Узагальнення з теми“ Я маю бути здоровим”,”Я в школі”.
Завдання 1.
Установіть відповідність між захворюваннями людини, їх причинами та прикладами.
1.Яйця гельмінтів або паразитичні комахи А . Бактеріальні 5. Грип, кір, поліомієліт, вітряна віспа, краснуха,Covid-19
2.Хвороботворні бактерії Б. Паразитарні 6. Туберкульоз, холера, ботулізм, скарлатина, кашлюк
3.Спадковість, шкідливі звички, В. Вірусні 7. Аскаридоз, ентеробіоз, педикульоз
уплив довкілля, погане харчування
4.Віруси Г. Неінфекційні 8. Інфаркт, діабет, рак, рахіт, психічні захворювання
Завдання 2.
Визначте правильність тверджень.
А. Вірусні інфекції лікують антибіотиками
1.Так 2. Ні
Б. Поза іншими організмами віруси не розмножуються
В. Віруси не мають клітинної будови
Г. Віруси значно більші за бактерії
Завдання 3.
Позначте ВСІ правильні відповіді.
Для запобігання інфекційним захворюванням слід: А. Дотримуватися правил гігієни
Б. Провітрювати житлове приміщення
В. Вживати антибіотики
Завдання 4.
Установіть відповідність між частинами нервової системи людини та їх характеристиками.
1. Головний мозок А. Розміщений у каналі хребта, забезпечує зв’язок між головним мозком та іншими частинами тіла
2. Спинний мозок Б. Передають сигнали від усіх органів до мозку, а також зворотні сигнали-команди від мозку до органів тіла
3.Нерви В. Міститься в черепі, координує й регулює всі процеси в організмі, забезпечує розумову діяльність
Завдання 5.
Розподіліть рефлекси людини у відповідні комірки.
Зупинка на червоне світло світлофора; чхання; кашель;поворот голови на звук ім’я; реакція на дзвінок телефона; процес вдиху і видиху.
Завдання 6.
Позначте психічні процеси людини.
А. Навчання Б. Дихання В. Запам’ятовування Г. Травлення Д. Уявлення Ж. Мислення
Завдання 7.
Розподіліть приклади природних періодичних явищ у відповідні комірки.
Річні |
Добові |
|
|
Зміна кольору хутра у зайця; міграція лелек; листопад; сон/неспання;розкриття квіток уранці; зміна дня і ночі.
Завдання 8.
Позначте всі чинники, які можуть порушувати внутрішні добові біоритми людини.
А. Повноцінний сон Б. Фізична активність Г. Регулярне харчування
Д. Навчання вночі Ж. Стрес З. Комп’ютерні ігри до пізньої години
Завдання 9.
Розподіліть способи передачі інформації у відповідні комірки.
Жест; читання параграфа;діалог акторів; поза;оплески, листування електронною поштою;телефона розмова; зітхання .
Завдання 10.
Навичками ефективного спілкування є:
А. Акцентування уваги на своїх проблемах Б. Уміння слухати
В. Уміння уникати конфліктів Д. Доведення своєї думки за будь -яких умов Завдання 11.
Установіть відповідність між назвами апаратних медичних досліджень та їх характеристикою.
А. Рентгенографія 1. Дослідження внутрішніх органів із використанням рентгенівських променів
Б. Магнітно-резонансна томографія 2.Дослідження внутрішніх органів за ультразвуковими хвилями
В. Ультразвукове дослідження 3.Фіксація електричних імпульсів серцевого м’яза
Г. Електрокардіографія 4.Опромінення людини радіохвилями в магнітному полі й отримання тривимірного зображення скелета та внутрішніх органів
Завдання 12.
Визначте правильність тверджень.
А. Кров для дослідження можна брати лише з вени. 1.Так 2. Ні
Б. Медичні аналізи потрібні для уточнення діагнозу.
В. За результатами аналізу крові можна визначити наявність певних захворювань, зокрема запалення.