Цей тест з мовної теми "Будова слова", допоможе перевірити знання учнів . Дітям запропоновані 8 запитаннь та варіанти відповідей. Спочатку в 4 завданнях , запитання у вигляді тестів.Наступні 4 завдання на перевірку навичок знання предмету, де учні вставляють пропущені префікси та ставити слова в певному значенні. Вчитель зможе побачити і перевірити знання дітей з даної теми та проспостерігати прогалини з певної теми.
Мовна тема № 3 «Будова слова»___________________
1.Як називаються слова, спільні за значенням?
а) синоніми б) антоніми; в) споріднені слова
2. Змінна частина слова називається …
а) корінь; б) префікс; в) закінчення.
3. Префікси служать для…
а) зв’язку слів у реченні;
в) для утворення нових слів.
б) для переносу слова з рядка в рядок
4. Обери рядок, в якому записанi спільнокореневі слова
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка
5. Спиши, вставляючи префікс з чи с:
…терти, …робити, …ходити, …чистити, …шити, …питати, ...пекти.
6. Пiдкресли споріднені слова. Познач корінь.
Коло нашого села березовий ліс. У ньому багато старих беріз і малих берізок. Тут люблять рости підберезники.
7. Розбери за будовою слова.
Дубок, маленький, розписка, пролiски, вечірній
8. Спиши, розкриваючи дужки. Виділи префікси, підкресли прийменники.
(При)йшла холодна зима. Лисиці (с)ховались (в)глибокі нори. Білки (в)дуплі (с)поживають свої (за)паси. Заєць (за)ліз (під)кущ і дрижить (від)холоду.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мовна тема № 3 «Будова слова»___________________
1.Як називаються слова, спільні за значенням?
а) синоніми б) антоніми; в) споріднені слова
2. Змінна частина слова називається …
а) корінь; б) префікс; в) закінчення.
3. Префікси служать для…
а) зв’язку слів у реченні;
в) для утворення нових слів.
б) для переносу слова з рядка в рядок
4. Обери рядок, в якому записанi спільнокореневі слова
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка
5. Спиши, вставляючи префікс з чи с:
…терти, …робити, …ходити, …чистити, …шити, …питати, ...пекти.
6. Пiдкресли споріднені слова. Познач корінь.
Коло нашого села березовий ліс. У ньому багато старих беріз і малих берізок. Тут люблять рости підберезники.
7. Розбери за будовою слова.
Дубок, маленький, розписка, пролiски, вечірній
8. Спиши, розкриваючи дужки. Виділи префікси, підкресли прийменники.
(При)йшла холодна зима. Лисиці (с)ховались (в)глибокі нори. Білки (в)дуплі (с)поживають свої (за)паси. Заєць (за)ліз (під)кущ і дрижить (від)холоду.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________