Предмет: Алгебра і початки аналізу
Тема: Степенева функція
Контрольна робота
Варіант 1
Початковий рівень навчальних досягнень
1. Подайте степінь у вигляді дробу (1 бал)
а) ; б) -
; в) -
; г)
.
2. Яка з рівностей є правильною? (1 бал)
а) = 4; б)
= - 4; в)
= 4; г)
=
4.
3. Обчисліть значення виразу ( -5 )² (1 бал)
а) -15; б) 15; в) -3; г) 3.
Середній рівень навчальних досягнень
4. Обчисліть -
(1 бал)
а) 1,5; б) 1,1; в) 0,1; г) -0,2.
5. Подайте вираз ( - )³ у вигляді дробу (1 бал)
а) б) -
в) -
; г) -
Достатній рівень навчальних досягнень
6. Обчисліть +
-
(2 бали)
7. Знайдіть значення виразу , якщо а = 5 (2 бали)
Високий рівень навчальних досягнень
8. Спростіть вираз ·
(3 бали)
Предмет: Алгебра і початки аналізу
Тема: Степенева функція
Контрольна робота
Варіант 2
Початковий рівень навчальних досягнень
1. Подайте степінь з дробовим показником , де а
у вигляді кореня (1 бал)
а) ; б)
; в)
; г)
.
2. Яка з рівностей є правильною? (1 бал)
а) =
б)
=
в)
=
г)
= 2.
3. Обчисліть ()-1,5 (1 бал)
а) ; б) 27; в) -27; г) 3.
Середній рівень навчальних досягнень
4. Обчисліть +
-
(1 бал)
а) 2; б) 3
; в)
; г) -
.
5. Піднесіть до степеня ( - )5 (1 бал)
а) б) )
в) -
; г) -
Достатній рівень навчальних досягнень
6. Обчисліть -
·
(2 бали)
7. Знайдіть значення виразу , якщо а = 6 (2 бали)
Високий рівень навчальних досягнень
8. Спростіть вираз ·
(3 бали)