Діалог. Пряма й непряма мова.

Додано: 14 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 110 разів
11 запитань
Запитання 1

Для передачі чужого мовлення існує кілька способів:

варіанти відповідей

речення з прямою мовою

речення з непрямою мовою

прості речення із вставними конструкціями

просте речення з додатком

речення з додатком, що виражають тему ...

Запитання 2

Слова автора і пряму мову розділяють :

варіанти відповідей

кома й тире

кома, тире, знак оклику

кома, тире, двокрапка, лапки

кома, двокрапка, тире

Запитання 3

Непряма мова приєднується до слів автора :

варіанти відповідей

сполучниками підрядності

займенником

часткою

сполучником підрядності, відносним займенником, часткою

Запитання 4

Пунктуаційне оформлення прямої мови:

варіанти відповідей

А - слова автора, П- пряма мова

а - слова автора , пм - пряма мова

Са - слова автора, п- пряма мова

А,а - слова автора, П- пряма мова

Запитання 5

Вкажіть неправильну характеристику прямої мови :

варіанти відповідей

обов"язково має при собі слова автора

характеризується завершеністю структури

неповністю зберігає лексику, синтакис та інтонацію мовця

Запитання 6

Чи можна перетворити пряму мову на непряму й навпаки?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Діалог і полілог - це...

варіанти відповідей

діалог - розмова між двома особами, полілог - монологічне мовлення

діалог - розмова кількох осіб, полілог - розмова між двома особами

діалог - розмова між двома особами, полілог - розмова кількох осіб

Запитання 8

Діалог складається з ..

варіанти відповідей

реплік

цитат

слів кожного учасника діалогу

Запитання 9

З прямою мовою є речення в рядку:

1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо.

2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”. 

3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам.

4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені. 

5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.

варіанти відповідей

1,2

2,4

1,3

3,5

4,5

Запитання 10

Схемі: „П,” – а. відповідає речення:

1. Вітряки продрімали переднівок і не помітили, як від них почало відходити літо.

2. Прокинувшись, вони перелякано, мов діти, замахали руками: „Куди ж ви, мамо?! Не покидайте нас. Побули з житечком, побудьте і з соняшниками”. 

3. За сумом дальніх стернищ, в іконостасах соняшників, на мить зупинилося літо, поправило злинялу хустку, серп загойдався на його плечі, і посміхнулось чи всьому світу, чи тільки вітрякам.

4. „Працюйте, діти, не лінуйтесь,” – і пішло стежиною в гості до осені. 

5. Застогнали вітряки, вхопилися руками за приполи вітру та й почали перемелювати свій смуток людям на борошно.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

Визначте, де правильно оформлено діалог:

варіанти відповідей

„Як ти учишся, Семене?” – „Трійки в табелі у мене...” – „Підтягнися, так негоже!”

– „Та у п’ятій чверті, може...”

– Як ти учишся, Семене?

– Трійки в табелі у мене...

– Підтягнися, так негоже!

– Та у п’ятій чверті, може...

– „Як ти учишся; Семене?” – „Трійки в табелі у мене...”

– „Підтягнися, так негоже!” – „Та у п’ятій чверті, може...”

– Як ти учишся, Семене? – Трійки в табелі у мене... – Підтягнися, так негоже! – Та

у п’ятій чверті, може...

– Як ти учишся, Семене? – Трійки в табелі у мене...

– Підтягнися, так негоже! – Та у п’ятій чверті, може...

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест