Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Правильно вжито прийменник по в словосполученні
Синтаксичну помилку допущено в словосполученні
Редагування потребує речення
Неповним є речення
Установіть відповідність.
Вид односкладного речення
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 називне
Речення
А Людське життя…
Б Вечірнє сонце, дякую за день!
В Надворі ясна холодна ніч.
Г Таких чекають все життя заради миті.
Д Згаяного часу конем не доженеш.
Установіть відповідність.
Вид односкладного речення
1 неозначено-особове
2 називне
3 узагальнено-особове
4 безособове
Речення
А Сім разів відміряй – один раз відріж.
Б Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема.
В Укрите хмаринками небо.
Г Задзвонили в усі дзвони по всій Україні.
Д Разом ходімо в майбутнє.
Визначити рядок, у якому речення поширене неузгодженим означенням.
Визначити рядок, у якому в реченні вжито неузгоджене означення.
Позначити рядок, у якому підмет виражений прикметником у значенні іменника.
Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним дієслівним присудком.
Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним іменним присудком.
Позначити рядок, у якому між підметом і присудком тире не вживається.
Позначити речення, яке має простий присудок.
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення
1. підмет
2. присудок
3. означення
4. обставина
Речення
А. Щирі друзі глечики не поб’ють.
Б. Учорашнє випурхнуло з-під повік.
В. На десерт подали кисіль з вишень.
Г. Перехожі з подивом поглядали на дівчину
Д. Русявий день гаптує сни світанню.
Поширеним є речення
Редагування НЕ потребує речення
Редагування потребує речення
З’ясуйте, синтаксичну роль виділеного слова.
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова.
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова.
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова.
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
Односкладним означено-особовим є речення
Односкладним узагальнено-особовим є речення
Односкладним називним є речення
Двоскладним неповним є речення
Правильно побудовано речення
Доберіть із запропонованих фрагментів один граматично правильний, щоб закінчити речення «Читаючи твори Івана Нечуя-Левицького,…».
Граматичну помилку допущено в реченні
Правильно побудовано складне речення
Логічну помилку допущено в реченні
Правильно утворено всі словосполучення, ОКРІМ
Граматичну помилку допущено в рядку
Граматично невдалим є речення
Прийменник по правильно використано в усіх словосполученнях рядка
Простий підмет ужито в реченні.
Складений дієслівний присудок ужито в реченні.
Вкажіть речення з узгодженим означенням.
Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним іменним присудком.
Позначте речення, яке є поширеним:
Установіть відповідність між реченнями та видами обставин, ужитих у них:
Речення :
1. Ходить вітер яром та горою (М.Рильський).
2. Тихо падав вогкуватий, синюватий пізній сніг (М.Рильський).
3. Восени прилітають невідомі птиці (М.Рильський).
4. Ти рости на втіху людям, одтіняй кохання чисте (М.Рильський).
Види обставин :
А. Способу дії.
Б. Причини .
В. Мети.
Г. Місця.
Д. Часу.
Установіть відповідність між характеристикою речення та прикладом (розділові знаки пропущено)
Характеристика речення:
1. просте, двоскладне,поширене,неускладнене,неокличне,розповідне;
2. просте, двоскладне,поширене,ускладнене,неокличне,питальне;
3. складне, неокличне,розповідне;
4. просте, односкладне,поширене,ускладнене,окличне,спонукальне.
Речення:
А Летять птахи (П. Усенко)
Б Тече вода з-під явора яром на долину (Т. Шевченко)
В Один рибу ловить а інший ґави стереже (Нар. творчість)
Г Чому ж ми не прийдемо в хату, не покличем людину з собою (Л. Забашта)
Д Палай повсякчас радій світанню (М. Самійленко)
Установіть відповідність між характеристикою речення та прикладом (розділові знаки в кінці речень пропущено):
характеристика речення
1. просте, двоскладне,розповідне, неокличне;
2. просте, двоскладне,питальне, неокличне;
3. складне,розповідне,неокличне;
4. просте, односкладне,спонукальне,окличне.
приклад
А. Летіть, птахи, не журіться, в Дунай-річку задивіться (П. Усенко)
Б.Тече вода з-під явора яром на долину (Т. Шевченко)
В. Один рибу ловить, а інший ґави стереже (Нар. творчість)
Г. Чому ж ми не прийдемо в хату, не покличем людину з собою (Л. Забашта)
Д. Сонце, палай повсякчас, людино, радій світанню (М. Самійленко)
З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова.
Член речення
1. підмет
2. присудок
3. додаток
4. обставина
Приклад
А. Я лиш син народу.
Б. Весна захлиналася буйним цвітом вишень.
В. Писати вірші — жить непросто.
Г. І гнеться дерево від щастя ,і ронить яблука в траву.
Д. Русявий день гаптує сни світанню
У поданому реченні "Дали наказ зупинитися" дієслово-інфінітив виконує роль ...
Підмет виділено в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома