Тест "Прислівник" до уроку узагальнення

Про матеріал

Тест "Прислівник" вчитель української мови може використати в 7 класі на уроці узагальнення з теми

Перегляд файлу

Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Прислівник"

 

1.Прислівники мають закінчення 

А) не мають закінчення, тому що не змінюються

Б) -о ( наприклад, у прислівнику високо)

В) -е ( наприклад, у прислівнику дуже)

Г) -а ( наприклад, у прислівнику зліва)

 

2. У реченні Учора падав сніг прислівник виконує роль

А) обставини

Б)  означення

В) додатка

Г) присудка

 

3. Прислівник є присудком у реченні

А) Мені страшно

Б) Марія замовила каву по-варшавськи

В) Справа виднілось високе дерево

Г) Спересердя можна наговорити зайвого

 

4. У реченні Мама розділила пиріг з вишнею натроє використано прислівник

А) кількісно-означальний

Б) якісно-означальний

В) способу дії

Г) причини

 

5. Оберіть варіант, у котрому всі займенники мають ступені порівняння 

А) низько, тепло, високо, важко

Б) спересердя, вдень, легко, приємно

В) учора, дуже, занадто, комфортно

Г) наперекір, на зло,давно, добре

 

6.У котрому варіанті на місці крапок потрібно поставити -нн- у всіх прислівниках?

варіанти відповідей

А) Стара...о, щоде...о, беззмі...о, поіме...о

Б) Вогне...о, бездога...о, рівноці...о, радіс...о

В) Сезо...о, воста...є, стара...о, схвильова...о

Г) Спросо...я, навма...я, стрима...о, задушев...о

 

 

 

 

 

7. Правильно писати і наприкінці всіх прислівників у рядку 

А) двіч..., трич..., позаоч..., залюбк...

Б)  завдовжк..., ліньк..., безвіст..., завтовшк...

В) насторож..., уповн..., поодинц..., опівноч...

Г) навприсядк..., по-вовч..., навпак..., навпрошк...

 

8. У кінці прислівників пишемо е 

А) після м'яких приголосних

Б) після губних

В) після дзвінких приголосних

Г) після шиплячих

 

9. Оберіть варіант, у якому від кожного прикметника або дієприкметника можна утворити прислівник на 

А) Схвильований, терплячий, байдужий, гарячий

Б) Добрячий, гожий, грозяний, символічний

В) Вільний, душний, веселий, чистий

Г) Хороший, багатозначний, безжалісний, даремний

 

10. У якому варіанті правильно виконаний морфологічний розбір прислівника з речення Спросоння я не розумів, що відбувається ? 

А) Спросоння- присл., причини,підм.

Б) Спросоння- присл., причини, обстав.

В) Спросоння- присл., якісно-означ., обстав

Г) Спросоння- присл., мети, означ.

 

11. Укажіть варіант з прислівниками, які утворені шляхом складання повнозначних слів чи їхніх основ 

А) повністю, нещиро, сидьма, бігом

Б) праворуч, мимохідь, мимоволі, босоніж

В) добре, позавчора, весною, ранком

Г) хороше, щоденно, уп'яте, удосвіта

 

12. Укажіть варіант , у якому немає помилок

А) по троє, до побачення, казнаколи, навідмінно

Б) тимчасом, по-двоє, найбільш цікавіше, коли-небудь

В) аби коли, будь що будь, близько-близько, по п'яте

Г) віч-на-віч, по-київськи, з давніх-давен, більш вміло

 

docx
Додано
3 травня 2022
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку