Процес управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства, що ґрунтується на постійному комплексному аналізі ринку
Комплексний аналіз ринку включає
Аналітичний етап маркетингової діяльності, спрямований на вибір товарних ринків, на яких фірма має явну конкурентну перевагу
Активний процес, спрямований на отримання певного обсягу продажу на конкретних цільових ринках
Яка зайва функція маркетингу у списку?
Які завдання маркетингу для просування продукції?
До якого метода відноситься наступний опис:
Обробка вже існуючої вторинної інформації, джерелами якої є: державна статистика, дані, що публікують виробники та торговельні організації і об'єднання, друковані й електронні ЗМі, опубліковані звіти дослідницьких та інформаційних агентств тощо
До якого метода відноситься наступний опис:
опитування у формі особистої бесіди між інтерв'юером і респондентом
До якого метода відноситься наступний опис:
неформальна особиста (індивідуальна) бесіда, що проводиться за заздалегідь розробленим сценарієм, під час якої модератор спонукає респондента до тривалих і ґрунтовних міркувань із низки питань
Метод, який є способом акумуляції наукових знань і практичного досвіду професіоналів
Сукупність покупців, які мають приблизно однакові характеристики та шукають однорідні товари
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома