Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Розділові знаки при передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою мовою в рядку
НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в рядку
Прочитай текст і виконай завдання
(1)Уміння радіти чужим успіхам мірило шляхетності. (2)Якщо людину підтримати похвалити підкреслити щось хороше в ній вона намагається дорівнювати уявленню яке про неї склалося. (3)Ось чому так важливо з дитинства культивувати в людині почуття власної гідності відчуття певної „собівартості” аби згодом не склався комплекс меншовартості. (4)Недарма кажуть Якщо казати людині постійно що вона свиня то згодом вона зарохкає. (5)Не ввічливо кидати компліменти малознайомим або незнайомим людям.
Речення з прямою мовою
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Речення з прямою мовою записано в рядку (розділові знаки пропущено)
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
НЕПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Помилку при використанні цитати допущено у варіанті
Укажіть варіанти, де правильно оформлено цитату
Дослівний уривок будь-якого висловлювання чи твору, що наводиться для підтвердження або пояснення певних думок, називається
Укажіть варіант з пунктуаційною помилкою в діалозі:
У якій схемі правильно поставлено розділові знаки у реченні з прямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Прощай наша Січ – Мати сказали вони майже в один голос і після хвилини мовчання додали Хай же Бог тебе боронить від усякого нещастя!
Якщо слова автора стоять перед прямою мовою, то після них ставимо...
Спілкування трьох та більше осіб - це
У якому варіанті представлено речення зі звертанням?
Укажіть речення, що відповідає схемі «П?» - а. (Розділові знаки пропущено)
Репліка- це
Пряма мова -це
Діалог - це:
Народний вислів Поїхали з нами бабусю! Ніколи синку їхать треба йти! (розділові знаки пропущено) побудований як:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома