Однорідними додатками ускладнено речення.
З’ясуйте вид односкладного речення: Свого щастя і колесом не об’їдеш.
З’ясуйте вид односкладного речення: Нині холодно навіть удень.
З’ясуйте вид односкладного речення. Стою, мов скеля, непорушний.
З’ясуйте вид односкладного речення: До Харкова в’їжджали вночі.
Речення: Відлітають журавлі.
Речення: І вірші, і щастя – усе суєта, окрім золотистої кави.
Речення: Ночвами моря неперепливеш.
Речення: На сході троянди світання в хитанні гілок золотих.
Із поданих речень виберіть називне.
У якому реченні є неоднорідні означення?
Які розділові знаки пропущено в реченні?
Червона запаска, червоні чоботи, червоний
пояс усе блищало й сяяло проти
вранішнього сонця, як щире золото.
Оберіть речення, у якому правильно оформлено цитату.
Укажіть схему прямої мови до поданого речення (розділові знаки пропущені).
У нас була, як роза цвіла, а тепер така стала, як квітка зов’яла сказала Балашиха словами пісні, роздивляючись дочку І голос твій став такий тихий та смутний.
Віршова цитата, записана у вигляді строфи.
Якого члена речення немає в поданому реченні?
Поспіх сам собі створює перешкоди.
Укажіть різновид односкладного речення.
Одної неділі справляли весілля Настине з Петром, другої вінчали Гната.
Метаморфоза, трагічний конфлікт, фантастичні елементи, романтичний колорит - ознаки
Нерозділене кохання дівчини до хлопця, який поїхав «іншої шукати», -
провідний мотив твору
Не є ознакою народної пісні
Визначте, хто з нижчезазначених осіб здійснив переклад Біблії:
Події у творі «Про Вавилонську вежу» відбувалися:
Події в легенді «Про Мойсея» відбуваються в:
Що наказав зробити Бог Мойсею?
З якою метою молодший син прагнув вирушити у подорож («Притча про блудного сина»)?
Щоб:
Перші тексти Біблії записувалися на:
Книги Нового Завіту після Ісуса Христа були написані мовою, яка вважалася найрозповсюдженою й найуживанішою того часу:
З викладу яких фактів починається Новий Завіт?
Найдавніша рукописна книга - це...
Ідея «Слова про похід Ігорів»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома