Знайдіть площу повної поверхні циліндра, радіус основи якого дорівнює 4 см, а висота – 3 см.
Радіус основи конуса дорівнює 4 см, а твірна – 5 см. Знайдіть висоту конуса.
Знайдіть площу повної поверхні конуса, радіус основи якого дорівнює 3 см, а твірна – 4 см.
Знайдіть об’єм конуса, у якого діаметр основи дорівнює 8 см, а висота – 3 см.
Сферу, радіус якої 5 см, перетнуто площиною на відстані 3 см від центра сфери. Знайдіть довжину лінії перетину сфери з площиною.
ПІДКАЗКА: це довжина кола з радіусом перерізу, що знаходиться за теоремою Піфагора
Діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює 13 см, а висота – 5 см. Знайдіть площу бічної поверхні циліндра.
ПІДКАЗКА: переріз=прямокутник, теорема Піфагора
Об’єм циліндра дорівнює 250π см3, а його висота – 10 см. Знайдіть площу основи циліндра.
ПІДКАЗКА: використайте формулу об'єму, щоб знайти радіус циліндра
Осьовий переріз конуса – правильний трикутник, висота якого дорівнює 6√3 см. Знайдіть об’єм конуса.
ПІДКАЗКА:
у трикутнику всі сторони рівні, якщо радіус=х, то твірна =2х, використайте теорему Піфагора щоб знайти невідомі елементи
Діагональ осьового перерізу циліндра дорівнює 8√2 см і утворює з площиною основи кут 450. Знайдіть площу повної поверхні циліндра.
ПІДКАЗКА: діагональ перерізу = гіпотенузі прямокутного трикутника, один з кутів якого 450...подумайте про такий трикутник АБО скористайтесь співвідношенням між кутами та сторонами прямокутного трикутника (синус, косинус, тангенс) щоб знайти невідомі елементи циліндра
Площа основи конуса дорівнює 9π см2, а його об’єм 12π см3. Знайдіть висоту конуса.
ПІДКАЗКА: скористайтесь формулою об'єму, в який входить площа основи щоб знайти висоту і т.д.
Перерізом кулі площиною, яку проведено на відстані 4 см від центра, є круг площею 9π см2. Знайдіть об’єм кулі.
ПІДКАЗКА: скористайтесь формулою площі круга, щоб визначити радіус круга перерізу
В який із запропонованих фужерів можна налити найбільше рідини?
ПІДКАЗКА: Знайдіть об'єм кожного тіла обертання, причому останнє тіло - півкуля
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома