ТЕСТ "Психічна та духовна складові здоров’я"

Про матеріал
Комбінована контрольна робота. 12 завдань різної складності .І рівень - 6 запитань по 0,5 бала, ІІ рівень - 3 запитання по 1 балу, ІІІ рівень - 2 завдання по 1,5 бала, ІV рівень - 1 завдання на 3 бали.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми: «Психічна і духовна складові здоров’я»

ВАРІАНТ І

І рівень

  1. До духовних потреб належить:

А)голод                     В)сон

Б)спрага                    Г)саморозвиток

  1. Життєві цінності:

А)формуються в біологічній сфері

Б)формуються під впливом культури(мислення,почуття і т.д.)

В)не є індивідуальними

Г)не можуть змінюватись протягом життя

  1. Ненавмисно,без будь-яких зусиль з боку людини  виникає:

А)механічне запам’ятовування             В)мимовільна увага

Б)довільна увага                                      Г)зосередженість

  1. До позитивних емоцій належить:

А)злість                               В)інтерес

Б)страх                                Г)смуток

  1. Тривалі стреси :

А)корисні для організму людини

Б)виснажують організм,знижують його захисні сили

В)життєво необхідні для організму людини

Г)покращують настрій та самопочуття

  1. Конфлікти виникають тому,що:

А)є неадекватні люди

Б)люди не можуть домовитись

В)у людей протилежні цілі,інтереси, позиції або погляди

Г)люди просто не розуміють одне одного

ІІ рівень

  1. Дати визначення.
  • Пам’ять.
  • Сором.
  1. Поставити «+» чи «-».Позитивно мислити – значить думати так:
  1. «я обов’язково вирішу цю проблему»
  2. «не варто й братися за це,у мене мало сил і можливостей»
  3. «я зумію,зможу, у мене все вийде»
  4. «у мене погані передчуття»
  5. «я впевнений (впевнена) в собі»

Контрольна робота з теми: «Психічна і духовна складові здоров’я»

ВАРІАНТ ІІ

І рівень

  1. До біологічних потреб належать:

А)спілкування                     В)визнання власних заслуг

Б)спрага                               Г)саморозвиток

  1. Життєві цінності:

А)виключають упевненість в собі

Б)«відбиваються» у вчинках людини

В)до них не належить універсальна цінність – здоров’я

Г)це те,що люди вважають важливим для свого життя

  1. Навмисно,внаслідок свідомо поставленої мети,виникає:

А)ілюзія сприйняття                             В)мимовільна увага

Б)довільна увага                                    Г)вольове зусилля

  1. До негативних емоцій належить:

А)задоволення                               В)інтерес

Б)радість                                         Г)смуток

  1. Стійкість до стресу:

А)це загальна властивість тієї ситуації,що викликає напругу

Б)це загальна властивість організму

В)однакова у всіх людей

Г)ніколи не виникає

  1. Які принципи НЕ допоможуть вирішити конфлікт?

А)обговорювати проблему ,а не людей

Б)визначити проблему конфлікту

В)не погоджуватись з пропозиціями іншої сторони

Г)запропонувати всі можливі варіанти вирішення конфлікту

ІІ рівень

  1. Дати визначення.
  • Увага.
  • Гнів.
  1. Поставити «+» чи «-».Негативно мислити – значить думати так:
  1. «у мене нічого не вийде»
  2. «мені щастить»
  3. «я – невдаха»
  4. «у мене достатньо бажання й волі,щоб це зробити»
  5. «мені обов’язково щось завадить»
  1. Встановити відповідність.
  1. Креативність                        
  2. Відчуття
  3. Психологічна рівновага
  4. Самооцінка
  5. Емоції

А)показник психічного здоров’я людини

Б)явища,що виникають внаслідок подразнення органів чуттів та збудження відповідних центрів мозку

В)одна з найважливіших інтелектуальних навичок

Г)твоє ставлення до самого себе, вміння оцінити свої можливості

 

ІІІ рівень

  1. Доповніть правила для кращого запам’ятовування.
  1. Навчитися зосереджувати увагу на предметі.
  2. ______ 3)______ 4)______ 5)______
  1. Пояснити, в чому полягає конфлікт інтересів.

 

ІV рівень

  1. Охарактеризуйте види стресу. Поясніть,як стрес впливає на здоров’я людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Встановити відповідність.
  1. Мнемонічні прийоми
  2. Емоції
  3. Толерантність
  4. Дистрес
  5. Стрес

А)швидкоплинні переживання,підсвідома експрес-оцінка відчуттів

Б)перенапруження або виснаження організму

В)техніки,що допомагають швидко і краще запам’ятовувати

Г)уміння визнавати і поважати право іншої людини на власну думку,відмінну від твоєї

 

ІІІ рівень

  1. Доповніть послідовність дій під час самонавчання.
  1. Поставити мету.
  2. ______ 3)______ 4)______ 5)______
  1. Пояснити,в чому полягає конфлікт цілей.

 

IV рівень

  1. Охарактеризуйте причини та стадії виникнення конфліктів. Вкажіть способи конструктивного їх розв’язання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Kovbas Liudmyla
Додано
19 березня 2023
Переглядів
3074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку