У безсполучниковому складному реченні Сон ніжний землю обійма за плечі я чую неньки колискову (Г. Радька) між його частинами вживається:
Смисловий зв`язок у реченні Ми цінуємо барвінок за його «лікарську допомогу» з нього виготовляють ліки від дуже важких хвороб (розділові знаки вилучено) зазначено:
Після речення Гамір умить стих… треба поставити ДВОКРАПКУ, якщо серед варіантів його продовження вибрати:
Після речення Ранок сонячний… треба поставити ТИРЕ, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Після речення Цвітуть яблуні… треба поставити КОМУ, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Яке з наведених речень НЕ є складним безсполучниковим?
Знайдіть СБР (1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків. (3) У/середині росте трава, з квітками рясно помішана, та стоїть із десяток вуликів. (4) Сонце кидає з/верху хвилі тепла і золоті бджоли бринять у повітрі. (5) Ось щось торкнулося моєї руки: це одна з бджілок неспішно поповзла по/моєму ліктю. (6) А я стою, затамувавши подих і […].
ДВОКРАПКУ треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка
Знайдіть СБР
(1) У моїй батьківщині на світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть догори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь потихеньку ступає в червоних чобітках заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, щоб можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.
У якому з правил щодо пунктуації у безсполучникових складних реченнях допущена помилка?
Правильну схему речення Ми цінуємо барвінок за його «лікарську допомогу» з нього виготовляють ліки від дуже важких хвороб (розділові знаки вилучено) зазначено:
Визначте, будові якого з речень відповідає така схема:
[ ],[ ].[ ],[ ].
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома