Будова тексту. ССЦ.

Додано: 21 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 364 рази
12 запитань
Запитання 1

1.Установіть послідовність речень

1. Але сливи треба спочатку запарити, зняти з них

шкірку, вийняти кісточки.

  2. Запа­рити і кинути в сироп.

  3. Так само можна приготувати узвар зі слив.

   4. Узвар заварювати кілька разів, щоразу проціджу­ючи.

   5. П'ятсот грамів сухих вишень гарно вимити.

   6. Його готують із ста п'ятдесяти грамів цукру й півсклянки води.

7. Приготуймо узвар із вишень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

варіанти відповідей

А) 7, 2, 6, 4, 1, 3, 5

Б) 7, 6, 4, 1, 2, 3, 5

 

В) 7, 4, 1,6, 3, 5, 2

Г) 7, 5, 2, 6, 4, 3, 1

Д) 7, 5, 6, 4, 1, 2, 3

Е) 7, 5, 6, 4, 1, 3, 2

Є) 7, 1, 6, 4, 2, 3, 5

Запитання 2

2. Установіть плослідовність речень

1. Ти їси і завдяки цьому ростеш.

2. Він складається з сили-силенної цеглинок-клітин.

3. Твій організм теж ніби будинок.

4. Ці цеглинки-клітини утворюються з їжі.

5. Будинок складається з великої кількості цеглин.

6. Їжа в організмі є будівельним матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

варіанти відповідей

А) 5, 2, 3, 4, 6, 1

Б) 5, 3, 2, 4, 6, 1

 

В) 5, 3, 4, 2, 6, 1

Г) 5, 3, 2, 4, 1, 6

Д) 5, 3, 2, 6, 4, 1

Запитання 3

3.Установіть послідовність речень.

1. Лев прокинувся, зловив її і хотів з'їсти.

2. Невдовзі звіролови спіймали лева й міцним мотуз­ком прив'язали до дерева.

3. Засміявся Лев і відпустив Мишу.

4. Миша почала благати відпустити її, навіть обіцяла віддячити за подароване життя.

5. Почувши його стогін, прибігла Миша.

6. Лев спав, а по ньому бігала Миша.

7. Вона перегризла мотузок і сказала: «Знай, Леве, що й мала Миша здатна віддячити за добро».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

варіанти відповідей

А) 6, 1, 4, 7, 5, 3, 2

Б) 5, 6, 3, 2, 7, 1, 4

В) 5, 6, 1, 2, 7, 4, 3

Г) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Д) 6, 1, 4, 3, 2, 5, 7

Е) 6, 1, 2, 5, 7, 4, 3

Є) 6, 2, 1, 3, 5, 7, 4

Запитання 4

4. Установіть послідовність речень.

1. Через деякий час із них попроростали пагони.

2. Раптом розірвалося її червоне намисто.

3. Розсипа­лися по землі яскраві намистинки.

4. Колись напали на українське село вороги.

5. З пагонів виросли калинові кущі.

6. Красуня дівчина, яку схопили бусурмани, вирвалася й почала тікати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

варіанти відповідей

А) 4, 6, 2, 1, 3, 5

В) 4, 5, 2, 6, 1, 3


В) 4, 6, 2, 3, 1, 5

 

 

Г) 4, 6, 2, 3, 5, 1

Д) 6, 4, 2, 5, 1, 3


Е) 3, 2, 6, 5, 4, 1

Запитання 5

5.Що називають складним синтаксичним цілим?

 

 

 

варіанти відповідей

А) речення з різними видами зв'язку

Б) це сполучення речень, поєднаних між собою в одне ціле семантико-граматичними відношеннями

В) абзац тексту

Г)  сукупність усіх правил певної мови, якими користуються мовці у процесі спілкування

Запитання 6

6. Для поєднання речень у складне синтаксичне ціле можуть використовуватися синтаксичні засоби: 

 

 

варіанти відповідей

А) порядок слів і речень, сполучники з приєднувальним значенням, паралелізм побудови речень 

Б) порядок слів і речень, прийменники, паралелізм побудови речень

В) порядок слів і речень, зачин, основна частина, кінцівка

Запитання 7

7. Ознаки тексту 

 

 

 

варіанти відповідей

А) цілісність 

Б) зв’язність

В) членованість 

Г) лінійність

Д) інформаційність

Е) завершеність 

Є) паралелізм

Запитання 8

8. Якщо “даним” наступного речення стає “нове” речення попереднього, йдеться про

 

варіанти відповідей

А) паралельний зв’язок між реченням  

Б) послідовний зв’язок між реченнями

В) перспективний зв’язок 

Г) дистанційний зв’язок 

Запитання 9

9. Укажіть засіб міжфразового зв'язку. Це питання цікавило людство з давніх часів. І зараз ця проблема не втратила своєї актуальності.

 

варіанти відповідей

А) прислівник

Б) синтаксичний паралелізм

В) синонім

Г) повтор

Запитання 10

10. Укажіть засіб міжфразового зв'язку. У найбільшій у світі річці Амазонці живуть рожеві дельфіни. Вони, вважається, заманюють у підводне царство юнаків.

           

                    

варіанти відповідей

А) прислівник     

  Б) синоніми

В) сполучник 

 Г)займенник

Запитання 11

11. Види міжфразового зв'язку: 

варіанти відповідей

А) самостійний і паралельний

Б) паралельний і ланцюжковий

В) інформаційний і самостійний

Запитання 12

12. Для поєднання речень у складне синтаксичне ціле можуть використовуватися синтаксичні засоби: 

 

 

 

варіанти відповідей

А) порядок слів і речень, сполучники з приєднувальним значенням, паралелізм побудови речень 

Б) порядок слів і речень, прийменники, паралелізм побудови речень

В) порядок слів і речень, зачин, основна частина, кінцівка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест