1. Правильно вжито розділові знаки прямої мови в реченні
2. Помилку в оформленні прямої мови допущено в реченні
3. Складним є речення
4. Складносурядним є речення
5. Тире потрібно поставити між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено).
6. Кому не ставлять між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено).
7. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Сміється сніг скрізь на безмежжі доріг...» обрати
8. Правильно розставлено розділові знаки в реченні
9. Установіть відповідність між складносурядними реченнями та видом смислового зв'язку, яким поєднані їхні частини.
1. послідовність
2. чергування явищ
3. зіставлення явищ
4. протиставлення явищ
А. Тільки вчора було ще влітку, а сьогодні вже восени.
Б. Туман уже піднявся - і небо стало сірим.
В. То проснеться над болотом чайка, то промайне бистрий чибіс.
Г. Минає день, і світ згасає, і найсвітліший промінь згас.
Д. Співають, ідучи, дівчата, а матері вечерять ждуть.
10. Установіть відповідність між схемами і реченнями.
1. [ ], а [ ] і [ ].
2. [ ], і [ ], і [ ].
3. А [ ], а [ ].
4. [ ] і [ ].
А. Погасли хвилі, гори, хмари, і над землею в'ються чари, і над землею в'ються сни.
Б. Вже листопад підкрався з - за дубів і гай знімає золоту перуку.
В. В тихій задумі стояли діброви, а в них весільним одягом пишались черешні і темно рожевіли напухлими устами дикі яблуні.
Г. А вечір палить вікна незнайомі, а синя хмара жаром пройнялась.
Д. Чи то галич налетіла чорна, чи то гору турки обступили.
11. Укажіть рядок, в якому вказано правильний варіант слововживання.
Відмінити тренування, заняття продовжується годину, бігати біля години, тренуватися по графіку, давайте поплаваємо.
12. З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні (цифра позначає наступне слово)
(1)Ця розмова залишила у мене якийсь (2)гіркий (3)несмак, (4)але (5)миритись, брати назад свої слова (6)у мене не було бажання.
А. Прикметник
Б. Займенник
В. Іменник
Г. Сполучник
Д. Дієслово
Е. Прийменник
Є. Прислівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома