Матеріал використовується на етапі актуалізації знань і умінь учнів, або на етапі самоконтролю. Другий варіант включає завдання творчого характеру для учнів, що обирають завдання для самовдосконалення з предмету.
Тест №1 з теми «Вступ. Економічна і соціальна географія»
уч. 9- кл. _______________________________________ дата______________
Варіант 1
а) природу Землі в) політику
б) господарську діяльність людства г) взаємодію природи і суспільства
2. Суспільна географія досліджує:
а) закономірності розміщення процесів та форм організації господарської діяльності людства
б) економіку планети
в) населення Землі
г) міжнародну торгівлю
3. Економіко-географічні процеси проявляються на рівнях:
а) взаємодії між людьми та природою
б) світовому, регіональному, країн, областей, міст, районів,тощо
в) створення умов для власного життя людини
г) сфер життєдіяльності людей: економічної, соціальної, політичної
4) Географічне середовище – це:
а) природа
б) природні умови і населення планети
в) природні ресурси і господарська діяльність людей
г) частина географічної оболонки, яка освоєна людиною
5) Географічне середовище впливає на :
а) розвиток суспільства і природи в) вибір професії
б) компоненти природи г) успішність ведення бізнесу
Варіант 2
Есе на тему «Значення знань з економічної географії»
Твердження:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Варіант 2
Есе з теми «Значення знань з економічної географії»
Твердження.
Географія має важливе значення у розвитку господарства і суспільства, тому що:
…………………………………………………………………………………………….
Варіант 2
Есе з теми «Значення знань з економічної географії»
Твердження.
Географія має важливе значення у розвитку господарства і суспільства, тому що: