Оберіть рядок, у якому в усіх словах приголосні тільки дзвінкі:
Оберіть рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки тільки глухі:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах буквосполучення дж, дз позначають один звук:
Оберіть рядок, у всіх словах якого спостерігається явище асиміляції (уподібнення) за глухістю:
Позначте рядок, у якому на місці пропущеної літери слід писати и.
Визначте, у якому рядку зміна наголосу змінює значення слів.
Укажіть, у якому рядку всі слова мають ненаголошений звук [оу ].
Визначте рядок, у якому не порушено правило спрощення в усіх групах приголосних.
Визначте, у якому рядку всі склади відкриті (закінчуються на голосний).
У якому рядку в усіх словах кількість звуків і букв однакова?
У якому рядку літери я, ю, є, ї позначають два звуки?
В якому слові не відбувається уподібнення приголосних.
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
У якому варіанті в усіх словах пропущено м’який знак?
Знайдіть слово, у якому перед шиплячим пишеться м’який знак.
Знайдіть рядок, у якому в усіх словах пропущено м’який знак.
Знайдіть слово з буквосполученням "-нц-".
Усі слова слід писати з апострофом.
Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
Апостроф пишеться в усіх словах рядка:
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Усі слова пишуться з великої літери у рядку
М’який знак на місці пропуску НЕ ТРЕБА писати в усіх словах рядка
Прочитайте фрагмент тексту.
Хто не любит(1) книжок? А давно колис(2) на с(3)віті не було книжок, бо люди не вміли їх робити. «Сторінками» найперших книг були камені, вояц(4)кі щити, с(5)тіни печер. На ц(6)ому писали, бо не було паперу. Піз(7)ніше люди писали на глині, та хіба на глиняних сторін ках-цеглинках багато напишеш(8)?
М’який знак треба писати на місці всіх цифр рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома