)Дніпро;

б) Дунай;                                          г) Волга.

  1. Які гори Євразії відносять до альпійської епохи горотворення?:

а) Альпи, Гімалаї;                           в) Кавказ, Скандинавські;

б) Тянь-Шань, Карпати;                 г) Уральські, Алтай.

  1. Напишіть, які раси формують сучасне населення Євразії.
  2. Який тип клімату переважає у внутрішніх районах Євразії?

а) морський;                                    в) континентальний;

б) помірно континентальний;       г) мусонний.

  1. Яке походження має улоговина найглибшого озера світу – Байкал?

а) вулканічне;                                 в) залишкове;

б) тектонічне;                                 г) льодовикове.

Рівень 2 (5 запитань по 1 балу)

  1. Перерахуйте країни Південної, Центральної і Східної Європи та вкажіть їх столиці.
  2. Поясніть, чому в помірному поясі Євразії виділяють найбільше кліматичних областей?
  3. Перерахуйте крайні точки Євразії. Вкажіть материки, які є найближчими сусідами Євразії.
  4. З поданого переліку виберіть річки басейну Північно Льодовитого океану, та дайте коротку характеристику одній із них.

               Об, Волга, Дніпро, Єнісей, Янцзи, Лена, Ганг, Тигр.

  1. Напишіть представників рослинного і тваринного світу природної зони тайги.

Рівень 3 (1 запитання на 3 бали)

  1. Дайте характеристику природній зоні широколистяних лісів за планом.

План характеристики природної зони

        1.Географічне положення (яку частину материка займає).

       2. Кліматичні особливості.

        3.Грунтовий покрив.

       4. Представники рослинного світу.

       5.   Представники тваринного світу.

      6.  Описати, як господарська діяльність вплинула на природу зони.

 

Варіант 2

Рівень 1 (8 запитань по 0,5 бала)

      1.  Євразія омивається водами:

а) двох океанів;                             в) чотирьох океанів;

б) трьох океанів;                           г) одного океану.

       2.Найвища гірська система Євразії і світу:

а) Альпи;                                       в) Кавказ;

б) Тибет;                                        г) Гімалаї.

 3.      Річка, що поєднує водним шляхом велику кількість держав Європи, називається…

а) Амур;                                        в) Дністер;

б) Дунай;                                       г) Рейн.

       4.Найбільша за площею держава Євразії:

а) Китай;                                        в) Росія;

б) Україна;                                     г) Індія.

    5.До старих гір Євразії за геологічним віком відносять:

а) Уральські,Скандинавські;       в) Тянь-Шань, Гімалаї;

б) Карпати, Кримські гори;         г) Альпи, Піренейські гори.

    6.Яка із країн розташована на Апеннінському півострові?.

а) Португалія;                                в) Італія;

б) Греція;                                       г) Іспанія.

       7 . Який кліматичний пояс займає найбільшу частину материка?

а) арктичний;                                  в) тропічний;

б) помірний;                                    г) екваторіальний.

   8 . Зона широколистяних лісів на території Євразії розташована…

а) у європейській частині;             в) широкою смугою через увесь материк;

б) в азіатській частині;                   г) лише на острівній частині материка.

Рівень 2 (5 запитань по 1 балу)

        9. Перерахуйте країни Західної Європи та Східної Азії та вкажіть їх столиці.

         10.Поясніть, як на формування клімату впливають океанічні течії? Наведіть приклади.

       11 .Перерахуйте крайні точки Євразії. Дайте коротку характеристику історії дослідження материка.

       12. З поданого переліку виберіть річки, які належать до басейну Тихого океану та дайте коротку характеристику одній із них.

Дунай, Меконг, Амур, Волга,Євфрат, Лена, Рейн, Хуанхе

       13.Напишіть представників рослинного і тваринного світу природної зони степу.

Рівень 3 (1 запитання на 3 бали)

        14.Дайте характеристику природній зоні вічнозелених твердолистих лісів та чагарників  за планом.

План характеристика природної зони

         1.Географічне положення (яку частину материка займає).

         2.Кліматичні особливості.

        3. Грунтовий покрив.

        4.Представники рослинного світу.

         5.Представники тваринного світу.

         6.Описати, як господарська діяльність вплинула на природу зони.

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Контрольні роботи
Інкл
Додано
4 квітня 2022
Переглядів
3739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку