18 червня о 18:00Вебінар: Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Тест «Речення . Слово . Значення слова Будова слова»

Про матеріал
Робота містить тестові завдання , завдання на орфограми , фразеологізми , антоніми , побудову речень, визначення головних слів у реченнях та встановлення зв'язку в них , а також будову слів (закінчення, основа , корінь , суфікс , префікс)
Перегляд файлу

Контрольна робота № 3

Мовна тема : «Речення . Слово . Значення слова  Будова слова»

І варіант

1. Познач рядок, в якому всі слова вжиті в переносному значенні.

 

а) спить мама, сплять діти, віє вітер;

б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;

в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.

 

2. Прочитай і вкажи правильну відповідь.

Закінчення – це                                                          

а) змінна частина слова;

б) частина слова, що стоїть після кореня;

в) спільна частина споріднених слів.  

 

3. Прочитай і вкажи правильну відповідь.

Розповідне речення – це

а) речення , в якому про щось запитується ;

б) речення , в якому про щось розповідається ,повідомляється  ;

в) речення , в якому є спонукання до дії .

 

4. Запиши одним словом , як ти розумієш подані фразеологізми .

Набрати води в рота –

Байдики бити –

5.Встав пропущену букву , добери до поданих слів перевірні , постав наголос , підкресли орфограму .

.

Кн..жки  - _________, кл..новий - ________, з..ма -  _______, ст..пи - _____.

 

6. Добери антоніми.

 

Лінивий хлопчик 

 

Сумні спогади –

 

7. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли головні та другорядні слова в реченні. Встанови зв’язок слів у реченні.

 

На, виблискує, ясному, веселка, небі.

 

8. Додаткове завдання . Визнач будову слова.

 

Вода ,  підводний , водяний ,  водою.

Контрольна робота № 3

Мовна тема : «Речення . Слово . Значення слова  Будова слова»

ІІ варіант

1. Познач рядок, в якому всі слова вжиті в прямому значенні.

 

а) спить мама, біжать діти, їде автомобіль;

б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;

в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.

 

2. Прочитай і вкажи правильну відповідь.

Основа  – це  

а) змінна частина слова;

б) частина слова, що стоїть після кореня;

в) частина слова без закінчення.  

 

3. Прочитай і вкажи правильну відповідь.

Питальне  речення – це

а) речення , в якому про щось розповідається ,повідомляється  ;

         б) речення , в якому про щось запитується ;

в) речення , в якому є спонукання до дії .

 

4. Запиши одним словом , як ти розумієш подані фразеологізми .

Замилювати очі –

 

Брати ноги на плечі –

 

5. Встав пропущену букву , добери до поданих слів перевірні , постав наголос , підкресли орфограму .

 

Р..балка - _________, м..довий - ________, гр…би -  _______, д..рева - _____.

 

6. Добери антоніми.

 

Ясний день –

 

Кисле яблуко –

 

7. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли головні та другорядні слова в реченні. Встанови зв’язок слів у реченні.

 

Діти, в, купалися, морській, часто, воді.

 

8. Додаткове завдання . Визнач будову слова.

 

Море ,  моряк , приморський , морем .

docx
Додано
14 березня 2020
Переглядів
1402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку