|
|
Затверджую Директор Чернівецького філософсько-правового ліцею № 2 _________ А.І. Сігітов «____» квітня 2019року |
Завдання
для державної підсумкової атестації
у 9 класі з математики
ВАРІАНТ 8
Частина перша
Завдання 1.1–1.12 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки ОДНА відповідь ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь і позначте її у бланку відповідей.
1.1. Обчисліть
А) 7,85; Б) 34,85; В) 515; Г) 351,875.
1.2. Користуючись рисунком, запишіть координати точки М.
А) (–2; 4); В) (–4; –2);
Б) (4; - 2); Г) (4; 2).
1.3. Укажіть пару чисел, яка є розв’язком рівняння
А) (6; -1); Б) (1; 6); В) (6; 1); Г) (–1; –6).
1.4. Яке з рівнянь рівносильне рівнянню
А) В)
Б) Г)
1.5. Знайдіть корені квадратного рівняння
А) 2; 3; Б) - 2; -3; В) –6; 1; Г) –1; 6.
1.6. Виконайте додавання
А) Б) В) Г)
1.7. Дано геометричну прогресію Знайдіть якщо
А) 4; Б) - 4; В) –2; Г) 2.
1.8. Довжина сторони рівностороннього трикутника дорівнює дм. Оцініть значення його периметра Р, якщо 4 < a < 7.
А) 8 < Р < 14; В) 16 < Р < 49;
Б) 16 < Р < 28; Г) 12 < Р < 21.
1.9. Яке взаємне розміщення двох кіл з радіусами 5 см і 10 см, якщо відстань між їхніми центрами дорівнює 20 см?
А) не мають спільних точок; В) збігаються;
Б) перетинаються у двох точках; Г) дотикаються.
1.10. З точки М до прямої а проведено перпендикуляр MN і похилу МK. Знайдіть довжину проекції NK, якщо MN = 12 см, МK = 13 см.
А) 1 см; Б) 5 см; В) 25 см; Г) 6 см.
1.11. Обчисліть скалярний добуток векторів і
А) 38; Б) -2; В) 2; Г)
1.12. У гострокутному АВС знайдіть міру кута В, якщо АВ = см,
АС = см, C = 60º.
А) 75°; Б) 45°; В) 135°; Г) 65°.
Частина друга
Розв’яжіть завдання 2.1–2.4. Запишіть відповідь у бланк відповідей.
2.1. Обчисліть значення виразу
2.2. Спростіть вираз якщо
2.3. Розв’яжіть систему рівнянь
апишіть у відповідь різницю , якщо пара є розв’язком системи рівнянь.
2.4. Сторони трикутника відносяться як 6 : 7 : 8. Знайдіть периметр подібного йому трикутника, середня за довжиною сторона якого дорівнює 21 см.
Частина третя
Розв’язання завдань 3.1–3.3 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.
3.1. Два робітники, працюючи разом, можуть виконати завдання за 4 год. За скільки годин може виконати завдання кожен робітник, працюючи самостійно, якщо один з них може це зробити на 6 год швидше, ніж інший?
3.2. Дано функцію
Побудуйте графік цієї функції. Користуючись побудованим графіком, знайдіть проміжки зростання цієї функції
3.3. Кути паралелограма відносяться як 2:3. Знайдіть кут між висотами паралелограма, проведеними з вершини гострого кута.