Синонім суперництва учасників ринкових відносин за найкращу реалізацію своїх інтересів:
Конкуренція, як складова ринкового механізму господарювання, багато в чому визначає...
Конкуренція змушує кожного підприємця в найкращий спосіб вести свій бізнес: одержувати найбільш вигідні умови виробництва й збуту товарів, найбільший прибуток, дбати про подальший розвиток фірми тощо, тому виступає як...
Конкуренція серед продавців ведеться...
Конкуренція серед покупців ведеться...
Конкуренція забезпечує...
Визначальним елементом ринкового механізму господарювання є...
Вкажіть основні функції конкуренції:
... являє собою суперництво підприємств однієї галузі, що випускають однакову продукцію: взуття, тканини, продукти харчування тощо. Вона спричиняє виникнення ринкової вартості товару.
... охоплює суперництво за сфери більш вигідного застосування капіталу. Внаслідок постійних переливів капіталу зі сфер менш прибуткових до сфер більш прибуткових, формуються ціни виробництва, які відбивають ці умови.
... пов'язана з глобалізацією світової економіки, пануванням транснаціональних об'єднань.
Вкажіть види конкуренцій у класифікації за кількісними ознаками:
Вкажіть види конкуренцій у класифікації за якісними ознаками:
Вкажіть синонім до терміну "досконала конкуренція":
Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:
Це ринкова ситуація, за якої велика кількість підприємців виробляють і продають однакову продукцію. Має наступні ознаки :
- ринкова структура характеризується значною кількістю продавців і покупців товару;
- спостерігається однорідність, стандартизованість продукції;
- відбувається мобільний рух ресурсів, відсутні перепони для входження в галузь і вихід з неї;
- жоден із учасників конкурентної боротьби не має влади над цінами й можливості контролювати їх;
- повна інформованість учасників про ціни та умови виробництва.
Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:
На ринку панує відносно велика кількість виробників. Вони створюють різновиди товарів, що задовольняють в принципі одну і ту саму потребу. Кожен з учасників цієї конкуренції має обмежений контроль над ринковою ціною. Суперники можуть використовувати як цінові, так і нецінові методи конкуренції. Це пов'язано з диференціацією продукту, можливостями удосконалення якості товарів, умов їх продажу, дизайну, реклами тощо.
Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:
Панування на ринку декількох фірм, що пропонують стандартизовані або схожі товари й послуги. Це можуть бути, зокрема, комп'ютери, автомобілі, засоби зв'язку, сучасна побутова техніка. Підприємства-олігополісти ведуть виробництво в значних масштабах. На ринках, де вони займають панівне становище, спостерігається складність входження в галузь нових підприємств, наявність стимулів до злиття, домовленостей на усунення конкурентів.
Транспортування нафти, газу та інших речовин трубопровідним транспортом, передача та розподіл електричної енергії, користування залізничними коліями, управління повітряним рухом, централізоване водопостачання - це приклади.
Вкажіть засоби недобросовісної конкуренції:
Який Закон України спрямований на встановлення, розвиток і забезпечення торгових та інших чесних засобів ведення конкуренції при здійсненні підприємницької діяльності в умовах ринкових відносин?
Законом України "Про захист від недобросовісної конкуренції" передбачено захист цивілізованої економічної конкуренції від таких видів правопорушень:
У практиці країн з розвинутою ринковою економікою використовують індекс Хіршмана. Згідно з цим індексом, безпечний рівень ринку з погляду його монополізації вимагає присутності на ньому не менше десяти конкуруючих фірм. При цьому встановлена межа в загальному обсязі продаж для кожного випадку. Питома частка однієї, найбільш великої, компанії в загальному обсязі усіх продаж певного товару на ринку не повинна перевищувати ...
У практиці країн з розвинутою ринковою економікою використовують індекс Хіршмана. Згідно з цим індексом, безпечний рівень ринку з погляду його монополізації вимагає присутності на ньому не менше десяти конкуруючих фірм. При цьому встановлена межа в загальному обсязі продаж для кожного випадку. Питома частка двох, найбільш великих, компаній в загальному обсязі усіх продаж певного товару на ринку не повинна перевищувати ...
У практиці країн з розвинутою ринковою економікою використовують індекс Хіршмана. Згідно з цим індексом, безпечний рівень ринку з погляду його монополізації вимагає присутності на ньому не менше десяти конкуруючих фірм. При цьому встановлена межа в загальному обсязі продаж для кожного випадку. Питома частка трьох, найбільш великих, компаній в загальному обсязі усіх продаж певного товару на ринку не повинна перевищувати ...
У практиці країн з розвинутою ринковою економікою використовують індекс Хіршмана. Згідно з цим індексом, безпечний рівень ринку з погляду його монополізації вимагає присутності на ньому не менше десяти конкуруючих фірм. При цьому встановлена межа в загальному обсязі продаж для кожного випадку. Питома частка чотирьох, найбільш великих, компаній в загальному обсязі усіх продаж певного товару на ринку не повинна перевищувати ...
Якою повинна бути частка підприємства на українському ринку певного товару, щоб його становище визнавалося монопольним?
Головними напрямками регулювання конкуренції є...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома