Співати - моя мрія.
Виділене слово в реченні є:
Позначте головні члени речення:
Природа щедро обдарувала нашу місцевість.
Далеко за межами держави лунала слава про Київ.
Підметом в реченні є слово:
Яке це щастя — жити на цій землі!
Виділене слово в реченні є:
Визначте речення, у якому підмет виражений неозначеною формою дієслова.
У котрому рядку речення зі складеним іменним присудком:
У котрому рядку речення зі складеним дієслівним присудком:
У котрому рядку речення із простим дієслівним присудком.
Переможне «ура!» пронеслося над степом.
підмет виражено ...
Визначте тип присудка.
Україна — це тихі води і ясні зорі, зелені сади, білі хати, лани золотої пшениці, медовії та молочнії ріки.
Укажіть речення, у якому підмет виражений прислівником:
Укажіть речення, у якому неозначена форма дієслова (інфінітив) не є підметом:
Укажіть речення, у якому допущено помилку в узгодженні підмета (абревіатури) з дієсловом-присудком:
Укажіть речення, у якому правильно вжито складений іменний присудок:
Укажіть речення з простим дієслівним присудком, вираженим фразеологізмом:
Укажіть речення, у якому підмет виражений прикметником у значенні іменника:
Укажіть речення з дієслівним складеним присудком:
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Пішли дівчата жати.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Туга від даремних спроб писати відродилась в нім з цього приводу.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Вепри вийшли з барлоги попастися.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Я можу малювати аквареллю.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Марія загадала збиратись.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Дали наказ зупинитися.
У поданому реченні виділене дієслово-інфінітив виконує роль ...
ЛЮБИТИ – значить жити.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
Цар заборонив Шевченкові писати й малювати.
У поданому реченні дієслово-інфінітив виконує роль ...
До неметеної хати прийшли гості ночувати.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома