тест. Збірка "На крилах пісень" Лесі Українки. Аналіз поезій

Про матеріал
Тест дає змогу вчителеві перевірити рівень знань учнів 10 класу із теми "Збірка поезій "На крилах пісень" Лесі Українки. Аналіз поезій"
Перегляд файлу

1.      До чого закликає Леся Українка в поезії "«Contra spem spero»?

а) Цінувати кожну мить                б) Любити своїх батьків і шанувати родину в) Любити природу і берегти її

2.      Що в перекладі з латині на українську означає назва поезії«Contra spem spero»?

а) "Караюсь, мучусь, але не каюсь"         б) "Живу й радію життю" в) "Без надії сподіваюсь"

3.

Який провідний мотив вірша?

 

 

а) Заперечення тужливих настроїв,            протиприродних молодості, оптимізм людини за будь-яких життєвих ситуацій.

 

б) Хвала природі, вона єдина, що впливає на настрій людини

в) Возвеличення інтимних почуттів та радість від праці

 

 

4.

Визначте тему вірша:

 

 

а) роздуми про щастя, віра в любов                              б) роздуми про ставлення до природи, до збереження її

в) роздуми про негаразди у житті та сподівання на краще.

5.      Головна ідея поезії:

а) віра у надприродні сили, які допоможуть        б) підняття духу та надії на те, що після чорної захистити природу від втручань людини  життєвої смуги буде біла.

в) зневіра у власних силах, небажання боротися за власне життя

6.      Художні засоби у словосполученнях - хмари осінні, весна золота, молодії літа, думи сумні, виражені:

а) метафорами  б) порівняннями в) епітетами

7.      Поезія "І все-таки до тебе думка лине..." звернена:

              а) до поневоленої України                                   б) до матері

в) до коханого

8.      Провідний мотив Поезії " І все-таки до тебе думкалине...":

              а) возвеличення краси рідного краю                   б) возвеличення жінки, матері

в) уболівання за долю рідного краю

9.      У вірші "І ти колись боролась, мов Ізраїль..."Леся Українка прагнула:

          а) висловити любов до Батьківщини і              б) висловити любов до рідного краю, закликала до боротьби український народ окреслити шляхи звільнення проти самодержавства

          в) повести знедолених за собою, підтримати їх у тяжкі хвилини

10.    У вірші "Слово, чому ти не твердая криця..." звучать:

а) роздуми поетеси про значення слова             б) роздуми петеси про красу слова художньої творчості

в) роздуми поетеси про боротьбу народу за щасливе життя

11.    Основна ідея вірша "Слово, чому ти не твердая криця":

          а) слово - гостра й іскриста зброя, яка             б) слово - гостра й іскриста зброя, яка допомагає в боротьбі проти насильства в        допомагає людині у її особистому житті, в умовах тотального національного та     радощах і тривозі, у дружбі і зневірі соціального пригнічення народу

          в) слово - гостра й іскриста зброя, яка допомагає рідному народові спілкуватися з іншими народами в політичному й соціальному житті.

12.    Головна ідея твору "Мріє, не зрадь!..":

а) настав час, коли за свободу мусиш усе          б) віра людини у власні сили, впевненість, що віддати        все у житті буде добре

в) любов до життя, віра у беззаперечне здійснення мрій


Ключ до тесту

1.    а (1 балів)

2.    в (1 балів)

3.    а (1 балів)

4.    в (1 балів)

5.    б (1 балів)

6.    в (1 балів)

7.    а (1 балів)

8.    в (1 балів)

9.    б (1 балів)

10.  а (1 балів)

11.  а (1 балів)

12.  а (1 балів)

pdf
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
2341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку