Тест з розділу "Теорія виховання"

Про матеріал
розроблені тести дадуть змогу зорієнтуватися у особливостях виховання, його закономірностях, принципах і методах та ролі колективу у формуванні особистості
Перегляд файлу

ТЕСТИ

з дисципліни «Педагогіка» до розділу «Теорія виховання»

І. Виберіть правильну відповідь :

1. Система заходів, спрямованих на всебічний і гармонійний розвиток особистості називається :

   а) спілкуванням,

   б) вихованням,

   в) навчанням,

   г) становленням,

   д) формуванням.

Відповідь : ______

2. Сукупність властивостей особистості, які прагне сформувати суспільство називають:

   а) методом виховання,

   б) засобом виховання,

   в) метою виховання,

   г) мотивом виховання,

   д) змістом виховання.

Відповідь : ______

3. Уявлення про зразок людської поведінки і стосунків між людьми, що виходить із розуміння мети життя називається:

   а) метою виховання,

   б) закономірністю виховання,

   в) принципом виховання,

   г) ідеалом виховання,

   д) формою виховання.

Відповідь : ______

4 Способи взаємопов’язаної діяльності вихователів і вихованців, спрямованої на формування у вихованців  поглядів, переконань, навичок і звичок суспільної поведінки  називають:

   а) засобами виховання,

   б) прийомами виховання,

   в) специфікою виховання,

   г) напрямом виховання,

   д) методом виховання.

Відповідь : ______

5. Складова частина методу, що визначає шляхи реалізації вимог методів виховання називається:

   а) прийомом виховання,

   б) ідеалом виховання,

   в) змістом виховання,

   г) принципом виховання,

   д) мотивом виховання.

Відповідь : ______

6. Соціально значима група людей, які об’єднані спільною метою, узгоджено діють для досягнення мети і мають органи самоврядування називається:

   а) спільнотою,

   б) групою,

   в) діадою,

   г) тріадою,

   д) колективом.

Відповідь : ______

7. Ініціативну групу вихованців, яка усвідомлює вимоги керівника колективу і допомагає в організації діяльності колективу називають:

   а) органом самоврядування,

   б) спільнотою,

   в) активом,

   г) об’єднанням,

   д) сукупністю.

Відповідь : ______

8. Педагогічний вплив на свідомість учнів з метою спонукання їх до позитивної діяльності або гальмування негативних дій і вчинків називають:

   а) громадською думкою,

   б) вправлянням,

   в) привчанням,

   г) дорученням,

   д) педагогічною вимогою.

Відповідь : ______

9. Виконання учнем певних дій з метою вироблення і закріплення необхідних навичок та позитивних форм поведінки називають:

   а) виховуючою ситуацією,

   б) привчанням,

   в) громадською думкою,

   г) вправлянням,

   д) педагогічною вимогою.

Відповідь : ______

10.Спеціально організовані педагогічні умови для формування в учнів мотивів позитивної поведінки чи подолання недоліків називають:

   а) дорученням,                                            г) виховуючою ситуацією,

   б) привчанням                                            д) громадською думкою

   в) педагогічною вимогою,

Відповідь : ______

 

ІІ. Виберіть правильні відповіді :

1.Зовнішні суперечності  процесу виховання :

   а) між соціально значущими завданнями, які потрібно виконати вихованцю і факторами, що заважають його зусиллям;

   б) невідповідність між виховними впливами школи і сім’ї,

   в) між організованим виховним впливом школи та стихійним впливом на дітей оточення,

   г) між різними вимогами вихователів,

   д) між набутим негативним досвідом поведінки і новими умовами життя та діяльності.

Відповіді: _________________

2.Розрізняють такі рівні вихованості:

   а) дуже низький,

   б) низький,

   в) середній,

   г) високий,

   д) найвищий.

Відповіді: _________________

3.Методи виховання поділяють на такі групи:

   а) методи формування свідомості особистості,

   б) методи формування переконань особистості,

   в) методи організації діяльності і формування  досвіду позитивної поведінки,

   г) методи стимулювання діяльності і поведінки,

   д) методи формування позитивних якостей.

Відповіді: _________________

4. Ідеали відрізняються за:

   а) змістом,

   б) мотивом,

   в) структурою,

   г) метою,

   д) дієвістю.

Відповіді: _________________

5. До методів формування свідомості особистості належать:

   а) бесіда,

   б) лекція,

   в) вечір запитань і відповідей,

   г) диспут,

   д) приклад.

Відповіді: _________________

6.До методів стимулювання діяльності і поведінки належать:

   а) доручення,

   б) привчання,

   в) змагання,

   г) заохочення,

   д) покарання.

Відповіді: _________________

7.Колектив як соціально діюча система виконує такі функції:

   а) організаторську,

   б) виконавську,

   в) виховну,

   г) захисну,

   д) стимулюючу.

Відповіді: _________________

8.Розрізняють такі види колективів:

   а) первинний,

   б) загальношкільний,

   в) виробничий,

   г) невиробничий,

   д) тимчасовий.

Відповіді: _________________

9. Розвиток колективу залежать від таких чинників, як:

   а) керівник,

   б) лідер,

   в) актив,

   г) вихователь,

   д) органи самоврядування.

Відповіді: _________________

10. У своєму розвитку колектив проходить такі основні стадії розвитку:

   а) створення колективу учнів,

   б) поширення впливу активу на весь колектив,

   в) вирішальний вплив громадської думки більшості,

   г) самовиховання як вищий тип виховання в колективі,

   д) перевиховання як особлива робота вихователя з окремим членом колективу.

Відповіді: _________________

 

ІІІ. Виберіть усі правильні варіанти відповідей «так» чи «ні»:

1.Основними складовими виховання, реалізація яких забезпечує всебічний і гармонійний розвиток особистості є:

   а) громадянське виховання                                                                    так/ні

   б) розумове виховання                                                                           так/ні

   в) моральне виховання                                                                           так/ні

   г) трудове виховання                                                                              так/ні

   д) національне виховання                                                                       так/ні

   е) естетичне виховання                                                                           так/ні

   є) фізичне виховання                                                                               так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

2.Специфіка виховання полягає у тому, що цей процес є:

   а) двостороннім                                                                                        так/ні

   б) цілеспрямованим                                                                                  так/ні

   в) стихійним                                                                                              так/ні

   г) багатогранним за завданнями і змістом                                             так/ні

   д) різноманітним за формами, методами і прийомами                         так/ні

   е) неперервним                                                                                          так/ні

   є) тривалим у часі                                                                                     так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

3.У процесі виховання особливо важливими є такі закономірності:

   а) органічний зв'язок виховання із суспільними потребами та умовами виховання                                                                                                      так/ні

   б) вплив всієї сукупності різноманітних факторів: речей, явищ,

 людей                                                                                                           так/ні

   в) формування у вихованців загальнолюдських норм гуманістичної

моралі                                                                                                              так/ні

   г) опора у виховному процесі на позитивні якості дитини                     так/ні

   д) результат виховання залежить від виховного впливу на внутрішній світ дитини                                                                                                              так/ні

   е) визначальними у вихованні є діяльність та спілкування                     так/ні

   є) залежність результатів виховання від глибини і повноти врахування                                                                      національного менталітету                                                                             так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

4.Процес виховання ґрунтується на таких принципах:

   а) цілеспрямованість виховання                                                                  так/ні

   б) мотивованість виховання                                                                         так/ні

   в) поєднання педагогічного керівництва з ініціативою і самодіяльністю вихованців                                                                                                        так/ні

   г) повага до особистості дитини                                                                  так/ні

   д) врахування вікових та індивідуальних особливостей вихованців      так/ні

   е) системність і послідовність виховання                                                  так/ні

   є) зв'язок виховання з життям суспільства                                                так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

5.Заохочення має виховну силу тільки за дотримання певних умов:

   а) своєчасність похвали за позитивні зрушення                                       так/ні

   б) демократичний підхід до висвітлення його результатів                     так/ні

   в) об’єктивність заохочувального впливу                                                 так/ні

   г) опора на громадську думку                                                                    так/ні

   д) гласність                                                                                                   так/ні

   е) таким, що не ображає людську гідність                                                так/ні

   є) врахування вікових та індивідуальних особливостей вихованців     так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

6. На успішність розвитку і становлення колективу впливають такі фактори:

   а) глибоке знання вихователями психолого-педагогічних основ теорії і практики формування та розвитку колективу                                                             так/ні

   б) забезпечення наступності і єдності дій педагогів у роботі з

колективом                                                                                                      так/ні

   в) стимулювання розвитку колективу                                                       так/ні

   г) володіння технікою створення перспективних ліній                           так/ні

   д) забезпечення знайомства вихованців між собою                                 так/ні

   е) забезпечення педагогічно-доцільної роботи з активом та органами                                 самоврядування                                                                                               так/ні

   є)  дотримання належного стилю і тону в колективі                                так/ні

Відповідь: а)_____;б)_____;в)_____;г)_____;д)_____;е)_____;є)_____.

 

 

 

 

 

 

 

                            Ключ до тестів з розділу «Теорія виховання»

І.

1. б                                 6. д

2. в                                 7. в

3. г                                  8. б

4. д                                  9. б

5. а                                 10. Г

 

ІІ.

1.б,в,г                             6. в,г,д

2.а,б,в,г                           7.а,в,д

3.а,в,г                             8.а,б,в,д

4.а,в,д                             9.в,д

5.а,б,г,д                         10.а,б,в,г

 

ІІІ.

1.так,так, так,так, ні,так,так

2.так,так,ні, так,так,так,так

3.так,так, ні,ні, так,так,так

4.так,ні,так,так,так,так,так

5.так,ні,так,ні,ні,ні,ні

6.так,так,ні,так,ні,так,так

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
2916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку