Контрольна робота №1.Просте речення.Двоскладне речення.

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 104 рази
18 запитань
Запитання 1

Укажи просте речення:

варіанти відповідей

Вечірня зіронька встає, дочка вечерять подає.

Коли ідеш ранковим полем, там грають бризки від роси.

Жити щасливо мусить кожна людина.

Слова — полова, але огонь в одежі слова — безсмертна чудотворна фея.

Запитання 2

Порядок слів у реченні може бути…

варіанти відповідей

гоовний і другорядний

послідовний і зворотній

прямий і непрямий

сильний і слабкий

Запитання 3

Укажіть речення із простим дієслівним присудком. 

варіанти відповідей

Хмари починають темніти, стають синьо-чорні.

Намотати на вус – означає добре запам’ятати.

Ой три шляхи широкії докупи зійшлися.

Щире кохання – то великий скарб.

Запитання 4

Укажіть речення зі складеним іменним присудком.

варіанти відповідей

Ліс стояв розхристаний, спустошений і дикий.

Митець щоразу все мусить відкривати заново.

Золоточубий жовтень прийшов позолотити дерева.

Так, я буду крізь сльози сміятись…

Запитання 5

Познач речення, у якому правильно визначено підмет

варіанти відповідей

Лісове болото обступили білокорі верби.

Ще здалеку побачили чотири берізки.

Стоять віддалік одна від одної три верби.

Учень бездоганно описав степ.

Запитання 6

Тире між підметом і присудком уживається в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Ти пісня моя лебедина (Л.Костенко)

 Він рідний нашим городам і селам (М.Рильський)

Мова це розум і руки, сутність народу (М.Луків)

Сад великий, але старий, запущений (М.Івченко)

Запитання 7

Виділене слово є додатком у реченні

варіанти відповідей

Гарячий промінь по підлозі котився м'ячиком.

Він пам'ятає шаблю гостру.

Мама була вчителькою.

Перехожі з подивом зиркали на дівчину.

Запитання 8

Позначити варіант, у якому всі прикладки пи­шуться через дефіс.

варіанти відповідей

образ/символ, поет/класик, художник/пейзажист

трава/звіробій, місто/Херсон, річка/Донець

храм/Святої Софії, селище/Наддніпрянське, письменник/літописець

озеро/Світязь, виставка/продаж, красуня/дівчина

Запитання 9

Речення з порівняльним зворотом

варіанти відповідей

Осяяний сонцем, перед нами розкрився зовсім новий світ.

Навкруги, мов дніпрові круті береги, стіни жител червоні та сірі.

Духмяно пахли бур'яни, як пахнуть тільки у серпні.

Життя було як вірш без пунктуації.

Запитання 10

Кому перед як (мовначенемовнібияк ініж і тощо) потрібно поставити в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Це місто прекрасне як усмішка долі.

Руки зробилися як лід.

Дівчина мов пісня.

Максим почервонів як рак.

Запитання 11

Виділене слово є обставиною мети в реченні.

варіанти відповідей

Бурлаки звернули в яр на відпочинок.

чи лінивого не молотом, а голодом.

Сергій повільно піднявся трапом.

Спросоння Пашко злякався.

Запитання 12

Неузгоджене означення є в реченні...

варіанти відповідей

Сьогодні день дощовий.

Осіннє сонце сипало промінням.

У руках дівчини була гілочка верби.

У брейн-ринзі перемагає найерудованіший.

Запитання 13

У якому реченні є прикладка?

варіанти відповідей

«Кобзар» - настільна книга кожної людини.

Кущ осінньої калини паленіє у вікні.

Недавно я прочитала оповідання « Осінній дощ».

Поезія – це праця зрима.

Запитання 14

У реченні "Налилося літо пахощами квітів" означенням виступає слово

варіанти відповідей

налилося

літо

пахощами

квітів

Запитання 15

Укажи вид обставини, вжитої в реченні Над струмком спинився олень:

варіанти відповідей

часу

мети

місця

міри та ступеня

Запитання 16

Виберіть який член речення є виділене слово

Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі.

варіанти відповідей

означення

додаток

обставина

підмет

Запитання 17

За складом граматичної основи речення поділяють на:


варіанти відповідей

повні й неповні;

прості та складні;

двоскладні та односкладні;

поширені та непоширені.

Запитання 18

Що з переліченого не є другорядним членом речення?

варіанти відповідей

додаток

звертання

означення

обставина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест