Тест з теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.»

Про матеріал
Тестовий контроль знань з теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.»
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

з теми: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.»

 

  1. У 1871 р. імператором Німеччини був:

А Вільгельм І;

Б Фрідріх ІІІ;

В Георг V;

Г Карл Х.


  1. Хто був засновником таємної організації «Молода Італія»?

А К. Кавур;

Б Дж. Гарібальді;

В Дж. Мадзіні;

Г Л. Кошут


 

  1. Програма об’єднання німецьких земель «залізом і кров’ю», запропоно­вана О. фон Бісмарком в середині XIX ст., передбачала:

А об’єднання німецьких земель навколо Пруссії силовими метода­ ми — війною чи загрозою війни;

Б створення дипломатичним шляхом рівноправного міцного («заліз­ ного») союзу кількох держав і примушення до приєднання інших під загрозою війни;

В зміна фінансової системи, реорганізація армії — запоруки міцної, єдиної держави;

Г примусове створення металургійної і машинобудівної промисло­вості як економічної основи для об’єднання.

  1. На скільки держав була розділена територія Італії після поразки рево­люції 1848–1849 рр.?

А 4;

Б 6;

В 8;

Г 10.


  1. Американські плантатори у 50–60-х рр. XIX ст. як робочу силу викорис­товували:

А фермерів-кріпаків, що проживали на їхніх землях;

Б вільнонайманих білих працівників;

В працю корінного населення Америки — індіанців;

Г негрів-рабів, яких привозили із Африки, та їхніх дітей, народжених у США.

  1. Демократична партія у США середини XIX ст. виражала передусім інте­реси:

А радикальних фермерів Заходу;

Б демократичних промисловців Півночі;

В ліберальних капіталістів Сходу;

Г консервативних плантаторів Півдня.


  1. Що було головною перешкодою для створення єдиної національної дер­жави в Італії в середині ХІХ ст.?

А Монархічна форма правління у багатьох державах Італії;

Б низький рівень соціального і культурного розвитку країни;

В іноземне панування на півночі Італії;

Г низький рівень економічного розвитку країни.

  1. Які наслідки мала франко-прусська війна 1870–1871 рр.?

А Укладення мирного договору між Францією і Пруссію;

Б створення об’єднаної Німецької імперії;

В великі втрати армій обох воюючих сторін та підготовка до подаль­ ших військових дій;

Г поразка прусських військ та подальша роздробленість німецьких територій.

  1. Співвіднесіть дати з подіями:

А 1854 р.

Б 1861 р.

В 1865 р.

Г 1870 р.

Д 1877 р.

1 прихід до влади О. фон Бісмарка і початок об’єднання Німеччини «залізом і кров’ю»;

2 створення Об’єднаного Італійського королівства;

3 утворення Республіканської партії в США;

4 закінчення Громадянської війни в США.


  1. Розташуйте в логічній послідовності основні етапи боротьби за об’єднання Італії:

А активізація діяльності поміркованих лібералів, що висували ідею об’єднання Італії зверху, без революцій, шляхом реформ і за згодою монархів;

Б розгортання повстань у Неаполі, П’ємонті, Пармі, Модені і Пап­ській державі;

В набуття Сардинським королівством статусу центру боротьби за об’єднання Італії;

Г революції в італійських державах.

  1. Розташуйте в логічній послідовності основні етапи боротьби за об’єд­нання Німеччини:

А проголошення створення Німецької імперії;

Б революції в німецьких державах;

В виникнення в студентському середовищі перших націоналістичних молодіжних організацій;

 Г боротьба між Пруссією й Австрією за право об’єднати німецькі дер­жави під своїм заступництвом.

  1. Розташуйте в хронологічній послідовності такі події:

А похід Гарібальді і «червоної тисячі»;

Б створення Німецької імперії;

В прийняття Акта про гомстеди;

Г набув чинності закон про скасування рабства в США.


 

docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
2060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку