Предмет: Алгебра і початки аналізу
Тема: Степенева функція
Контрольна робота
Варіант 1
Початковий рівень навчальних досягнень
1. Подайте степінь у вигляді дробу (1 бал)
а) ; б) - ; в) - ; г) .
2. Яка з рівностей є правильною? (1 бал)
а) = 4; б) = - 4; в) = 4; г) = 4.
3. Обчисліть значення виразу ( -5 )² (1 бал)
а) -15; б) 15; в) -3; г) 3.
Середній рівень навчальних досягнень
4. Обчисліть - (1 бал)
а) 1,5; б) 1,1; в) 0,1; г) -0,2.
5. Подайте вираз ( - )³ у вигляді дробу (1 бал)
а) б) - в) - ; г) -
Достатній рівень навчальних досягнень
6. Обчисліть + - (2 бали)
7. Знайдіть значення виразу , якщо а = 5 (2 бали)
Високий рівень навчальних досягнень
8. Спростіть вираз · (3 бали)
Предмет: Алгебра і початки аналізу
Тема: Степенева функція
Контрольна робота
Варіант 2
Початковий рівень навчальних досягнень
1. Подайте степінь з дробовим показником , де а у вигляді кореня (1 бал)
а) ; б) ; в) ; г) .
2. Яка з рівностей є правильною? (1 бал)
а) = б) = в) = г) = 2.
3. Обчисліть ()-1,5 (1 бал)
а) ; б) 27; в) -27; г) 3.
Середній рівень навчальних досягнень
4. Обчисліть + - (1 бал)
а) 2; б) 3 ; в) ; г) - .
5. Піднесіть до степеня ( - )5 (1 бал)
а) б) ) в) - ; г) -
Достатній рівень навчальних досягнень
6. Обчисліть - · (2 бали)
7. Знайдіть значення виразу , якщо а = 6 (2 бали)
Високий рівень навчальних досягнень
8. Спростіть вираз · (3 бали)