Розробка інтегрованого уроку з англійської мови та історії для 6 класу "Зустріч на Олімпі"

Про матеріал

Інтегрований урок з історії та англійської мови для 6 класу в ігровій формі.

Перегляд файлу

Розробка інтегрованого уроку з англійської мови та історії для 6 класу

Дата проведення:

Клас: 6

Тема: «Зустріч на Олімпі»;

Мета: Здійснення міжпредметних зв'язків за допомогою англійської мови та історії.

Задачі:

Освітні: повторити, узагальнити і систематизувати знання, отримані на уроках історії та англійської мови.

Розвиваючі: розвивати навички та вміння використовувати  іноземну мову  для          

ведення діалогу та представлення інформації;

Виховні: виховувати повагу один до одного і самоповагу, культуру спілкування.

Обладнання: монетки - талани, мультимедійна дошка, проектор, презентація, маршрутний лист, конверт із пазлом, музичний супровід.

Тип уроку: інтегрований (історія в англійській мові)

Форма проведення: урок – змагання

Мотивація вибору даної теми.

Ця тема обрана вчителями з наступних причин:

- Тема викликає зацікавленість з боку учнів і запропонована самими учнями;

- З метою поглиблення знань учнів із програмними вимогами з предмету;

- Дана тема дозволяє продемонструвати навички учнів, отримані на попередніх уроках.

Ключові компетентності уроку:

  • ціннісно-смислова компетентність - вміти вибирати цільові та смислові установки для своїх дій і вчинків, приймати рішення.
  • загальнокультурна компетентність - здатність учня орієнтуватися в просторі культури.
  • інформаційна компетенція - пошук, витяг, систематизація, перетворення інформації.
  • компетентність особистісного самовдосконалення - опанування способів діяльності у власних інтересах і можливостях.

План уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

IV. Основна частина уроку.

Зупинка 1. «Знайди дорогу до…»

Зупинка 2. «Павутинка».

Фізкультхвилинка.

Зупинка 3. «Цікаві факти».

Зупинка 4. «Мозковий штурм».

V. Підсумковий етап уроку.

VІ. Оцінювання учнів.

VІІ. Домашнє завдання.

 

Підготовчий етап:

1. Тема уроку була визначена вчителями, так як викликає зацікавленість учнів і була запропонована самими учнями. Тож, спираючись на думку, що найкращі знання – це знання здобуті самостійно, урок проводитиметься у формі змагання.

2. Наступним етапом було визначено структуру уроку і виділено ключові компоненти.

3. Наступним завданням було визначити види роботи, тому були розроблені завдання таким чином, що кожен учень матиме змогу проявити свої знання та вміння на уроці.

4. Був проведений інструктаж з учнями щодо подальшої організації роботи. Створено робочі групи.

1 група – займалася оформленням кабінету, постановкою меблів.

2 група - підготувати технічні засоби та підібрати фонове музичне супроводження.

5. Відповідальні учні кожної групи протягом тижня координували підготовку груп.

6. Була використана література підібрана вчителями, Інтернет ресурси.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Учитель англійської мови вітається з учнями.

  • The main Olympic principle is not to win but to take part so involved in today's tutorial will show you how you can own a given situation

Головний олімпійський принцип: «Не перемагати, а брати участь». Тому, участь в сьогоднішньому уроці покаже, як ви вмієте володіти даною ситуацією.

  • Lesson Focus «Meeting on Olympus».

Тема уроку: «Зустріч на Олімпі». (Слайд 1)

  • Consider the purpose of the lesson.

Розглянемо цілі до уроку. (Слайд 2)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

На поштову скриню школи приходить e-mail.

Учитель просить учня прочитати повідомлення та зробити його переклад.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Well, boys and girls, let's write them an answer. And who knows what the Olympic Games?

Ну, хлопці і дівчата, давайте напишемо їм відповідь. А хто знає, що таке Олімпійські ігри?

Учитель історії вітається з учнями.

  • Ну, що ж, давайте здійснимо подорож в минуле, а саме в 8 століття до нашої ери і дізнаємося, згадаємо історію Олімпійських ігор. Для подорожі і роботи на уроці нам необхідний маршрутний лист, він перед вами. Ми з вами зробимо чотири зупинки. І для того, щоб добути потрібну вам інформацію, ви будете виконувати різноманітні цікаві завдання за принципом агоністики – це важливий елемент культури давніх греків – принцип змагальності.

IV. Основна частина уроку.

Зупинка 1. «Знайди дорогу до…»

1) Розташуй зі Сходу на Захід, покажи на карті:

- Олімпія, Мілет, Афіни, о. Делос. (Мілет, о. Делос, Афіни, Олімпія)

2) Розташуй з півночі на південь, покажи на карті:

- Херонея, Пілос, о. Саламін, Олімпія. ( Херонея, о. Саламін, Олімпія, Пілос)

3) Розташуй зі Сходу на Захід, покажи на карті:

- Ефес, Мікени, Олімпія, Марафон. (Ефес, Марафон, Мікени, Олімпія).

Учитель історії:

  • Яка зупинка найчастіше траплялася на вашому шляху? Чому?

Ігри взяли свій початок у 776 р. до н.е. Змагання проводились в місті Олімпія, що розташоване в північно – західній частині п – ва Пелопоннес, на півдні Елади. Ось що писав про давню Олімпію давньогрецький поет: "Мати всіх змагань ... і пані справедливості".

Олімпійські ігри вважались національним святом та оголошувалися днями загального миру. Війни припинялись, учасникам і відвідувачам надавалося право безперешкодного проходу через чужі території. Починаючи з 8 ст. до н.е. проводяться змагання з бігу на марафонську дистанцію – 42 км 192 м.

Скажіть, а на честь кого, або чого проводиться це змагання? ( Греко – перські війни 500 – 449 рр до н.е; перша переможна битва відбулася на рівнині Марафон, що розташована за 42 км від Афін на захід - 490 року до н.е.; гонець, який, не зупиняючись пробіг відстань від Марафонадо афін, щоб сповістити про результат, упав мертвим від перенапруження).

Жінкам заборонялося не те що брати участь, а й спостерігати за ходом Ігор. Якщо на стадіоні виявляли якусь жінку, її згідно із законом повинні були кинути в прірву. Лише одного разу це правило було порушено - коли жінка, чиї батько, брат і чоловік були Олімпійськими чемпіонами, сама витреніровала свого сина і, гнана бажанням побачити чемпіоном і його, поїхала з ним на Ігри. Тренери стояли на полі окремо, спостерігаючи за своїми підопічними. Наша героїня переодяглася в чоловічий одяг і стала поруч з ними, з хвилюванням дивлячись на сина. І ось ... його оголошують чемпіоном! Мати не витримала і побігла через все поле, щоб першою його привітати. По дорозі одяг з неї впала, і всі побачили, що на стадіоні - жінка. Судді були в скрутному становищі. Згідно із законом, порушниця повинна бути убита, але ж вона - дочка, сестра і дружина, а тепер ще й мати олімпійських чемпіонів! Її пощадили, але з цього дня ввели нове правило - тепер не тільки атлети, а й тренери повинні стояти на поле абсолютно голими, щоб запобігти подібним ситуаціям. У жінок були свої Ігри - присвячені вони були богині Гері. Відбувалися за місяць до чоловічих або, навпаки, через місяць після них, на тому ж стадіоні.

Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.

1)Olympic  Games  first took place in …(776 B.C.)

2)They were held in ancient …(Greece)in the city of …(Olympia)

3)During Olympic  Games …(wars)between cities stopped

4)The distance of …(42)km is called …(marathon)because the messenger had run up for it after the victory in the battle

Зупинка 2. «Павутинка».

Перед учнями розсипаний пазл. Потрібно скласти, хто швидше. ( Статуя Зевса).

  • Олімпійські ігри проводились 1 раз на 4 роки, на честь бога Зевса. В Олімпії в 472 р. до н.е. розбудовано храм Зевсу, неповторною окрасою, якого є статуя Зевса Олімпійського – одне з 7 чудес світу. Зародження ігор повязують з легендарними героями: Геракл, цар Пелопс, спартанський законодавець Лікург, цар Іфіт. Важливе місце також посідали Піфійські свята в Дельфах на честь Аполлона, Істмійські свята на честь Посейдона. Крім культових, існували загальнодержавні свята, присвячені історичним подіям на честь перемоги під Платеями та Марафоном.
  • Як ви уявляєте змагання на Олімпійських іграх?

Слайд. Картинки з різними видами спорту.

  • Виконайте завдання, яке ви бачите на слайді. (Слайд. Перевертні)
  • Давньогрецькі атлети змагалися голими. Від слова "голий" ("гімнаст") походить слово "гімнастика". Оголене тіло не вважалося чимось ганебним - навпаки, воно показувало, як наполегливо спортсмен тренувався. Соромітним було мати неспортивну, нетреноване тіло. Програма ігор передбачала парад учасників, спортивні змагання в п’ятиборстві (біг, стрибки у довжину, метання списа й диска та боротьба), кулачні бої, перегони колісниць (пізніше з’явився панкратіон – боротьба без правил) та жертвоприношення Зевсу. Переможці ігор називалися олімпіоніками, в останній день свята вони одержували вінки з гілок оливкового дерева.

Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.

1)When was the Temple of  Zeus  built?(The Temple of Zeus was built in 472 B.C.)

2)What  was the Temple of Zeus?(The Temple of Zeus was one of the Seven Wonders of the world)

3)How often were Olympic Games held?(Olympic Games were held every four years)

4)Which sports took place during ancient Olympic Games?(Running, jumping, javelin, disc  throwing,  boxing,  wrestling  took place during ancient Olympic Games)

Фізкультхвилинка.

Зупинка 3. «Цікаві факти».

  • В 394 р н.е. імператор Феодосій I заборонив Олімпійські ігри як язичницький культ. Це пов’язано із запровадженням християнства, як державної релігії. Язичницькі храми почали руйнувати, статуї богів нищити, а повені та землетруси зруйнували Олімпію.

Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.

1)At the beginning(end) of 4-th century Roman Emperors  become Christians

2)Christians considered Olympic Games  to be saint(pagan)

3)In 294 (394)A.D. Olympic Games were abolished

4)The statues and temples of Olympia were created(ruined)

Зупинка 4. «Мозковий штурм».

На слайді з’являються картинки, учнями потрібно назвати, що вони бачать.

Картинка 1. Олімпійські кільця.

Картинка 2. Смолоскип.

Картинка 3. Олімпійське гасло.

  • Олімпійський вогонь, що горить протягом змагань, привносить в нашу епоху дух стародавніх змагань. П'ять олімпійських кілець - це п'ять материків, а їх переплетення - дружба і співпраця всіх народів світу.
  • Французький ентузіаст П’єр де Кубертен в кінці 20 століття приймає рішення відновити олімпійські ігри. В 1896 році перші Олімпійські ігри символічно були проведені в Афінах. Все так само проводяться 1 раз на 4 роки. З 1924 року проводяться зимові олімпійські ігри (Франція). На перших відновлених Олімпійських Іграх, в яких брало участь 285 спортсменів з 13 країн, першим олімпійським переможцем став грек - Спиридон Луїс, який виграв у марафонському бігу. Розповідають, що молитви і стаканчик вина стали "допінгом" для нього.
  • Кожна країна, де відбуваються Олімпійські ігри створює спеціальний символ – талісман, який розповідає про її культуру, традиції. Першим талісманом став червоний ягуар – 1968, Мехіко, а на зимових  у Франції гірськолижник Шус, 1968 р. Але вони були неофіційними. Першим, офіційно визнаним став песик Валді на 20 Олімпійських іграх у Мюнхені 1972 рік.

Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.

1)П`єр де Кубертен вирішив відновити Олімпійські Ігри  в 1896 році  в Греції

(Pierre de Cubertin decided to revive Olympic Games in 1896 in Greece)

2)Сучасні Олімпійські Ігри також проводяться раз в чотири роки

(Modern Olympic Games also take place once in four years)

3)Перші зимові Олімпійські Ігри відбулися в 1924 році у Франції

(The first  Winter Olympic Games  were held in 1924 in France)

4)Кожна країна,хозяїн Олімпійських Ігор,має свій символ-талисман

(Every country, the host of Olympic Games, has its symbol-mascot)

V. Підсумковий етап уроку.

Кубік Блума

VІ. Оцінювання учнів.

VІІ. Домашнє завдання.

 

 


Greenwood Schol

London

Great Britain

Dear friends.

These days at one of our lessons we’ve had a discussion devoted the world Olympic movement.

It was interesting and we learnt a lot about it. And how profound is the history of Olympic Games known  by you?

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку