1.Установіть послідовність речень
1. Але сливи треба спочатку запарити, зняти з них
шкірку, вийняти кісточки.
2. Запарити і кинути в сироп.
3. Так само можна приготувати узвар зі слив.
4. Узвар заварювати кілька разів, щоразу проціджуючи.
5. П'ятсот грамів сухих вишень гарно вимити.
6. Його готують із ста п'ятдесяти грамів цукру й півсклянки води.
7. Приготуймо узвар із вишень.
2. Установіть плослідовність речень
1. Ти їси і завдяки цьому ростеш.
2. Він складається з сили-силенної цеглинок-клітин.
3. Твій організм теж ніби будинок.
4. Ці цеглинки-клітини утворюються з їжі.
5. Будинок складається з великої кількості цеглин.
6. Їжа в організмі є будівельним матеріалом.
3.Установіть послідовність речень.
1. Лев прокинувся, зловив її і хотів з'їсти.
2. Невдовзі звіролови спіймали лева й міцним мотузком прив'язали до дерева.
3. Засміявся Лев і відпустив Мишу.
4. Миша почала благати відпустити її, навіть обіцяла віддячити за подароване життя.
5. Почувши його стогін, прибігла Миша.
6. Лев спав, а по ньому бігала Миша.
7. Вона перегризла мотузок і сказала: «Знай, Леве, що й мала Миша здатна віддячити за добро».
4. Установіть послідовність речень.
1. Через деякий час із них попроростали пагони.
2. Раптом розірвалося її червоне намисто.
3. Розсипалися по землі яскраві намистинки.
4. Колись напали на українське село вороги.
5. З пагонів виросли калинові кущі.
6. Красуня дівчина, яку схопили бусурмани, вирвалася й почала тікати.
5.Що називають складним синтаксичним цілим?
6. Для поєднання речень у складне синтаксичне ціле можуть використовуватися синтаксичні засоби:
7. Ознаки тексту
8. Якщо “даним” наступного речення стає “нове” речення попереднього, йдеться про
9. Укажіть засіб міжфразового зв'язку. Це питання цікавило людство з давніх часів. І зараз ця проблема не втратила своєї актуальності.
10. Укажіть засіб міжфразового зв'язку. У найбільшій у світі річці Амазонці живуть рожеві дельфіни. Вони, вважається, заманюють у підводне царство юнаків.
11. Види міжфразового зв'язку:
12. Для поєднання речень у складне синтаксичне ціле можуть використовуватися синтаксичні засоби:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома