Контрольна робота № 3. Інтелект України. Варіант 2

Додано: 20 лютого 2022
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 263 рази
16 запитань
Запитання 1

Яку синтаксичну роль відіграє звертання?

варіанти відповідей

Підмет

Не виступає членом речення

Обставина способу дії

Непрямим додатком

Запитання 2

Визначте рядок, у якому всі слова - іменники в кличному відмінку.

варіанти відповідей

Андрію, козаче, їжаче, жінко.

Сестрицю, Інно, чайко, дядьку.

Королево, село, Славо, коромисло.

Поле, весна, друже, Ілле.

Запитання 3

Прочитайте речення.

Припливайте до колиски(1) лебеді(2) як мрії, опустіться(3) тихі(4) зорі(5) синові під вії.

Кому треба поставити замість усіх цифр, ОКРІМ

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 4

Якщо поставити на місці пропуску слово "вогні", то ускладненим стане речення

варіанти відповідей

Ти в мене запалила...кохання.

Здалеку виднілися привокзальні...

...зігрійте мою душу охололу.

...не виходять мені з голови.

Запитання 5

Звертанням ускладнене речення (розділові знаки опущено)

варіанти відповідей

Ти знаєш що ти людина?

Благослови мене у світ без тебе заборони і думать і страждать.

Старі дуби спасибі вам за осінь!

Літня ніч спокусниця зрадлива крилом одним півсвіту обняла.

Запитання 6

НЕ ПОТРЕБУЄ редагування звертання в реченні

варіанти відповідей

Кораблі, шикуйтесь до походу!

У яскравій панамі! Квиток купили?

З дитиною, посадіть сина собі на руки.

Ви, дозвольте пройти!

Запитання 7

Правильно поставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Лунайте ж, оркестри, грими барабан, бо крок наш і дух наш міцніє!

Лунайте ж, оркестри, грими, барабан, бо крок наш і дух наш міцніє!

Лунайте ж оркестри, грими барабан, бо крок наш і дух наш міцніє!

Лунайте ж, оркестри, грими барабан бо крок наш і дух наш міцніє!

Запитання 8

Непоширеним звертанням ускладнене речення (розділові знаки опущено)

варіанти відповідей

Благословенна будь моя незаймана дівиця Десно...

Запалай мій вогнику крилатий полум'ям привітним і незлим.

Вітаю тебе мій добрий мій єдиний друже.

Тебе я земле всю сходив до краю.

Запитання 9

Форму кличного відмінка утворено правильно в усіх варіантах, ОКРІМ

варіанти відповідей

друже Андріє

Юрію Савовичу

сестричко Катре

добродію Петре

Запитання 10

НІКОЛИ не буває вставним словом

варіанти відповідей

мабуть

принаймні

наприклад

отже

Запитання 11

Правильно поставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Чи справді так було, чи може хто збрехав (хто ворогів не мав), а все-таки катюзі, як кажуть, буде по заслузі.

Чи справді так було, чи може, хто збрехав (хто ворогів не мав), а все-таки катюзі, як кажуть, буде по заслузі.

Чи справді так було, чи, може, хто збрехав (хто ворогів не мав), а все-таки катюзі, як кажуть, буде по заслузі.

Чи справді так було, чи, може, хто збрехав, хто ворогів не мав, а все-таки катюзі, як кажуть, буде по заслузі.

Запитання 12

Правильно поставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Вже почалось, мабуть, майбутнє, оце, либонь, вже почалось.

Вже почалось, мабуть, майбутнє, оце либонь вже почалось.

Вже почалось, мабуть, майбутнє, оце либонь, вже почалось.

Вже почалось мабуть майбутнє, оце, либонь, вже почалось.

Запитання 13

Односкладним є речення

варіанти відповідей

З низини повіяло прохолодою.

Не бував ти у наших краях!

Уранці в маєтку був переполох.

І гори, і долини, і озера ніби дихали свіжою вогкою прохолодою.

Запитання 14

Односкладним означено-особовим є речення

варіанти відповідей

Завтра про це будуть писати.

Поступово входжу в нове життя.

Незабаром розпочнуть будівництво.

Від доброго не бігай, а злого не роби.

Запитання 15

Односкладним безособовим є речення

варіанти відповідей

Сипнуло сонце променями.

Під ноги хлюпнула барвиста повінь квітів.

Уже повіяло надвечірньою прохолодою.

Дерева, трави, квіти – усе тяглося до сонця, аж шелестіло.

Запитання 16

Неповним є речення

варіанти відповідей

Без труда нема плода.

Над Києвом - золотий гомін, і голуби, і сонце!

Надворі вечір настає...

Як пощастило дівчинці в сімнадцять!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест