Громадянська освіта, 10 клас
Тест
СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА
1. Як називається державний контроль за змістом та поширенням медіапродукції?
А – «джинса»;
Б – реклама;
В – судження;
Г – цензура.
2. У чому полягає відмінність соціальної реклами від звичайної?
А – звичайна та соціальна реклама мають різні аудиторії;
Б – соціальна реклама використовує інші медіа, ніж звичайна;
В – соціальна реклама не розрахована на отримання прибутку;
Г – у соціальну рекламу вкладаються порівняно невеликі кошти.
3. Що розуміють під правом людини виражати свої погляди в усній і письмовій формі?
А – демократію;
Б – мас-медіа;
В – свободу слова;
Г – соціальну рекламу.
4. Подія, що реально сталася, - це …
А – стереотип;
Б – упередження;
В – факт;
Г – фейк.
5. Укажіть синонім до «жовтої» преси:
А – «джинса»;
Б – соціальна реклама;
В – таблоїд;
Г – темник.
6. Яку назву отримала вказівка від влади щодо конкретних тем для висвітлення або замовчування їх у медіа?
А – кондуїт;
Б – таблоїд;
В – темник;
Г – циркуляр.
7. Зв’язки з громадськістю – це …
А – маніпуляція;
Б – піар;
В – реклама;
Г – цензура.
8. Вид взаємодії для привернення уваги населення до найважливіших суспільних проблем і морально-етичних цінностей – це …
А – державна реклама;
Б – комерційна реклама;
В – політична реклама;
Г – соціальна реклама.
9. Укажіть хибне твердження:
А – міжнародні документи, що гарантують свободу слова, містять норми її можливих обмежень;
Б – реалізація принципів свободи слова не може бути обмежена законом;
В – свобода слова, свобода медіа та демократичне суспільство впливають одне на одне;
Г – у демократичній державі мають існувати суспільні медіа, а не монополізація інформаційного простору олігархічним чи політичним капіталом.
10. Світлини, схеми, малюнки – це …
А – аудіотексти;
Б – вербальні тексти;
В – медіатексти;
Г – невербальні тексти.
11. Готові оцінки та інтерпретації – це …
А – стереотипи;
Б – судження;
В – упередження;
Г – факти.
12. Виберіть із переліку три пункти, що позначають кіберзлочини:
1 – використання комп’ютерних мереж для організації терористичних актів;
2 – виробництво та використання крипто валюти;
3 – надання лікарських консультаційних послуг через Інтернет;
4 – незаконне заволодіння комп’ютерною технікою;
5 – незаконне поширення інтелектуальної власності;
6 – поширення в Інтернеті протиправної інформації;
7 – поширення суперечливої з точки зору моралі інформації.