Даний тест підготовлений узагальнити уявлення учнів про суспільне, господарське та духовне життя людей в Римській імперії. Перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу теми, а також вміння застосовувати отримані знання.
Перегляд файлу
Тест. Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6 клас.
Урок узагальнення з теми: «Римська імперія».
Коли відбувся поділ Римської імперії на Західну та Східну?
у 330 р.;
у 395 р.;
у 410 р.;
у 476 р..
За якого імператора було видано закон що визнавав християнську релігію і Римській імперії?
Юлій Цезар;
Октавіан Август;
Костянтин;
Феодосій.
Найдосконалішою зі збережених архітектурних пам’яток є 43-метровий Пантеон – «Храм усіх богів», який серед запропонованих?
2.
4.
Форма правління, коли зберігається республіканські установи, але влада належала одній людині, дістала назву -
сенат;
принципат;
магістрат;
народна трибуна.
У містах та провінціях прокладали з гір водогони, яка їх назва?
колізей;
акведуки;
інсулах;
тераси.
Хто був останнім римським імператором?
Костянтин;
Діоклетіан;
Адріан;
Ромул Августул.
Яке місто в Римській імперії називали «Вічне місто»?
Константинополь;
Рим;
Александрія;
Афіни.
Варварами називали різні за походженням народи, зокрема:
кіммерійці;
скіфи;
гуни;
склавини.
Який імператор заходився наводити лад в імперії «залізною рукою» (провів реформи військову, фінансову, адміністративну)?
Діоклетіан;
Костянтин;
Октавіан Август;
Александр Македонський.
Яку назву мала в Октавіана особиста гвардія?
вершники;
принципат;
прокуратори;
преторіанці.
Яке слов’янське плем’я в перекладі з давніх східних мов означає «кінець», «край», «окраїна»?
склавини;
анти;
готи;
гуни.
Що означало гасло «Хліба й видовищ», яке було правилом їхнього життя?