Інтегрований урок з історії та англійської мови для 6 класу в ігровій формі.
Розробка інтегрованого уроку з англійської мови та історії для 6 класу
Дата проведення:
Клас: 6
Тема: «Зустріч на Олімпі»;
Мета: Здійснення міжпредметних зв'язків за допомогою англійської мови та історії.
Задачі:
Освітні: повторити, узагальнити і систематизувати знання, отримані на уроках історії та англійської мови.
Розвиваючі: розвивати навички та вміння використовувати іноземну мову для
ведення діалогу та представлення інформації;
Виховні: виховувати повагу один до одного і самоповагу, культуру спілкування.
Обладнання: монетки - талани, мультимедійна дошка, проектор, презентація, маршрутний лист, конверт із пазлом, музичний супровід.
Тип уроку: інтегрований (історія в англійській мові)
Форма проведення: урок – змагання
Мотивація вибору даної теми.
Ця тема обрана вчителями з наступних причин:
- Тема викликає зацікавленість з боку учнів і запропонована самими учнями;
- З метою поглиблення знань учнів із програмними вимогами з предмету;
- Дана тема дозволяє продемонструвати навички учнів, отримані на попередніх уроках.
Ключові компетентності уроку:
План уроку:
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Основна частина уроку.
Зупинка 1. «Знайди дорогу до…»
Зупинка 2. «Павутинка».
Фізкультхвилинка.
Зупинка 3. «Цікаві факти».
Зупинка 4. «Мозковий штурм».
V. Підсумковий етап уроку.
VІ. Оцінювання учнів.
VІІ. Домашнє завдання.
Підготовчий етап:
1. Тема уроку була визначена вчителями, так як викликає зацікавленість учнів і була запропонована самими учнями. Тож, спираючись на думку, що найкращі знання – це знання здобуті самостійно, урок проводитиметься у формі змагання.
2. Наступним етапом було визначено структуру уроку і виділено ключові компоненти.
3. Наступним завданням було визначити види роботи, тому були розроблені завдання таким чином, що кожен учень матиме змогу проявити свої знання та вміння на уроці.
4. Був проведений інструктаж з учнями щодо подальшої організації роботи. Створено робочі групи.
1 група – займалася оформленням кабінету, постановкою меблів.
2 група - підготувати технічні засоби та підібрати фонове музичне супроводження.
5. Відповідальні учні кожної групи протягом тижня координували підготовку груп.
6. Була використана література підібрана вчителями, Інтернет ресурси.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Учитель англійської мови вітається з учнями.
Головний олімпійський принцип: «Не перемагати, а брати участь». Тому, участь в сьогоднішньому уроці покаже, як ви вмієте володіти даною ситуацією.
Тема уроку: «Зустріч на Олімпі». (Слайд 1)
Розглянемо цілі до уроку. (Слайд 2)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
На поштову скриню школи приходить e-mail.
Учитель просить учня прочитати повідомлення та зробити його переклад.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ну, хлопці і дівчата, давайте напишемо їм відповідь. А хто знає, що таке Олімпійські ігри?
Учитель історії вітається з учнями.
IV. Основна частина уроку.
Зупинка 1. «Знайди дорогу до…»
1) Розташуй зі Сходу на Захід, покажи на карті:
- Олімпія, Мілет, Афіни, о. Делос. (Мілет, о. Делос, Афіни, Олімпія)
2) Розташуй з півночі на південь, покажи на карті:
- Херонея, Пілос, о. Саламін, Олімпія. ( Херонея, о. Саламін, Олімпія, Пілос)
3) Розташуй зі Сходу на Захід, покажи на карті:
- Ефес, Мікени, Олімпія, Марафон. (Ефес, Марафон, Мікени, Олімпія).
Учитель історії:
Ігри взяли свій початок у 776 р. до н.е. Змагання проводились в місті Олімпія, що розташоване в північно – західній частині п – ва Пелопоннес, на півдні Елади. Ось що писав про давню Олімпію давньогрецький поет: "Мати всіх змагань ... і пані справедливості".
Олімпійські ігри вважались національним святом та оголошувалися днями загального миру. Війни припинялись, учасникам і відвідувачам надавалося право безперешкодного проходу через чужі території. Починаючи з 8 ст. до н.е. проводяться змагання з бігу на марафонську дистанцію – 42 км 192 м.
Скажіть, а на честь кого, або чого проводиться це змагання? ( Греко – перські війни 500 – 449 рр до н.е; перша переможна битва відбулася на рівнині Марафон, що розташована за 42 км від Афін на захід - 490 року до н.е.; гонець, який, не зупиняючись пробіг відстань від Марафонадо афін, щоб сповістити про результат, упав мертвим від перенапруження).
Жінкам заборонялося не те що брати участь, а й спостерігати за ходом Ігор. Якщо на стадіоні виявляли якусь жінку, її згідно із законом повинні були кинути в прірву. Лише одного разу це правило було порушено - коли жінка, чиї батько, брат і чоловік були Олімпійськими чемпіонами, сама витреніровала свого сина і, гнана бажанням побачити чемпіоном і його, поїхала з ним на Ігри. Тренери стояли на полі окремо, спостерігаючи за своїми підопічними. Наша героїня переодяглася в чоловічий одяг і стала поруч з ними, з хвилюванням дивлячись на сина. І ось ... його оголошують чемпіоном! Мати не витримала і побігла через все поле, щоб першою його привітати. По дорозі одяг з неї впала, і всі побачили, що на стадіоні - жінка. Судді були в скрутному становищі. Згідно із законом, порушниця повинна бути убита, але ж вона - дочка, сестра і дружина, а тепер ще й мати олімпійських чемпіонів! Її пощадили, але з цього дня ввели нове правило - тепер не тільки атлети, а й тренери повинні стояти на поле абсолютно голими, щоб запобігти подібним ситуаціям. У жінок були свої Ігри - присвячені вони були богині Гері. Відбувалися за місяць до чоловічих або, навпаки, через місяць після них, на тому ж стадіоні.
Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.
1)Olympic Games first took place in …(776 B.C.)
2)They were held in ancient …(Greece)in the city of …(Olympia)
3)During Olympic Games …(wars)between cities stopped
4)The distance of …(42)km is called …(marathon)because the messenger had run up for it after the victory in the battle
Зупинка 2. «Павутинка».
Перед учнями розсипаний пазл. Потрібно скласти, хто швидше. ( Статуя Зевса).
Слайд. Картинки з різними видами спорту.
Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.
1)When was the Temple of Zeus built?(The Temple of Zeus was built in 472 B.C.)
2)What was the Temple of Zeus?(The Temple of Zeus was one of the Seven Wonders of the world)
3)How often were Olympic Games held?(Olympic Games were held every four years)
4)Which sports took place during ancient Olympic Games?(Running, jumping, javelin, disc throwing, boxing, wrestling took place during ancient Olympic Games)
Фізкультхвилинка.
Зупинка 3. «Цікаві факти».
Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.
1)At the beginning(end) of 4-th century Roman Emperors become Christians
2)Christians considered Olympic Games to be saint(pagan)
3)In 294 (394)A.D. Olympic Games were abolished
4)The statues and temples of Olympia were created(ruined)
Зупинка 4. «Мозковий штурм».
На слайді з’являються картинки, учнями потрібно назвати, що вони бачать.
Картинка 1. Олімпійські кільця.
Картинка 2. Смолоскип.
Картинка 3. Олімпійське гасло.
Учні пишуть лист – відповідь на повідомлення учнів із Англії. Для цього їм потрібно виконати завдання. Одне завдання виконує один учень.
1)П`єр де Кубертен вирішив відновити Олімпійські Ігри в 1896 році в Греції
(Pierre de Cubertin decided to revive Olympic Games in 1896 in Greece)
2)Сучасні Олімпійські Ігри також проводяться раз в чотири роки
(Modern Olympic Games also take place once in four years)
3)Перші зимові Олімпійські Ігри відбулися в 1924 році у Франції
(The first Winter Olympic Games were held in 1924 in France)
4)Кожна країна,хозяїн Олімпійських Ігор,має свій символ-талисман
(Every country, the host of Olympic Games, has its symbol-mascot)
V. Підсумковий етап уроку.
Кубік Блума
VІ. Оцінювання учнів.
VІІ. Домашнє завдання.
Greenwood Schol
London
Great Britain
Dear friends.
These days at one of our lessons we’ve had a discussion devoted the world Olympic movement.
It was interesting and we learnt a lot about it. And how profound is the history of Olympic Games known by you?