Тест Трансактний аналіз Е. Берна (Тест дитина, дорослий, батько).

Про матеріал
Рольові позиції в міжособистісних відносинах по Е. Берну Основоположником трансактного (транзактного) аналізу спілкування є Ерік Берн. Теорія трансактного аналізу Е. Берна виходить з того, що транзакція - одиниця акту спілкування, протягом якої співрозмовник знаходяться в одному з трьох станів.
Перегляд файлу

Тест Трансактний аналіз Е. Берна (Тест дитина, дорослий, батько).

Рольові позиції в міжособистісних відносинах по Е. Берну Основоположником трансактного (транзактного) аналізу спілкування є Ерік Берн.

Теорія трансактного аналізу Е. Берна виходить з того, що транзакція - одиниця акту спілкування, протягом якої співрозмовник знаходяться в одному з трьох станів '' Я ".

У процесі взаємодії можуть в більшій чи меншій мірі проявлятися такі стани людини: стан "батька", "дорослого", "дитини". Ці три стани супроводжують людину все життя. Зрілий чоловік вміло використовує різні форми поведінки, гнучко проявляючи себе в тому чи іншому стані в залежності від його цілей і життєвих обставин.

Тест Трансактний аналіз Е. Берн а (Тест дитина, дорослий, батько). Рольові позиції в міжособистісних відносинах по Е. Берну:

Інструкція до тесту:

1 Спробуйте оцінити, як поєднуються ці три "Я" у вашій поведінці. Для цього оцініть наведені висловлювання в балах від 0 до 10. 1. мені часом не вистачає витримки.

2. Якщо мої бажання заважають мені, то я вмію їх придушувати.

3. Батьки як більш дорослі люди повинні влаштовувати сімейне життя своїх дітей.

4. Я іноді перебільшую свою роль в які-небудь події .

5. Мене провести нелегко.

6. Мені б сподобалося бути вихователем.

7. Буває, мені хочеться подуріти, як маленькому.

8. Думаю, що правильно розумію всі події, що відбуваються.

9. Кожен повинен виконувати свій обов'язок.

10. Нерідко я роблю не як треба, а як хочеться.

11. Приймаючи рішення, я намагаюся продумати його наслідки.

12. Молодше покоління має вчитися у старших, як йому слід жити.

13. Я, як і багато людей, буваю уразливий.

14. Мені вдається бачити в людях більше, ніж вони говорять про себе.

15. Діти повинні безумовно слідувати вказівкам батьків.

16. Я - захоплюється.

17. Мій основний критерій оцінки людини - об'єктивність.

18. Мої погляди непохитні.

19. Буває, що я не поступаюся в суперечці лише тому, що не хочу поступатися.

20. Правила виправдані лише до тих пір, поки вони корисні.

21. Люди повинні дотримуватися всіх правил незалежно від обставин.

Ключ до Тесту Трансактний аналіз Е. Берна (Тест дитина, дорослий, батько).

Рольові позиції в міжособистісних відносинах по Е. Берну I (стан '' дитина ''): 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19. II (стан '' дорослий ''): 2, 5, 8, 11 , 14, 17, 20. III (стан '' батько ''): 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21.

Інтерпретація, обробка результатів Тесту Трансактний аналіз Е. Берна (Тест дитина, дорослий, батько).

Рольові позиції в міжособистісних відносинах по Е. Берну. Підрахуйте окремо суму балів по рядках. Е. Берн виділяє наступні три складові особистості людини, які обумовлюють характер спілкування між людьми:  батьківське, доросле, дитяче.

Батьківське (Батько - Р) стан Я підрозділяється на дбайливе батьківське стан Я, критичне батьківське стан Я. Батьківські Я, що складається з правил поведінки, норм, дозволяє індивіду успішно орієнтуватися в стандартних ситуаціях, "запускає" корисні, перевірені стереотипи поведінки, звільняючи свідомість від завантаженості простими, повсякденними завданнями.

Крім того, Батьківські Я забезпечує з великою ймовірністю успіху поведінка в ситуаціях дефіциту часу на роздуми, аналіз, почерговий розгляд можливостей поведінки. Доросле (Дорослий - В) стан Я сприймає і переробляє логічну складову інформації, приймає рішення переважно обдумано і без емоцій, перевіряючи їх реальність.

Доросле Я, на відміну від Батьківського, сприяє адаптації не в стандартних, однозначних ситуаціях, а унікальних, вимагають роздумів, що дають свободу вибору і, разом з цим, необхідність усвідомлення наслідків і відповідального прийняття рішень. Дитяче (Дитя - Д, або Дитина) стан Я слід життєвому принципу почуттів. На поведінку в сьогоденні впливають почуття з дитинства. Дитяче Я також виконує свої, особливі функції, не властиві двом іншим складовими особистості. Воно '' відповідає '' за творчість, оригінальність, розрядку напруги, отримання приємних, іноді '' гострих '', необхідних певною мірою для нормальної  життєдіяльності вражень.

Крім того, Дитяче Я виступає на сцену, коли людина не відчуває достатньо сил для самостійного вирішення проблем: не здатний подолати труднощі або / і протистояти тиску іншої людини.

Це Я підрозділяється на: природне дитяче Я (спонтанні реакції типу радості, печалі і т.д.), що пристосовуються дитяче Я (пристосовується, прислужувати, боязкий, винуватий, що коливається і т.п.), яка заперечує дитяче Я.

Ознаки актуалізації різних его-станів.

1. Его-стан дитина Вербальні ознаки: а) вигуки: ось тобі й маєш !, фу ти !, Боже !, хай йому грець !; б) слова егоцентричного кола: хочу, не можу, а мені яке діло, не знаю і знати не хочу і т.д .; в) звернення до інших: допоможи мені, ти мене не любиш, ти будеш шкодувати; г) самопринизливі вираження: я дурень, у мене нічого не виходить і т.д. Звернення Ви - Ти і Ти - Ти. Поведінкові (невербальні) ознаки: мимовільні поежіванія, ерзанье, знизування плечима, тремтіння рук, почервоніння, закочування очей, опущений погляд, погляд знизу вгору; інтонація яка просить, ниючий, швидкий і гучний голос, сердитий і вперте мовчання, поддразніваніе, зловтішно, схвильованість і т.д.

2. Его-стан дорослий Вербальні ознаки: в утвердженні висловлюється думка, а не безапеляційне судження, використовуються вирази типу: таким чином, ймовірно, щодо, порівняно, доцільно, альтернатива, на мою думку, наскільки можливо, давай розглянемо причини і т.д . Звернення Ви - Ви і Ти - Ти. Поведінкові (невербальні) ознаки: поза пряма (але не застигла); особа звернено до співрозмовника, відкрито, зацікавлене: природна жестикуляція в розмові; контакт очей на одному з партнером рівні; голос виразний, чіткий, спокійний, рівний, без надмірних емоцій.

3. Его-стан батько Вербальні ознаки - слова і вирази типу: а) повинен, не можна, ніколи, зобов'язаний, тому що я так сказав, не став питань, що люди подумають (скажуть); б) оціночні судження: впертий, дурний, нікчемний, бідолаха, розумниця, чудовий, здатний. Звернення Ти - Ви (зі мною поводяться на ВИ, я звертаюся на ти). Поведінкові (невербальні) ознаки: вказуючий жест (звинувачення, загроза), піднятий вгору палець, поплескування по спині, щоці; авторитарні пози (руки на стегнах, схрещені на грудях), погляд зверху вниз (голова відкинута), стукіт по столу і т.д .; тон голосу глузливий, гордовитий, хто засуджує, заступницький, співчуваючий. Зрілий чоловік вміло використовує різні форми поведінки, аби вони були доречні.

Самоконтроль і гнучкість допомагають йому вчасно повернутися в "доросле" стан, що, власне і відрізняє зрілу особистість від молодика, нехай навіть солідного віку.

Сполучення Его-станів Розташувавши відповідні символи в порядку убування ваги (в залежності від кількості набраних балів), отримуємо формулу. Для оптимального функціонування особистості, з точки зору Е. Берна, необхідно, щоб в особистості були гармонійно представлені всі три стани Я.

Якщо у вас вийде формула II, I, III, або ВДР то це означає, що ви володієте почуттям відповідальності, в міру імпульсивні і не схильні до повчань і по¬ученіям. Якщо у вас вийшла формула III, I, II, або РДВ то для вас характерна категоричність в судженнях і діях, можливо зайвий прояв самовпевненості при взаємодії з людьми, частіше за все говорите без сумніву те, що думаете або знаєте, не піклуючись про наслідки ваших слів і дій. Якщо на першому місці у формулі стан I або Д-стан ( '' дитина ''), то ви можете проявити схильність до наукової роботи, хоча і не завжди вмієте управляти своїми емоціями

Вправи для дослідження життєвого сценарію

Вправа "ГЕРОЙ АБО ГЕРОЇНЯ?"

Хто ваш улюблений герой? Це може бути персонаж дитячої казки. Можливо, це герой або героїня п'єси, книги або фільму. Це може бути також реальна людина. Візьміть першого персонажа, який прийшов вам в голову. Опишіть його. Стати цим персонажем. Розповідайте про себе стільки, скільки вам хочеться. Використовуйте при цьому слово "я". Яким би не був ваш персонаж, приступайте до роботи: стаєте ним або нею і розповідайте про себе.

Вправа "ПРИГАДАТИ ДИТИНСТВО"

Якщо виникають труднощі при спогадах дитинства в загально. Ні спогадів зовсім або вони вкрай мізерні. Сядь, у вільний час, достатню, щоб ти був один і в тиші і напиши свою лінію життя. Це робиться так: спочатку згадай, що було рік тому приблизно в ці ж дні що і в поточному році і відповідай на питання "Що ти відчував" "Хто був поруч" "До чого прагнув, хотів".

Можливо захлиснуть емоції, фіксуй їх, записуй. потім пиши що було 2 роки тому і т.д., до 2-3 річного віку. Улюблена дитяча казка, історія, та яка, чіпала за живе найбільше, спливе в пам'яті обов'язково! Опиши ще три перших дитячих спогадів. За ним можна проаналізувати сценарій життя і стиль життя.

 

 

Вправа "КАЗКА АБО БАСНЯ"

Знову вибери те, що тобі подобалося найбільше в дитинстві або зачіпало найбільше. Це може бути дитяча казка, класичний міф, що завгодно. Переказувати, Важливий саме твій переказ казки. Щоб витягти з переказу максимальну користь, ти можеш розширити його і стати кожним з згадуваних в ньому персонажів або предметів. Пофантазуйте, уяви себе персонажем або предметом. Стань актором, втілити в образ. При цьому щоразу розповідайте від першої особи цього персонажа або предмета, в якого ти втілився.

Вправа "СОН"

Виберіть який-небудь з ваших снів. Найбільше можна дізнатися з недавнього чи декілька разів сну, хоча підійде і будь-який інший сон. Розкажіть свій сон. Використовуйте при цьому не минуле, а нині. Потім, як і у вправі з казкою, станьте кожним з людей або предметів, які зустрічаються в цьому сні, і розкажіть про себе. Згадайте, що ви відчували відразу після пробудження від цього сну. Це було приємне відчуття або неприємне? Чи сподобалося вам, як закінчився цей сон? Якщо ні, ви можете розширити вправу, змінивши кінцівку сну. Розкажіть нове закінчення сну так само, як ви розповідали весь сон, тобто використовуючи даний час. Перевірте, чи задоволені ви кінцівкою сну. Якщо немає, придумайте ще одну або кілька кінцівок.

 

 

 

Вправа "ПРЕДМЕТ У КІМНАТІ"

Огляньте кімнату, в якій ви перебуваєте. Виберете який-небудь предмет. Найкраще підійде той, на який ваш погляд впаде в першу чергу. І ось тепер станьте цим предметом і розкажіть про себе. Наприклад: "Я двері. Я важка, прямокутна і дерев'яна. Іноді я встаю у людей на шляху. Але коли я це роблю, вони просто штовхають мене ..."

Щоб підвищити ефективність вправи, попросіть партнера поговорити з вами, як з відповідним предметом . Партнерові не слід інтерпретувати те, що ви говорите. Він повинен просто розмовляти з вами, немов ви двері, камін і т.д. Наприклад: "Я двері. Коли я стою у людей на шляху, вони штовхають мене". - "Двері, що ти відчуваєш, коли люди штовхають тебе?" - "Я серджуся. Але я двері і не можу говорити. Я просто дозволяю їм робити це". - "Ось воно що. А ти не хотіла б що-небудь змінити, щоб відчувати себе краще?

Вправа «Ваш сценарій»

Візьміть олівець і папір і напишіть відповіді на наступні питання. Працюйте швидко та інтуїтивно, записуючи перший відповідь, який прийде в голову.

Яку назву у вашого сценарію? Що це за сценарій? Веселий або сумний? Переможний або трагічний? Інте-вій або нудний? Потім опишіть останню сцену: чим закінчується ваш сценарій? Збережіть ваші відповіді, до яких можна повернутися знову, отримавши додаткову інформацію про сценарії життя.

Вправа «Розшифровка вашого сценарію»

Сни, фантазії, казки і дитячі розповіді можуть приріст-ти до розгадки нашого сценарію. Чи не стримуйте вашої уяви при їх виконанні. Не думайте про те, для чого вони потрібні і що означають. Чи не контролюйте себе і не намагайтеся

вгадати, що вам потрібно сказати. Просто уявіть якісь образи і відчуєте пов'язані з ними почуття. Після цього можна приступити до аналізу і розшифровки. Найкращий результат досягається в тому випадку, якщо ви працюєте в групі або з партнером. При роботі в групі або індивідуально було б непогано записувати ваші відповіді на магнітофон. Після цього прослухайте плівку кілька разів і дайте простір вашої інтуїції. Ви будете, безсумнівно, здивовані тому, як багато ви дізналися про себе і своє сценарії.

Можливо, в процесі Виконання вправ ви будете відчувати сильні емоції, що відображають ваші дитячі почуття, які виплили на поверхню поряд з вашими сценарними враженнями. Якщо ви будете відчувати подібні почуття, то в будь-який момент можете вирішити, припинити або продовжити вправу. Якщо ви захочете зупинитися, припиніть вправу і сконцентруйте увагу на якомусь предметі в кімнаті. Скажіть собі (або вашому партнерові), що це за предмет, якого він кольору і для чого він потрібен. Подумайте про звичайну темі для дорослого розмови, наприклад, що у вас буде на обід або коли вам наступного разу потрібно бути на роботі. Виконуючи вправи, сидите або стійте прямо.

Вправа «Виявлення драйвера»

Відомі п'ять драйверів: Будь кращим, Радуй інших, Намагайся, Будь сильним, Поспішай. Кожен з них характеризується певним набором слів, тоном голосу, жестами, положенням тіла і виразом обличчя.

Для виявлення драйверів в аналізі его-станів потрібна певна практика, так як драйверна поведінка зазвичай проявляється протягом від половини до однієї секунди. Однак з плином часу вміння спостерігати процес за такий короткий проміжок стане вашою другою натурою.

Не брати до уваги свої спостереження, аналізуйте те, що ви реально бачите або чуєте. Наприклад, при спостереженні за кимось вам, можливо, захочеться сказати, що він виглядає суворим. Які зміни, що дозволили вам зробити висновок про суворість, відбулися з його особою, тілом і голосом? Чи бачите ви, де у нього напружені м'язи? Який у нього голос (низький, високий, гучний, різкий)? Підняті або опущені брови? На що спрямований погляд? Що він робить руками? Щоб навчитися виявляти драйвери, спостерігайте за цими сигналами.

Вправа  «Практикум у виявленні драйверів»

Подивіться яке-небудь телеінтерв'ю, використовуючи його для безперервного спостереження драйверного поведінки. Якщо у вас є відеомагнітофон, запишіть цю передачу, а потім, використовуючи повільне програвання і стоп-кадри, порівняйте ваші спостереження з отриманими раніше результатами.

Визначте, чи виявляють телекоментатори різні головні драйвери. Чи відрізняється головний драйвер у вашого улюбленого телеведучого від драйвера неприємного вам політичного діяча? Що ви думаєте про свого головного драйвер? Запишіть відповідь. Після цього проведіть об'єктивну перевірку. Це можна зробити за допомогою людини, знайомого з драйверного сигналами, який буде спостерігати за вами, або записати себе на відео і переглянути зроблений запис. Чи були ви маєте рацію в первісній оцінці вашого головного драйвера?

Якщо ви працюєте в групі, розбийтеся на підгрупи по три людини. Вирішіть, хто буде пацієнтом, хто терапевтом, а хто спостерігачем. «Пацієнт» протягом трьох хвилин розповідає що-небудь «терапевта». «Терапевт» слухає, при необ-хідності відповідає і стежить за часом. Спостерігач записує виявлені ним драйвери «пацієнта» і «терапевта». Для спрощення вправи спостерігач може спочатку сконцентруватися лише на драйверного поведінці пацієнта. Після закінчення трьох хвилин спостерігач повідомляє про виявлені ним драйверних сигналах. Після цього учасники міняються ролями і повторюють вправу.

Відзначайте будь-які прояви драйверного поведінки в повсякденному житті. Практикуйтеся у виявленні драйверів на роботі, в магазині, в транспорті, при спілкуванні з друзями. Не кажіть людям про ваші спостереженнях, поки не будете впевнені в тому, що їх це цікавить.

Вправа «П'ять дозволів»

Для кожного драйверного послання є протиотрута, яке називається дозволом, наприклад: Драйвер Будь кращим Ти і так досить гарний Радуй інших Радуйся сам Будь сильним Відкрито говори про свої бажання Намагайся Роби Поспішай Не поспішай Якщо вам пощастило з батьками, то деякі дозволу ви отримали від них. Якщо немає, то можете придумати їх самі.

Кожен раз, коли ви свідомо виходите з драйверного поведінки і ведете себе вільно, то підкріплюєте дозвіл невербально. Дозвіл можна також повторювати перед сном і вранці після пробудження. Напишіть його великими літерами і повісьте на видному місці.

Якщо ви будете відчувати неприємні почуття чи дискомфорт при закріпленні вашого дозволу, не практикуйте його деякий час. Відчуття дискомфорту сигналізує про те, що драйвер вашого контрсценарія приховує під собою якесь серйозне сценарну рішення. Тому, перш ніж продовжити свій вихід з драйвера, рекомендується виявити і нейтралізувати це серйозне рішення

Вправа «Послання батьків»

Опишіть детально свою матір і батька. Ім'я матері (батька).

Опис: пацієнт описує, психолог записує дослівно, включаючи всі повторення і застереження.

Пацієнта просять сказати, що йому особливо подобається в матері (батька). Потім - що особливо не подобається.

Пацієнту зачитують кожен вислів про матір (батька), запитують його, чи є щось негативне для нього в цій характеристиці, і якщо так, то яке приховане послання лежить під цим якістю. Пацієнт формулює накази сам.

Пацієнт закриває очі, а терапевт з усім драматизмом, на який він здатний, зачитує накази, що виходять від батька і від матері (не роблячи перерв). Пацієнта просять виділити ті послання, які актуальні для нього зараз.

Вправа «Куди веде сценарій?»

Подумайте і напишіть відповіді на наступні питання:

  • Що трапляється з людьми на зразок мене?
  • Якщо я далі буду таким, як є, ніж це за логікою має закінчитися?
  • Що при цьому скажуть про мене інші?

Вправа  «Сценарний запитальник»

Щоб ясно уявити собі сценарій, ми повинні зрозуміти кожен його аспект, історію цього аспекту і його зв'язок з усіма іншими аспектами. Це зручніше за все робити, маючи в своєму розпорядженні сценарні проблеми в хронологічному порядку. По кожній темі дається одне питання, що дозволяє витягти максимум можливої ​​інформації. Включені також додаткові питання, які допомагають, коли потрібен більш поглиблений аналіз якийсь із тим.

Альтернативні питання даються для тих випадків, коли основні або не можна задати, або на них важко осмислено відповісти. «Р» після номера питання буде означати, що питання адресується не самому пацієнту, а його батькам.

Запропонуйте пацієнту заповнити наступний сценарний запитальник.

I. Допологового впливу.

  • Який був спосіб життя ваших прабатьків (дідусів і бабусь)?
  • Яке ваше старшинство в сім'ї?
  • назвіть дату вашого народження;
  • назвіть дату народження народилися перед вами брата або сестри;
  • назвіть дату народження наступного за вами брата або сестри;
  • чи є у вас особливий інтерес до дат?
  • Скільки у вас братів і сестер?
  • скільки дітей ваш Батько (Дорослий, Дитина) хоче (передбачає) мати?
  • скільки дітей хотіли мати ваші батьки?
  • чи є у вас особливий інтерес до дат?
  • Ви були бажаною дитиною?
  • (Р). Він був у вас бажаною дитиною?
  • планувалося його поява?
  • коли і де він був зачатий?
  • чи були спроби позбутися вагітності?
  • як ви ставитеся до сексу?
  • Як мати поставилася до вашого народження?
  • Хто був присутній при вашому народженні?
  • Вдавалися при вашому народженні до кесаревого розтину або накладення щипців.
  • Ви знайомі зі своїм свідоцтвом про народження?
  • Хто вибрав вам ім'я?
  • На честь кого ви були названі?
  • Яке походження вашого прізвища?
  • Як вас звали в дитинстві?
  • яка ваша дитяче ім'я?
  • було у вас прізвисько в дитинстві?
  • Як звали вас товариші в школі?
  • Як вас зараз звуть друзі?
  • Як вас зараз звуть матір, батько?

II. Раннє дитинство.

  • Як батько і мати вчили вас вести себе за столом під час їжі? а) що говорила ваша мати, коли годувала немовля (брата або сестру)?
  • Що відбувалося, коли ви годували грудьми свою дитину? а) що ви йому говорили в цей час?
  • Хто вчив вас користуватися горщиком і туалетом? .
  • Як вас учили користуватися горщиком і звикати до туалету; що при цьому говорилося?
  • Що взагалі говорили про це ваші батьки?
  • Коли і як ви привчали свою дитину до горщика і туалету? а) що ви йому при цьому говорили?
  • Часто вам давали в той час закріплює або проносне?
  • Коли ви були маленьким (маленької), яке уявлення про самого себе вселяли вам батьки?
  • Чи ви були уявлення про себе, коли були маленьким (маленької)?
  • Який урок ви винесли для життя зі свого раннього дитинства?
  • Як рідні люди ставилися до вас у вашому дитинстві? а) якими вам представлялися інші люди?
  • Чи ви не пам'ятаєте, будучи дитиною, чи брали ви рішення ніколи не здійснювати певних вчинків, ніколи не висловлювати певних почуттів?
  • Вирішували ви, навпаки, завжди робити щось конкретне - неважливо що?
  • Ви переможець чи невдаха?
  • Коли ви прийшли до цієї думки?
  • Як вам здається, які були відносини у ваших батьків, коли ви були дитиною?
  • Як ви до цього ставилися?
  • Яких людей ваші батьки не поважали?
  • Які люди вам найбільше не подобаються?
  • До яких людям ваші батьки відчували повагу? а) які люди вам найбільше подобаються?
  • Що зазвичай трапляється з такими людьми, як ви?

Середній вік.

  • Що ваші батьки вселяли вам, коли ви були дитиною? а) що вони говорили вам, коли ви були зовсім маленьким
  • (Маленької)?
  • Яка була улюблена фраза у ваших батьків?
  • Що вони вчили вас робити? ^
  • Що вони вам забороняли робити?
  • Якби вашу сім'ю помістити на сцену, яка вийшла б п'єса?

Пізніше дитинство.

  • Яка казка була у вас в дитинстві улюбленою?
  • яка колискова вам подобалася?
  • яку історію ви любили слухати?
  • Хто вам її читав або розповідав? а) де, коли?
  • Що говорили про цю казку оповідач або оповідачка?
  • що при цьому виражалося на його (її) особу?
  • Було йому самому цікаво чи це робилося тільки для вас?
  • Який був у вас улюблений персонаж?
  • Улюблений герой?
  • А з лиходіїв хто більше всіх подобався?
  • Як реагувала ваша мати на життєві труднощі?
  • Як реагував ваш батько на життєві труднощі?
  • Які почуття були для вас найнеприємнішими?
  • Які почуття вам найбільше подобалися?
  • Як ви найчастіше реагуєте на труднощі і проблеми?
  • Чого ви чекаєте отжізні?
  • Про що ви найчастіше думаєте, кажучи «якщо б тільки ...»?
  • Як, по-вашому, виглядає Санта Клаус?
  • Хто або що грає для вас роль Санта Клауса?
  • Ви вірите в безсмертя?
  • Які були улюблені письменники і поети ваших батьків?
  • У якого роду неприємності потрапляли ваші батьки?
  • Яким ігор ви вчили свою дитину, коли він був маленьким?
    • У що ви грали з вашими батьками, коли самі були дитиною?
  • Як до вас ставилися вчителі в школі?
  • Як до вас ставилися однокласники?
  • Про що ваші батьки зазвичай говорили за обідом?
  • У ваших батьків є «пунктик»?

V. Юність.

  • Про що ви говорили з друзями?
  • Хто сьогодні ваш герой?
  • Хто для вас найогидніший людина в світі?
  • Як ви ставитеся до тих, хто мастурбує (займається онанізмом)?
  • Як би ви відчували себе, якби мастурбировали?
  • Що з вами відбувається фізично, коли ви нервуєте?
  • Як ваші батьки поводяться, коли навколо люди?
  • Про що вони говорять, коли одні або в компанії близьких друзів?
  • Вас коли-небудь охоплювали кошмари? а) яким постає світ у ваших снах?
  • Розкажіть котрійсь із ваших снів.
  • Чи бували у вас галюцинації?
  • Як люди до вас ставляться?
  • Назвіть найкраще з того, чого ви бажали добитися в житті.
  • А тепер найгірше, у що ви не хотіли б перетворити своє життя?
  • А що ви хочете зробити зі своїм життям?
  • Як вам здається, що ви будете робити через п'ять років? а) а через десять?
  • Яке ваше улюблене тварина?
  • Якою твариною вам хотілося б бути?
  • Який ваш життєвий девіз?
  • Який напис ви помістили б на грудях майки, щоб люди знали, хто йде?
  • А що б ви написали на спині майки?

Зрілість.

  • Як ви думаєте, скільки дітей у вас буде?
  • Скільки дітей хоче ваш Батько (Дорослий, Дитина)? (Це питання зіставляється з питаннями 2 і 3 першого розділу.)
  • Скільки разів ви були одружені (заміжня)?
  • Скільки разів був одружений (заміжня) кожен з ваших батьків?
  • Чи були у кожного з них коханці?
  • Ви коли-небудь потрапляли до в'язниці? а) а хтось із ваших батьків?
  • Ви коли-небудь робили злочин? а) а хтось із ваших батьків?
  • Ви коли-небудь потрапляли в психіатричну лікарню? а) а хтось із ваших батьків?
  • Ви коли-небудь потрапляли до лікарні для алкоголіків? а) а хтось із ваших батьків?
  • Робили ви спробу до самогубства? а) а хтось із ваших батьків ^
  • Що ви будете робити, коли постарієте?

Біологічні фактори.

  • Чи уявляєте ви собі своє обличчя, коли на щось реагує?
  • Чи знаєте ви, як інші реагують на вираз вашого обличчя?
  • Чи можете ви провести відмінність між вашими Батьком, Дорослим і Дитиною? У чому вони полягають?
  • можуть це зробити щодо вас інші люди?
  • можете ви це зробити щодо інших людей?
  • Як ви сприймаєте своє справжнє «Я»?
  • Чи завжди ваше справжнє «Я» може контролювати вашу поведінку?
  • Чи є у вас особливі пристрасті в сфері сексу?
  • Чи буває, що в голові у вас постійно крутиться одне і те ж?
  • Ви сприйнятливі до запахів?
  • Починаєте ви турбуватися задовго до того, як відбувається очікувана подія?
  • Як довго вас продовжують турбувати події, вже відбулися?
  • бувало, що ви не могли заснути, обдумуючи помста?
  • буває, що емоції заважають вашій роботі?
  • Чи подобається вам показувати, що ви здатні страждати?
  • а) віддаєте перевагу ви виглядати щасливою людиною або страждають?
  • Чи говорять «голосу» в вашій голові?
  • Чи говорите ви самі з собою, коли навколо нікого немає? а) а коли ви не в самоті?
  • Чи завжди ви чините все, про що говорять «голосу»?
  • Ваш Дорослий або Дитина коли-небудь сперечається з Батьками?
  • Який ви людина, коли стаєте самим собою?

Вибір психолога.

  • Чому ви вибрали психолога саме мого напрямку?
  • чого ви очікуєте саме від цього напрямку?
  • психодлга якого напряму ви б віддали перевагу?
  • Як ви мене вибрали?
  • Чому ви мене вибрали? а) чого ви очікуєте від мене?
  • Хто здавався вам чарівником, коли ви були дитиною?
  • Якого роду «чарівництва» вам подобаються?
  • Коли-небудь ви лікувалися у психіатра?
  • Як ви вибирали вашого попереднього психотерапевта? а) чому ви до нього пішли?
  • Що ви у нього з'ясували?
  • Чому ви від нього відмовилися?
  • За яких обставин це сталося?
  • Як ви зазвичай підшукуєте собі роботу?
  • А як звільняєтеся?
  • Чи доводилося вам лежати в психіатричній лікарні?
  • що ви зробили, щоб туди потрапити?
  • що ви зробили, щоб звідти вибратися?
  • Розкажіть мені який-небудь з ваших снів.
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
14 березня
Переглядів
2131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку