Завдання для тематичного контролю знань учнів «Індійський культурний регіон»
(«Мистецтво», 10 клас)
1.Назвати головну форму релігії індійського культурного регіону
а) буддизм;
б) індуїзм;
в) конфуціанство
2. Що таке Тримурті?
а) поєднання трьох видів мистецтва: архітектура, скульптура, живопис;
б) три ріки: Брахмапутра, Інд і Ганг;
в) триєдиний Бог: Шива, Брахма, Вішну
3. Назвіть ім'я засновника одного з головних напрямів індійської релігії Сіддхартхи Гаутами:
а) Гуру;
б) Архат;
в) Будда Боддiсaтва
4. «Загальна сума вчинків кожної живої істоти та їх наслідків, яка визначає характер її нового народження, перевтілення»:
а) карма
б) йога
в) нірвана
5. Чайтьї — це
а) ворота в огорожі;
б) печерні храм;:
в) меморіальні колони
6. В живописі Індії
а) відсутні теми трагічності;
б) переважають злободенні теми;
в) малюнки чорною тушшю
7. Характерною особливістю музичного мистецтва Індії є:
а) активне застосування клавішних інструментів;
б) органічне поєднання співу, інструментальної музики і танцю;
в) доповнення музики танцем, акробатикою, елементами бойових мистецтв
8. Слова, з якими асоціюється Індія (підкреслити потрібне): а) шахи; б) шашки; в) цифри; г) ноти; д) собака; е) корова; є) Махаяна; ж) Коран
9. Виділити пам’ятки мистецтва Індії:
а) печерний храм Кхаджурахо; б) мавзолей Тадж-Махал; в) пагода Люхета; г) Левова капітель; д) храм Репсіме в Ечміадзині; е) ступа в Санчі
10. Встановити відповідність:
А) ступа 1) меморіальний стовп
Б) батик 2) релікварій
В) стамбха 3) розпис на шовку
Г) сарі 4) розпис тіла хною
Д) мехенді 5) національний одяг
11. Про що йде мова?
– поведінка героїв майже завжди стереотипна і не є несподіванкою (зазвичай герой активно бореться зі злом, і, звичайно, перемагає його)?
12. Про що йдеться:
-хаста, мудра, араманді, невід'ємна частина культурної спадщини, що пов'язує минуле та сьогодення…