Споживач фінансових послуг має такі права:
Споживач фінансових послуг має такі обов’язки:
«Червоними прапорцями» для споживачів фінансових послуг можуть бути:
Ви вважаєте, що працівники фінансової установи помилилися щодо ціни фінансової послуги, яку вам надали. Усі потрібні документи щодо надання фінансової послуги ви маєте. Ви звернулися до відділення фінансової установи з проханням роз’яснити ситуацію, проте менеджер не зміг адекватно пояснити, чому саме таку суму стягнуто за надання послуги. Ви вирішили написати скаргу, але менеджер не приймає її та наполягає на тому, що він усе пояснив. Яким буде ваш наступний крок:
Якщо в споживача фінансових послуг виникають запитання стосовно фінансових послуг, які надав банк, що збанкрутував, потрібно звертатися до:
Ви вирішили вийти з кредитної спілки, однак кредитна спілка відмовляється повертати депозит, який у ній було розміщено. Ви давали письмовий запит щодо повернення депозиту, і минуло вже 30 днів, але відповідь так і не отримали. У цьому разі ви можете звернутися до:
Захист прав споживачів фінансових послуг в Україні здійснює:
Яким чином можна попередити порушення прав споживачів фінансових послуг?
Які основні напрями роботи Управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ?
Чи вважається правомірним кредитний онлайн-договір оформлений в мікрофінансовій компанії та підписаний одноразовим паролем?
Чи вважається порушення прав споживача, якщо установа рекламує кредит під 0%, проте реальна ставка є значно більшою?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома