Тест з української мови. Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр для 11 класу

Про матеріал
Тестові завдання з української мови у форматі ЗНО. Буде корисним для вчителів української мови, учнів 11 класу у підготовці до зовнішнього тестування.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української мови (частина 1) за ІІ семестр 2019-2020 н.р.

  1. Визначте словосполучення, в якому НЕМАЄ лексичної помилки

А закрити очі від утоми

Б запам’ятати виключення з правил

В загострені відношення з учителем

Г позитивне ставлення до учнів

  1. Визначити рядок, в якому допущено помилку

А Борисівна, Анатоліївна, Григорівна

Б Вадимович, Михайлович, Віталієвич

В Петрівна, Олегівна, Георгіївна

Г Кузьмич, Ярославович, Юрійович

  1. Правильно написані всі слова в рядку

А спакований, розмальований, безпечний, прикріплений

Б сховок, безправ’я, розказаний, прежовклий

В безпорадний, призвіще, розламаний, стискання

Г прехолодний, бестурботний, сфальсифікувати,стурбований

  1. На другий склад падає наголос у словах

А витрата, разом, циган, ринковий

Б данина, адже, вибоїна, надлишок

В горілиць, каталог, псевдонім, симетрія

Г урочистий, низина, запитання, документ

  1. Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

А морозище

Б горище

В вітрище

Г носище

  1. Окремо слід писати

А музей\ садиба

Б південно-західний

В воєнно\польовий

Г високо\оцінені

  1. Виділені літери позначають один і той самий звук

А розчулений, сюрприз, зцілення

Б бігти, вогкувато, хурделиця

В ллється, самотність, узлісся

Г протестний, творчий, тітчин

Д милосердя, боротьба, Дніпро

  1. Спрощення приголосних на письмі треба позначити в усіх словах рядка

А проїз..ний, піс..ний, парламен..ський

Б хрес..ний, артис..ці, пристрас..ний

В ус..ний, улес..ливий, шіс..надцять

Г вартіс..ний, швидкіс..ний

Д вартіс..ний, швидкіс..ний, щотиж..ня

  1. Через дефіс варто писати слова у рядку

А по\бойовому, будь\де, пліч\о\пліч

Б по\нашому, без\відома, колись\то

В раз\у\раз, сяк\так, казна\куди

Г по\українськи, десь\інколи, що\духу

Д де\не\де, по\третє, до\речі

 

  1. Граматично правильне продовження речення «Проходячи повз вітрину магазину,….» наведено в рядку

А мені в око впала червона сукня.

Б дівчина замилувалася своїм відображенням у вітрині.

В нас вразила композиція з яскравих живих троянд.

Г очі засліпила ілюмінація.

Д тішила око барвистість колекції.

  1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка

А геній, суниця, зап’ястний, єднання

Б Вітчизна, окраєць, ательє, більярд

В приїжджати, ключ, мільйон, тополя

Г дзбан, рядок, потьмяніти, щоденний

Д малювання, симпатія, пісня, якість

  1. НЕМАЄ орфографічних помилок у рядку

А узбекський плов, тюркські запозичення

Б тбіліські вулиці, таджикський фольклор

В Ужгородський замок, Суецський канал

Г депутатський мандат, грекський горіх

Д баскські звичаї, будапештські споруди

  1. Апостроф НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А мор..як, за..ява, різдв..яний, м..який

Б зв..язок, п..юре, різьб..яр, скатерт..ю

В цв..ях, бур..яний, р..юкзак, гр..юкіт

Г під..йом, зар..яд, рутв..яний, об..ємний

Д р..ятунок, духм..яний, тім..я, бр..язкіт

  1. Знак м’якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А волен..ці, навчаєт..ся, камін..чик

Б карпат..ський, слиз..кий, матусен..ці

В ошукан..ство, сяд..те, мадярс..кий

Г колодяз..ний, лікарен.., азовс..кий

Д винос..те, поділ..ський, заволз..кий

  1. У формі орудного відмінка буде відбуватися подвоєння в обох іменниках рядка

А міль, кіновар

Б папороть, фальш

В тюль, безліч

Г путь, паморозь

Д Січ, мудрість

  1. НЕМАЄ орфографічних помилок у рядку

А пріоритет, Букінгем, бургомістр

Б букиніст, імпресіонізм, еліпсоїд

В Гібралтар, репетитор, гирлянда

Г Таллін, вестибюль, артеріальний

Д пілігрим, асортимент, фортеп’яно

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку

А Миколин ноутбук, Миколаївська область

Б прокрустове ложе, булгаківський стиль

В київські каштани, Київський метрополітен

Г гоголівський гумор, довженківські свята

Д Святогірська лавра, монастирська будівля

 

 

 

  1. Прочитайте речення.

Мово моя, (1) тобі мудрість віків, пам’ять тисячоліть, розрада (2) хвилину смутку, зойк матерів (3) годину лиху, переможний гук лицарів (4) днину побідну, пісня серця дівочого (5) коханні своїм.

Літеру  у треба писати замість усіх цифр, ОКРІМ

А 1       Б 2       В 3      Г 4        Д 5

  1. Синонімічним до прислів’я Хочеш їсти калачі – не сиди на печі є всі наведені, ОКРІМ

А Щоб рибу їсти, треба у воду лізти.

Б Люби рибу не на сковороді, а у воді.

В Кіт їв би рибу, та у воду не хоче.

Г Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися.

Д Одна дяка, що за рибу, що за рака.

  1. Правильно вжито відмінкову форму числівника у реченні

А Події в «Повісті минулих літ» описані від найдавніших часів до тисяча ста тринадцятого року.

Б Історична основа «Слова про похід Ігорів» - похід князя Ігоря на половців тисячу сто вісімдесят п’ятого року.

В Виникнення нової української літератури пов’язують з тисяча семисот дев’яноста восьмим роком.

Г Роман «Чорна рада» відтворює події доби Руїни – тисяча шестисот шістдесят третього року.

Д У тисяча вісімсот тридцять сьомому році нова українська література виникає на західноукраїнських землях.

  1. НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення

А знущатися над слабкішим

Б хворіти вірусом

В у повній мірі

Г нового будинка

Д ходити по горам

Е у зеленому пальті

  1. Установити відповідність

Член речення                        Приклад (виділене слово)

1 підмет                                  А Поїдемо поговорити з лісом, а вже тоді я зможу і з людьми.

2 присудок                             Б Талант співати має не кожна людина.

3 означення                           В Поважати людину – це ж ціла наука, наука душі.

4 додаток                                Г Батька попросили забрати дітей зі школи.

                                                   Д По-справжньому починають цінувати життя після тридцяти.  

  1. Установіть відповідність

Вид простого речення          Приклад

1 односкладне                     А Вже почалось, мабуть, майбутнє…

2 непоширене                      Б Моя любов чолом сягала неба.

3 ускладнене                         В З безділля – смуток.

4 неповне                               Г Відлітають журавлі.

                                                  Д Нестерпний біль пекучого прозріння!

  1. Відокремленою  прикладкою ускладнено речення

А Книги – морська глибина.

Б Всесвіт цей- акваріум планет

В Сухі гілки – це вже вінок терновий.

Г Виє вовк – ночей моїх соліст.

Д Сумління – річ тендітна і марка.

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність

Частина речення             Вид підрядного речення

1 Я переконався, що…         А означальне

2 …то б не перемогли.          Б з’ясувальне

3 …хоч він не погодився.      В допустове

4 Настала та хвилина, що…   Г умови

                                                       Д часу

  1. Установіть відповідність

Односкладне речення                Приклад

1 означено-особове            А Свого щастя і колесом не об’їдеш.

2 неозначено-особове         Б Нині холодно навіть удень

3 узагальнено-особове         В Стою, мов скеля, непорушний.

4 безособове                           Г До Харкова в’їжджали поночі.

                                                    Д Пекельний посвист снарядів.

 

  1. Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину у реченні

А Донька завжди вибирає кекси, які густо посипані цукровою пудрою.

Б Перед гостями стояв стіл, що застелила старенька бабуся.

В Люблю читати книжки, які створено за реальними подіями.

Г Ми гуляли в садку, що колись посадили наші батьки.

Д Верба – дерево, яке росте переважно біля водоймищ.

  1. Установіть відповідність

Характеристика речення               Приклад

  1. Складносурядне                       А З обличчя молодого студента не сходив вираз таємного       болю, терпіння, хоча з першого погляду це годі було помітити.
  2. Складнопідрядне                      Б Надворі, під тополями, була тиша, і тільки краплі води, спадаючи одна по одній з водограїв, ледве чутним плесканням порушували тишу.
  3. Безсполучникове                       В Не  зозуля в лузі затужила, не пташина в тузі голосила, то сестричка в тузі голосила, то сестричка лист писала, на сторону посилала.
  4. Складне з різними видами зв’язку   Г Минає літо, осінь вже бреде, лісів багрець торкнувся вересневий, і пахне чебрецем, і листя де-не-де, кружляючи, лягає під дерева.

                                                              Д Найменший шерхіт, луск гіллячки, шум пташиного крила, цокіт копит – усе резонувало так лунко, чисто, повноголосо!

  1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А Подивився на чисту пелену снігу, а тоді написав великими літерами: « Судив і присуд виконав я – Григорій Многогрішний. А за що – цей пес сам знає».

Б «Ти, Михайле, - кажу,- хоч би разочок глянув на неї. Бач, як вона до тебе світиться».

В Мама довго мовчить, потім зітхає і каже: « Вона любила твого татаю А ти на нього схожий…»

Г «Нащо ви одв’язали нашого коня та заперли у свій хлів?- крикнула Мотря: Не святі ж прийшли з неба та одв’язали його?»

Д Нема Січі; очерети у Дніпра питають: «Де-то наші діти ділись, де вони гуляють?»

  1. Складне речення з підрядним обставинним місця утвориться, якщо частину де кує зозуля поставити на місці пропуску у реченні

А У гаю,….свято весни вповні.

Б Чекай мене біля ставу, …

В У тих місцях пісні,…., ліризм посилюється.

Г Виглядатиму тебе,….

Д Вислів…..є двоскладним реченням.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Малоіваненко Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
4321
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку