Тест "Увідповіднення за подібністю синтаксичних значень фрагментів речень"

Про матеріал
Завдання нового формату доцільно використовувати для підготовки учнів до ЗНО. Виконуючи їх, випускники здобудуть навички увідповіднювати за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Перегляд файлу

Капран Лариса Олександрівна,

учитель української мови та літератури

Лебединського закладу загальної середньої

освіти І-ІІІ ступенів №3 Лебединської міської ради

Сумської області

Тест

  1. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/218/21847/32.PNG

Просте речення

Складне речення

 

  1.  Тривожно й радісно злетіли сірі гуси вгору
  2.   Не зоравши, не посієш.
  3.  Незважаючи на час, Хотинська фортеця залишається міцною.
  4.  Зорі тихо тремтять угорі.

 

 

 

 

А. Не бійся правди, хоч вона гірка.

Б. Розказує про Кафу, полонянок, про те, в які походи він ходив.

В.   Виглядатиму тебе, де кує зозуля.

Г.   Умій жити так, щоб у тебе з другом була єдність духу, ідеалів.

Д.  Людина в небезпеці, коли вона бездуховна.

 

  1. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/218/21847/32.PNG

Просте речення

Складне речення

  1. Ми поїхали на екскурсію попри труднощі.
  2. Старий дуб тихо шумів верховіттям.
  3. Учитель попросив дітей прочитати книжку.
  4. Любить осінь заходити в сади.

 

А. Туди, де образи кохані, душа замріяна летить.

Б. Я відкриваю світ собі щодня, хоч, може, він стократ уже відкритий.

В. Настав час, коли вечірній сутінок швидко западає в нічний.

Г. Згадуватиму дитинство, доки топтатиму ряст.

Д.Мені чути, як коні похрумкують молодою травицею, поволеньки, вдячно ласують.

 

 

 

  1. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/218/21847/32.PNG

Просте речення

Складне речення

  1. Діти  вивчили нову пісню.
  2. Зранку найкраще розпочинати будь-які справи.
  3. Фортецю зачинено через реставрацію.
  4. Бійці отримали наказ припинити вогонь.

 

А. Де є страждання, там нема краси.

Б. Звідси добре було видно поле, смужку зрізаних соняшників під горою і ліс, що вже починав жевріти.

В. Оскільки рослина цвіте в другій половині весни, то в народі її поетично називають ключиками від літа.

Г. Як тільки весна десь у житечку-пшениці розминеться з літом, у нас достигають суниці.

Д. Ми всі притихли й почули, як тихенько сумували крила вітряка.

 

  1. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/218/21847/32.PNG

Просте речення

Складне речення

  1. Діти зацікавлено розглядали незвичайну знахідку.
  2. Стомилися хлопці, присіли спочити.
  3. За лісом ховалося вечірнє сонце.
  4. Туристи продовжили похід, незважаючи на дощ.

 

А. Проспівай мені ту пісню, що мати співала.

Б. Він лицар був, дарма що постоли.

В. Мартин Пушкар додому відпустив свій полк Полтавський в п'ятдесятім році, щоб кожен собі добре погостив.

Г. Пісні тільки й можуть дзвеніти там, де птахи народились.

Д. Ми всі притихли й почули, як тихенько сумували крила вітряка.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Yakovleva Alina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бринько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дончук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Смагіна Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кобзар Альбіна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
16 січня 2021
Переглядів
10603
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку