12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Тест.Шолом-Алейхем "Тев'є-молочник":образна система твору.

Про матеріал
""Суєта суєт"-не в грошах щастя.Сьогодні так,а завтра інак...","Розум і каяття-ці дві речі завжди приходять занадто пізно","Головне -людина,тобто щоб людина була людиною"-життєві правди головного героя повісті Шолома-Алейхема "Тев'є-молочник". Чи зрозуміли учні понівечину негараздами єврейську душу,чи змогли усвідомити мотиви вчинків інших героїв твору..? Сподіваюсь,на ці та низку інших запитань дадуть відповіді результати запропонованого тесту.Також вони допоможуть перевірити знання учнів про образну систему твору та характери героїв.
Перегляд файлу

Тест.Шолом-Алейхем “Тев’є-молочник”:образна система твору.

 

1.Що уособлює Шолом-Алейхем в образі головного героя твору “Тев’є-молочник”?

А.Життя звичайної української сім'ї.

Б.Вірного священнослужителя.

В.Образ усього єврейського народу.

Г.Приклад духовного занепаду.

 

2.Виберіть риси характеру непритаманні Тев'є.

Виберіть кілька правильних відповідей.

А.Ненависть і жадібність.

Б.Набожність і життєлюбство.

В.Слабкодухість і боягузтво.

Г.Оптимізм і трудолюбство.

 

3.Який випадок допоміг чоловікові “відкрити власну справу”?

А.Несподівана спадщина.

Б.Допомога незнайомкам.

В.Зустріч із далеким родичем Манахемом -Менделем.

Г.Одруження старшої доньки.

 

4.Як ставиться дружина до Тев'є?

Виберіть кілька правильних відповідей.

А.Любить і поважає.

Б.Зневажає непутящого чоловіка.

В.У всьому йому перечить.

Г.Радить та підтримує у складних життєвих ситуаціях.

 

5.Оберіть основні норми виховання дівчаток у єврейських сім'ях.

Виберіть кілька правильних відповідей.

А.Послух та покора(батькові,чоловікові).

Б.Повага до звичаїв і віросповідання свого народу.

В.Скромність та порядність.

Г.Високоосвіченість і шляхетність.

 

6.Які вчинки трьох старших доньок важко було зрозуміти старому батькові?

А.Вибір професії.

Б.Розтринькування його статків.

В.Лінь і неробство.

Г.Обрання женихів.

 

7.Що стало поштовхом для глибоких і болючих роздумі Тев'є про різницю між “євреями і неєвреями”?

А.Прийняття Хавою християнства.

Б.Самогубство Шпринці.

В.Смерть дружини.

Г.Розмова з Богом.

 

8.Чому Шпринця занапастила своє життя?

Виберіть кілька правильних відповідей.

А.Прислухалась до порад батька.

Б.Зв’язалась із поганою компанією.

В.Втопилась.

Г.Закохалась у нікчему та зрадника Арончика.

 

9.Чим пожертвувала Бейлка заради забезпеченої старості батька?

А.Навчанням у школі.

Б.Коханим хлопцем.

В.Майбутнім,одружившись з багатим нелюбом.

Г.Своїм приданим.

 

10.Чому відбулося заслання Перчика на Сибір?

А.Через антиполітичну діяльність.

Б.Одруження з Голдою.

В.Через єврейське походження.

Г.Дружбу з кравцем Мотлом.

 

11.Як виправдовував себе урядник виселяючи друзів-євреїв за “межу осілості”?

А.Мусить виконувати накази “з верху”

Б.З своєї доброї ласки дає їм на збори не 24 години,а цілих 3 дні.

В.Євреї всюди приживуться.

Г.Співчував їм,опротестовуючи накази влади.

 

12.Що допомагало членам сімї Тевє-молочника протистояти життєвим труднощам?

Виберіть кілька правильних відповідей.

А.Непохитна віра у краще майбутнє.

Б.Підтримка односельців та родичів.

В.Любов та повага один до одного.

Г.Могутня релігійна пропоганда.

 

Ключ.

1.В.

2.А,В.

3.Б.

4.А,Г.

5.А,Б.В.

6.Г.

7.А.

8.В,Г.

9.В.

10.А.

11.А,Б,В.

12.А,В.

 

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку