Мовна тема «Текст. Речення.»

Про матеріал

Мовне тема розроблена згідно вимогам до формування змісту та оцінювання тестової роботи з перевірки мовних знань і вмінь у 3-4 класах

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей

4

1 бал

4 бали

2.

Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)

4

(1з яких творче)

2 бали*

8 балів

Разом

8

-

12 балів

Перегляд файлу

Українська мова, 3 клас

Мовна тема №1

«Текст. Речення.»

 

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

 

І варіант

 

1. Текст – це                    

а) окремі речення;

б) зв’язані за змістом речення;  

в) група слів                                

2.Які бувають тексти?                                       

а) розповідні, питальні, спонукальні;

б) опис, розповідь, міркування.

3. Який це текст?

            Володя йшов стежиною і побачив зайчика. Хлопчик піймав його і поніс додому. У Володі були собака Бровко і котик Мурчик. Вони подружилися із зайчиком.

а) опис;

б) міркування;

в) розповідь.

4. За інтонацією речення бувають:                  

а) питальні;

б) окличні;

в) окличні, неокличні.

5. Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.

___  Раптом з яру вискочив вовк.

___  Молодий пастух пас овець.

___  Це трапилося в гірському селі.

___  Пастух кинувся на вовка і прогнав його.

___  Він схопив вівцю.

6. Складіть і запишіть із слів речення, визначте в ньому головні члени речення.

Розв’язав, задачу, самостійно, Андрійко, складну.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Поставте потрібний знак в кінці речень і дайте характеристику речень.                   

Вулицями бігли веселі струмочки_      (_________________________________)

Виростай, калино, під моїм вікном_    (_________________________________)

Які ознаки пізньої осені_                      (_________________________________)

8. За змістом розповідного речення побудуйте і запишіть спонукальне речення.                       

Ми оберігаємо природу рідного краю.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

________________

 

 

 

 

Українська мова, 3 клас

Мовна тема №1

«Текст. Речення.»

 

Прізвище________________________________

Дата_____________________________________

 

ІІ варіант

 

1. З яких частин складається текст?                

а) зачин;

б) зачин, основна частина, кінцівка;

в) зачин, кінцівка.

2. Який це текст?

             Лисиця живе у лісі. У неї руда шерсть. Хвіст довгий і пухнастий. Зуби гострі. Лисиця дуже хитра. Вона ловить і їсть мишей, зайців.

а) опис;

б) міркування;

в) розповідь.

3. Що таке речення?                                          

а) група слів, які пов’язані за змістом;

б) слова і звертання;

в) речення, які пов’язані за змістом.

4. Які бувають речення за метою  висловлювання?                                                           

а) розповідні, питальні, спонукальні;

б) окличні;

в) неокличні.

5. Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.

___  Побачили птахи ласощі й злетілися до годівниці.

___  І вирішили діти допомогти пернатим друзям.

___  Діти розвісили годівниці на деревах, насипали корму.

___  У шкільній майстерні вони зробили хороші годівниці.

___  Важко живеться птахам узимку.

6. Складіть і запишіть із слів речення, визначте в ньому головні члени речення.

Вкрилася, навесні, земля, килимом, квітучим.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Поставте потрібний знак в кінці речень і дайте характеристику цих речень.             

Куди відлітають пташки восени_         (___________________________________)

Друзі, допоможіть пташкам взимку_  (___________________________________)

Я люблю свою матусю_                           (___________________________________)

8. За змістом питального речення побудуйте і запишіть розповідне.

Умієте ви майструвати шпаківні?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

________________

 

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
2422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку