Мета контрольної роботи виявити рівень опанування учнями навчальних цілей і формування відповідних навичок. Контрольна робота складається з рівнів. Завдання включають в себе різні форми роботи: Тестові питання, пояснення термінів та понять, впізнати постать за описом, роботу з ілюстративними та картографічними матеріалами, висловлення власної точки зору. Контрольна робота спрямована на підготовку до ЗНО з історії України.
Дата:…………Клас:………. Прізвище, ім’я:…………………………………
Тема. Виникнення та розвиток Київської Русі
Варіант І
І рівень
ІІ рівень
Велике розселення слов’ян
Городище
Каган
«Продовжив об’єднання Київської Русі, започатковане його опікуном. Здійснював військові походи на Константинополь, Закавказзя, приєднав до Русі землі між Дністром і Дунаєм. Загинув, збираючи данину з древлян.»
ІІІ рівень
ІV рівень
Роки правління |
Основні заходи |
|
Внутрішня політика |
Зовнішня політика |
|
|
|
|
1)Походження князя, його словесний портрет.
2)Особисті якості князя та їх відповідність історичним задачам свого часу.
3)Діяльність: походи, реформи; методи досягнення поставленої мети.
4)Ваше ставлення до цього історичного діяча.
Дата:…………Клас:………. Прізвище,ім’я:……………………………………
Тема. Виникнення та розвиток Київської Русі
Варіант ІІ
І рівень
«Коли ж почули древляни, що він знову йде, порадилися з князем своїм Малом і сказали: «Якщо внадиться вовк до овець, то виносить по одній все стадо, якщо не уб’ють його. Так і сей: якщо не вб’ємо його, він усіх нас погубить». І послали вони до нього, кажучи: «Чого ти йдеш знову? Ти забрав всю данину». І не послухав їх, і древляни, вийшовши на супротив з города Іскоростеня, вбили його…»
ІІ рівень
Полюддя
Уроки
Погости
«Князь, який усі роки свого правління провів у походах та битвах. Завжди попереджав ворогів: «Іду на Ви». Історик М. Грушевський назвав його «запорожцем на престолі»».
ІІІ рівень
|
|
ІV рівень
Роки правління |
Основні заходи |
|
Внутрішня політика |
Зовнішня політика |
|
|
|
|
1)Походження князя, його словесний портрет.
2)Особисті якості князя та їх відповідність історичним задачам свого часу.
3)Діяльність: походи, реформи; методи досягнення поставленої мети.
4)Ваше ставлення до цього історичного діяча.