Правильно визначено головне слово в усіх словосполученнях рядка
Лише словосполучення наведені в рядку
Питальними є всі речення, ОКРІМ (розділові знаки в кінці речень пропущені)
Складений дієслівний присудок є в реченні
Тире між підметом і присудком уживається в реченні (розділові знаки пропущено)
Установіть відповідність між способом вираження підмета та прикладом
1) вигук;
2) неозначена форма дієслова;
3) словосполучення;
4) іменник.
А Сусіди з батьком радили мені з дитинства бути хліборобом (А. Малишко)
Б Співати – не ціпом махати (Нар. творчість)
В Люблю я слухати у полі пісні дівочі на зорі (В. Сосюра)
Г Те «ага» змусило нас замислитись (В. Кононенко)
Д Наша Федора то шиє, то поре (Нар. творчість)
Прочитайте текст, виконайте завдання до нього (окремі розділові знаки пропущено)
(1) Учитель це вихователь людини високого інтелекту, красивої й емоційно багатої особистості. (2) Тому він не може обійтися без книги, без цілого світу художніх образів. (3) Книга велика сила, це правда. (4) Слава тому вчителеві, який на все життя прищеплює юному серцю любов до художнього твору, до його краси (За О.Гончарем)
Тире між підметом і присудком пропущено в реченнях:
Прочитайте текст, виконайте завдання до нього (окремі розділові знаки пропущено)
(1) Учитель це вихователь людини високого інтелекту, красивої й емоційно багатої особистості. (2) Тому він не може обійтися без книги, без цілого світу художніх образів. (3) Книга велика сила, це правда. (4) Слава тому вчителеві, який на все життя прищеплює юному серцю любов до художнього твору, до його правди, до його краси (за О. Гончарем).
Складений дієслівний присудок ужито в реченні
Правильно визначено головне слово в усіх словосполученнях рядка
Лише словосполучення наведені в рядку
Поширеним є речення
Складений іменний присудок є в реченні
Тире між підметом і присудком уживається в реченні (розділові знаки пропущено)
Установіть відповідність між характеристикою речення та прикладом (розділові знаки в кінці речень пропущено)
1) розповідне, просте, двоскладне,
неокличне;
2) питальне, просте, двоскладне,
неокличне;
3) розповідне, складне, неокличне;
4) спонукальне, просте, односкладне,
окличне
А Летіть, птахи, не журіться, в Дунай-річку задивіться (П. Усенко)
Б Тече вода з-під явора яром на долину (Т. Шевченко)
В Один рибу ловить, а інший ґави стереже (Нар. творчість)
Г Чому ж ми не прийдемо в хату, не покличем людину з собою (Л. Забашта)
Д Палай повсякчас, радій світанню (М. Самійленко)
Установіть відповідність між способом вираження підмета та прикладом
1) вигук;
2) неозначена форма дієслова;
3) займенник;
4) словосполучення.
А Вітальне «Доброго ранку!» первинно пов’язане з побажальною формою (С. Богдан).
Б Кожний має свій звичай (Нар. творчість).
В Там над водою купка людей лагодилася сідати в човен (М. Коцюбинський)
Г Наша дума, наша пісня не вмре, не загине (Т. Шевченко).
Д Вітати означає звертатися до кого-небудь під час зустрічі з привітом, виявляючи доброзичливість (С. Богдан).
Прочитайте текст, виконайте завдання до нього (окремі розділові знаки пропущено)
(1) Небо моєї України синє, чисте, сонячне. (2) А сонце невсипуще джерело усього живого. (3) Воно може зігріти своїм блискучим промінням усю землю, наповнити радощами всіх - від людини до малюсінької комашки. (4) Коли йдеш рідною землею. Аж душа в радощах співає (за А. Чайковським).
Складений дієслівний присудок ужито в реченні
5. Форму присудка при підметі вжито неправильно в реченні:
6. Форму присудка при підметі вжито неправильно в реченні:
Простим є словосполучення
Потребує редагування словосполучення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома